Laten maken van een stoel

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
~thijs~
Contacteer:

Ik ben door de rugleuning van mijn stoel heengegaan :( Nu was er was al 1 veer gebroken, maar het zijn er nu 3 geworden, ik weet dat het erg moeilijk is om een stoel te vinden met hetzelfde motiefje dus vroeg ik me af of je zo'n stoel kan latenmaken, en als dat kan wat kost het ongeveer en waar kan ik het laten doen
(Liefst in de buurt van Haarlem)

Alvast bedankt voor de reacties
Anonymous

Je kunt toch gewoon een kaal frame kopen en je bekleding overzetten?
Armando

Het ligt eraan wat er kappot is rugleuning kan ook een staaf zijn aan de onderkant van je stoel als deze afgebroken is is je rugleuning ook los... dit zou je eens moeten nacecken dat is altijd te maken..
~thijs~
Contacteer:

Zeeuw schreef:Je kunt toch gewoon een kaal frame kopen en je bekleding overzetten?
Quanta costa??
~thijs~
Contacteer:

Armando schreef:Het ligt eraan wat er kappot is rugleuning kan ook een staaf zijn aan de onderkant van je stoel als deze afgebroken is is je rugleuning ook los... dit zou je eens moeten nacecken dat is altijd te maken..
Er komen 2 metalen stangetje door m'n rug leuning aan de achterkant en als je gaat zitten zakt je rug te ver weg wat niet echt confortabel zit
Armando

Le sloop de rije... Weet niet ofdat een frame van een 1.1 stoel hetzelfde dan ben je waarschijnlijk goedkoop uit..
Anonymous

Weet niet wat het kost maar misschien kun je gewoon ff een sloper bellen, 16v stoeltjes zijn qua frame zelfde als de rsi.
~thijs~
Contacteer:

Armando schreef:Le sloop de rije... Weet niet ofdat een frame van een 1.1 stoel hetzelfde dan ben je waarschijnlijk goedkoop uit..
RSi en 16V hebben nagenoeg dezelfde stoelen alleen een ander motiefje dus een 1.1 stoel gaat niet werken denk ik, maar toch bedankt voor het (voordelig) meedenken :p
~thijs~
Contacteer:

Maar is er geen bedrijf die dat soort dingen (goedkoop) doet
jeroen.k

Thijs RSI schreef:Maar is er geen bedrijf die dat soort dingen (goedkoop) doet
Weet wel dat JJ (clio16v) nog 2 RSI stoelen in de aanbieding heeft. Reparatie laten doen aan stoelen is vaak duur!
Ollie

Kijk eens in de gouden gids...daar staat vast wel iets over bedrijven die stoelen opnieuw bekleden/repareren...
Anonymous

Je kunt heel gemakkelijk de bekleding loshalen, dan kun je direct zien waar het euvel zit. Bij een doe-het-zelf zaakje kun je wel weer 2 veren regelen. Heb nl een gebroken frame gehad en was ook zo weer opgelost door ff bekleding eraf tehalen, lassen en klaar.
Rudo

Thijs, ik weet dat er in Haarlem een zaak zit die dit soort dingen doet, hij schijnt niet duur te zijn. Martijn en Kaatje hebben daar van twee GT stoelen één knappe laten maken. Ik zal eens proberen achter het adres te komen.
~thijs~
Contacteer:

Rudo schreef:Thijs, ik weet dat er in Haarlem een zaak zit die dit soort dingen doet, hij schijnt niet duur te zijn. Martijn en Kaatje hebben daar van twee GT stoelen één knappe laten maken. Ik zal eens proberen achter het adres te komen.
Graag want ik heb hetzelfde gehoort maar ik kan um niet vinden
~thijs~
Contacteer:

jeroen.k schreef:
Weet wel dat JJ (clio16v) nog 2 RSI stoelen in de aanbieding heeft. Reparatie laten doen aan stoelen is vaak duur!
Weet je toevallig of dat ook dat donkere gestreepte motiefje is?
~thijs~
Contacteer:

jeroen.k schreef:
Ik heb um effe een PM gestuurt, bedankt voor de tip :)

(heb jij misschiel zijn 06 nummer zo ja kan je die mij PM-men)
jeroen.k

Je hebt PM! :D
Plaats reactie