Nou heb ik hem in Huissen gekocht bij een garage die hem hebben ingekocht bij een dealer waar hun 1 of 2 auto`s wouden kopen maar dit alleen konden als ze er een 3 tal andere bij namen waaronder het 5je.
Nou heb ik deze gekocht aangezien de prijs goed was en hij motorisch goed reed m.b.t. oliedruk, pluimen, en turbodruk.
Nou heb ik zelf al wel enkele vermoedens over de wagen m.b.t. de staat en de staat van de motor bij een km-stand van 255000 km maar nou wil ik proberen om hier zoveel mogenlijk geschiedenis bij te krijgen om te kijken wat er met de wagen gebeurt is in de loop van de jaren.
Tevens is hij voorzien van gele koni`s maar is helaas niet verlaagd, is er wellicht iemand die de mogenlijk heeft om dit tegen betaling te kunnen doen. ik weet dat het voor niet veel voorsteld aangezien dit alleen de veren zijn maar achter moeten dan de stangen versteld worden en ik weet van mijn vorige 5je dat ze hier in de buurt daar niet op zitten te wachten met een auto van deze leeftijd en waarschijnlijk de akkelig vast zittende stangen.
Als iemand mij zou kunnen helpen met de geschiedenis van de wagen en wellicht suggesties heeft voor het verlagen dan hoor ik het graag.

tsebastiaan@hotmail.com