Wie weet van wie deze 5 gt geweest is.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
clio16vturbo

wie kan mij helpen, ik heb afgelopen vrijdag weer een 5je gt gekocht van 27-08-87. hij is rood met een grijs kenteken BX-06-VD en het is een originele phase 2.
Nou heb ik hem in Huissen gekocht bij een garage die hem hebben ingekocht bij een dealer waar hun 1 of 2 auto`s wouden kopen maar dit alleen konden als ze er een 3 tal andere bij namen waaronder het 5je.
Nou heb ik deze gekocht aangezien de prijs goed was en hij motorisch goed reed m.b.t. oliedruk, pluimen, en turbodruk.
Nou heb ik zelf al wel enkele vermoedens over de wagen m.b.t. de staat en de staat van de motor bij een km-stand van 255000 km maar nou wil ik proberen om hier zoveel mogenlijk geschiedenis bij te krijgen om te kijken wat er met de wagen gebeurt is in de loop van de jaren.

Tevens is hij voorzien van gele koni`s maar is helaas niet verlaagd, is er wellicht iemand die de mogenlijk heeft om dit tegen betaling te kunnen doen. ik weet dat het voor niet veel voorsteld aangezien dit alleen de veren zijn maar achter moeten dan de stangen versteld worden en ik weet van mijn vorige 5je dat ze hier in de buurt daar niet op zitten te wachten met een auto van deze leeftijd en waarschijnlijk de akkelig vast zittende stangen.

Als iemand mij zou kunnen helpen met de geschiedenis van de wagen en wellicht suggesties heeft voor het verlagen dan hoor ik het graag. :) :D

tsebastiaan@hotmail.com
jeroen.k

IS het tegenwwordig niet na te vragen wat de geschiedeniss van de auto is? (vorige eigenaren?) volgens mij wel tenminste. Over verlagen weet ik ook niks!
Jan-Geert (Momentsleutel)

ff belletje naar rdw doen...
Riël
Über-Spammer

Ja dan kunnen ze je een en ander vertellen erover, al hebben ze toestemming van de eigenaars nodig, dus tel uit hoelang ze erover gaan doen ...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Klopt, je moet dan een brief sturen naar de RDW en daar in vragen waarom je meer van de auto wilt weten. Je moet de RDW dan ik dacht 10 Euro(per oude eigenaar) betalen, en zei sturen de brief dan door, met de vraag of de oude eigenaar in contact wil komen met de huidige(recht van privacy).
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
martijn.p
Contacteer:

het verlagen van die achterkant stelt echt niet zoveel voor hoor. Ik wil je er met liefde mee helpen, maar het is wel een eindje rijden. (Haarlem)
Abel
Über-Spammer

Fotow... 8)
clio16vturbo

Hoi,

Maakt me niet zoveel uit waar het is als ik maar weet dat het gebeurt door iemand die weet wat hij doet.
stuur mij even een mailtje zodat we het eventueel kunnen regelen en de eventuele kosten.

ik vind het idee RDW niet slecht maar wel een hopenlose zaak. ben al eerde met de RDW in aanraking geweest i.v.m. een kenteken keuring voor de motor. dit heeft 5 maanden gedeurt dus vertel me maar liever niet dat de RDw geweldig en goed werkt het gewoon ***** ambtenaren wat dat betrefd. wel betalen maar een boel gelul om niks en geen resultaat.
maar alle ideen zijn welkom en het liefst natuurlijk de oude eigenaren.
clio16vturbo

kan hem vrijdag a.s. ophalen en zal dan zo spoedig mogenlijk foto`s plaatsen als iemand mij kan vertellen hoe dat gaat(dit weet ik helaas niet)
Abel
Über-Spammer

volgens mij kun je via msn foto's sharen
clio16vturbo

het heeft even geduurt maar ik heb foto`s.
nou weet ik alleen niet hoe ik deze hier kan plaatsen.
als iemand dit mij kan vertellen dan kan ik dat even doen en weet ik het voortaan. tevens zou ik graag willen weten hoe ik weer een afbeelding bij mijn gebruikersnaam krijg. ik had er 1 maar die is al een tijdjes terug verdwenen?
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Volgens mij staat dat allemaal aardig goed uitgelegd in de FAQ.

Die vastzittende torsiestaven is niet zo'n probleem hoor. Die moet je gewoon een week of twee voor je gaat beginnen regelmatig ff goed inspuiten met WD-40.
Dan gaan ze over het algemeen redelijk makkelijk los.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
-Ray-
Contacteer:

clio16vturbo schreef:het heeft even geduurt maar ik heb foto`s.
nou weet ik alleen niet hoe ik deze hier kan plaatsen.
als iemand dit mij kan vertellen dan kan ik dat even doen en weet ik het voortaan. tevens zou ik graag willen weten hoe ik weer een afbeelding bij mijn gebruikersnaam krijg. ik had er 1 maar die is al een tijdjes terug verdwenen?
je mag ze ook naar mij mailen, dan zet ik ze wel online en leg ik het je even uit :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

[off topic]

he waar in velp woon je? Zelf kom ik uit rheden en misschien kan ik je wel helpen of anders misschien Hitman(tom). Kom bijna iedere dag door velp heen en ken er redelijk goed de weg. Als je het niet zo wil zeggen kan je het me ook PM-en.

[/off topic][/b]
clio16vturbo

He Ray, waar blijven de foto`s??????
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

clio16vturbo schreef:He Ray, waar blijven de foto`s??????
iDD WAAR BLIJVEN ZE !!!
En idd rdw doet wonderen :wink:
-Ray-
Contacteer:

oeps......... :p

sorry, geef me een paar minuten....
-Ray-
Contacteer:

Chrisv

nice
some people are alive only because it's illegal to kill them
Geert Claes

Mooie auto!! Voor een rode is die nog heel mooi
clio16vturbo

dank u voor de plaatsing van mijn gtt, en hij komt er mooi uit zo.

mail mij nog even de manier van plaatsen toe voor de volgende keer en eventuele andere foto`s
Riël
Über-Spammer

Prachtige bak!!! ... doet me weer aan men gte denken. Toch staat dat zeer net dat rood ...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Zo te zien zeer goed in de lak. JA erug mooi :p
clio16vturbo

op foto is bijna alles mooi.
de lak is goed maar er zitten aardig wat deukjes in de zijkanten vooral de bestuurders kant. heeft her en der wat krasjes maar belangrijker is dat hij weinig roest heeft.

werkt er toevallig iemand bij een schadebedrijf die putschade kan verwijderen voor een kratje bier?????

hij is verder nog standaard op gele koni`s na.
het is de bedoeling dat hij 5cm omlaag gaat, wellicht een setje morrete koplampen en een ander eindpijpje aangezien de standaard 5 cm geen porem is.
ook nog een veerpoot brugje monteren ter zijner tijd een mooi dakspoilertje waarschijnlijk van "Asphalte"
reeds wel een basboxje geinstaleerde en de knipperlichten bewerkt met red light.
booskijkers m.b.v. het goedkope duck tape in de kleur rood.

heb inmiddels bij CRS geinformeerd en hoop deze week berricht van hun te ontvangen of dat hun weten van wie de wagen is geweest aangezien er een sticker van hun op zat.
Patrick

Chris schreef:Klopt, je moet dan een brief sturen naar de RDW en daar in vragen waarom je meer van de auto wilt weten. Je moet de RDW dan ik dacht 10 Euro(per oude eigenaar) betalen, en zei sturen de brief dan door, met de vraag of de oude eigenaar in contact wil komen met de huidige(recht van privacy).

ik hoop voor jouw dat ie niet teveel van eigenaar verwisseld is dan :lol:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
clio16vturbo

is het niet zo dat hoemeer eigenaars hij heeft gehad hoe geodkoper het wordt, een soort van groeps korting. :lol: :lol: :lol: :D

zou dan een boel kunnen schelen.
Plaats reactie