Middenste deel van uitlaat Clio "s"

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Geert Claes

Ik heb ontdekt dat mijn 2 de pot van mijn clio aan het scheuren is. Ik veronderstel dat dit een katalysator is aan de vorm te zien (wie weet dit zeker??). Nu hoorde ik hier ergens op het forum dat deze middelste buis te vervangen is door een recht exemplaar van een 1200. Wie weet dit met zekerheid, en wat zijn de gevolgen voor het geluid en het vermogen??
8)
Tijn
Contacteer:

de kat is vaak de eerste na de motor, omdat hij heet moet zijn om te werken. Als het de 2e vanaf de motor is zal het misschien gewoon de tussendemper zijn ?
there is no spoon.
Maarten Henderieckx
Contacteer:

Tijn schreef:de kat is vaak de eerste na de motor, omdat hij heet moet zijn om te werken. Als het de 2e vanaf de motor is zal het misschien gewoon de tussendemper zijn ?
er zijn inderdaad middendempers vervangers te koop van verschillende merken ik kan ze leveren van devil en andere merken indien interresse een pm
Marcel B.

Als het je middendemper is, kan je die als het goed is vervangen voor een demperloze middenpijp van een 1.2 clio idd.
Stuk goedkoper dan een 'merk' tussendempervervanger...
Don't walk the grass... smoke it
Bart V

En als je toch bezig bent, monteer dan meteen een katvervanger. Scheelt weer paar peekaa.
Marcel B.

Bart V schreef:En als je toch bezig bent, monteer dan meteen een katvervanger. Scheelt weer paar peekaa.
Vergeet em er dan niet weer onder te hangen met de aapeekaa :)
Don't walk the grass... smoke it
turboman
Contacteer:

Tijn schreef:de kat is vaak de eerste na de motor, omdat hij heet moet zijn om te werken. Als het de 2e vanaf de motor is zal het misschien gewoon de tussendemper zijn ?
JA!
Geert Claes

Ik heb geen last van AAPEEKAAA :D
Ik heb last van technische keuring elk jaar, en dan moet de uitlaat origineel zijn op een remus demper na ofzo. :(
Plaats reactie