Middenste deel van uitlaat Clio "s"
- Geert Claes
Ik heb ontdekt dat mijn 2 de pot van mijn clio aan het scheuren is. Ik veronderstel dat dit een katalysator is aan de vorm te zien (wie weet dit zeker??). Nu hoorde ik hier ergens op het forum dat deze middelste buis te vervangen is door een recht exemplaar van een 1200. Wie weet dit met zekerheid, en wat zijn de gevolgen voor het geluid en het vermogen??

de kat is vaak de eerste na de motor, omdat hij heet moet zijn om te werken. Als het de 2e vanaf de motor is zal het misschien gewoon de tussendemper zijn ?
there is no spoon.
-
- Contacteer:
er zijn inderdaad middendempers vervangers te koop van verschillende merken ik kan ze leveren van devil en andere merken indien interresse een pmTijn schreef:de kat is vaak de eerste na de motor, omdat hij heet moet zijn om te werken. Als het de 2e vanaf de motor is zal het misschien gewoon de tussendemper zijn ?
JA!Tijn schreef:de kat is vaak de eerste na de motor, omdat hij heet moet zijn om te werken. Als het de 2e vanaf de motor is zal het misschien gewoon de tussendemper zijn ?
- Geert Claes
Ik heb geen last van AAPEEKAAA
Ik heb last van technische keuring elk jaar, en dan moet de uitlaat origineel zijn op een remus demper na ofzo.

Ik heb last van technische keuring elk jaar, en dan moet de uitlaat origineel zijn op een remus demper na ofzo.