Ik heb vorige week mijn velgen opnieuw laten spuiten. Ze zij eerst geglaspareld en toen gepoedercoot(Ofzo). En daarna gespoten. Opzicht zien ze er wel netjes uit, maar op sommige plekken zitten er puntjes. (Sinaasappel) Ik heb het tegen hem gezegd en hij zegt dat hij daar niks aan kan doen. En nu?????
Heeft me 150 euro gekost!!!
Ik ben niet tevreden, misschien komt het omdat ik verwacht had dat ze er weer nieuw uit zouden zien.
Velgen laten spuiten
beetje nivea verjongingscreme erop??Shorty 16v schreef:Ik heb vorige week mijn velgen opnieuw laten spuiten. Ze zij eerst geglaspareld en toen gepoedercoot(Ofzo). En daarna gespoten. Opzicht zien ze er wel netjes uit, maar op sommige plekken zitten er puntjes. (Sinaasappel) Ik heb het tegen hem gezegd en hij zegt dat hij daar niks aan kan doen. En nu?????
Ik ben niet tevreden, misschien komt het omdat ik verwacht had dat ze er weer nieuw uit zouden zien.

kan in princiepe wel kloppen als ze eerst gecoat zijn. Bij coaten loopje altijd de kans dat dit gebeurd, wat dat betreft kun je ze weer beter laten spuiten alleen hoewel ik coaten ook veel sterker vind. Maarja ze zijn weer netjes daar gaat het om 

Als je goed spuit, zijn ze mooier als dat ze nieuw waren!Shorty 16v schreef:Ik heb vorige week mijn velgen opnieuw laten spuiten. Ze zij eerst geglaspareld en toen gepoedercoot(Ofzo). En daarna gespoten. Opzicht zien ze er wel netjes uit, maar op sommige plekken zitten er puntjes. (Sinaasappel) Ik heb het tegen hem gezegd en hij zegt dat hij daar niks aan kan doen. En nu?????
Dit slaat echt weer nergens op !Visscher schreef:Als je goed spuit, zijn ze mooier als dat ze nieuw waren!Shorty 16v schreef:Ik heb vorige week mijn velgen opnieuw laten spuiten. Ze zij eerst geglaspareld en toen gepoedercoot(Ofzo). En daarna gespoten. Opzicht zien ze er wel netjes uit, maar op sommige plekken zitten er puntjes. (Sinaasappel) Ik heb het tegen hem gezegd en hij zegt dat hij daar niks aan kan doen. En nu?????