(Liefst in de buurt van Haarlem)
Alvast bedankt voor de reacties
Quanta costa??Zeeuw schreef:Je kunt toch gewoon een kaal frame kopen en je bekleding overzetten?
Er komen 2 metalen stangetje door m'n rug leuning aan de achterkant en als je gaat zitten zakt je rug te ver weg wat niet echt confortabel zitArmando schreef:Het ligt eraan wat er kappot is rugleuning kan ook een staaf zijn aan de onderkant van je stoel als deze afgebroken is is je rugleuning ook los... dit zou je eens moeten nacecken dat is altijd te maken..
RSi en 16V hebben nagenoeg dezelfde stoelen alleen een ander motiefje dus een 1.1 stoel gaat niet werken denk ik, maar toch bedankt voor het (voordelig) meedenkenArmando schreef:Le sloop de rije... Weet niet ofdat een frame van een 1.1 stoel hetzelfde dan ben je waarschijnlijk goedkoop uit..
Graag want ik heb hetzelfde gehoort maar ik kan um niet vindenRudo schreef:Thijs, ik weet dat er in Haarlem een zaak zit die dit soort dingen doet, hij schijnt niet duur te zijn. Martijn en Kaatje hebben daar van twee GT stoelen één knappe laten maken. Ik zal eens proberen achter het adres te komen.
Weet je toevallig of dat ook dat donkere gestreepte motiefje is?jeroen.k schreef:Weet wel dat JJ (clio16v) nog 2 RSI stoelen in de aanbieding heeft. Reparatie laten doen aan stoelen is vaak duur!Thijs RSI schreef:Maar is er geen bedrijf die dat soort dingen (goedkoop) doet
Ik heb um effe een PM gestuurt, bedankt voor de tipjeroen.k schreef:Weet wel dat JJ (clio16v) nog 2 RSI stoelen in de aanbieding heeft. Reparatie laten doen aan stoelen is vaak duur!Thijs RSI schreef:Maar is er geen bedrijf die dat soort dingen (goedkoop) doet