Velgen laten spuiten

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Shorty 16v

Ik heb vorige week mijn velgen opnieuw laten spuiten. Ze zij eerst geglaspareld en toen gepoedercoot(Ofzo). En daarna gespoten. Opzicht zien ze er wel netjes uit, maar op sommige plekken zitten er puntjes. (Sinaasappel) Ik heb het tegen hem gezegd en hij zegt dat hij daar niks aan kan doen. En nu?????
Heeft me 150 euro gekost!!!
Ik ben niet tevreden, misschien komt het omdat ik verwacht had dat ze er weer nieuw uit zouden zien.
Haas
Car: Megane RS

Shorty 16v schreef:Ik heb vorige week mijn velgen opnieuw laten spuiten. Ze zij eerst geglaspareld en toen gepoedercoot(Ofzo). En daarna gespoten. Opzicht zien ze er wel netjes uit, maar op sommige plekken zitten er puntjes. (Sinaasappel) Ik heb het tegen hem gezegd en hij zegt dat hij daar niks aan kan doen. En nu?????
Ik ben niet tevreden, misschien komt het omdat ik verwacht had dat ze er weer nieuw uit zouden zien.
beetje nivea verjongingscreme erop?? :lol: :lol: :lol:
Anonymous

kan in princiepe wel kloppen als ze eerst gecoat zijn. Bij coaten loopje altijd de kans dat dit gebeurd, wat dat betreft kun je ze weer beter laten spuiten alleen hoewel ik coaten ook veel sterker vind. Maarja ze zijn weer netjes daar gaat het om :)
Visscher
Contacteer:

Shorty 16v schreef:Ik heb vorige week mijn velgen opnieuw laten spuiten. Ze zij eerst geglaspareld en toen gepoedercoot(Ofzo). En daarna gespoten. Opzicht zien ze er wel netjes uit, maar op sommige plekken zitten er puntjes. (Sinaasappel) Ik heb het tegen hem gezegd en hij zegt dat hij daar niks aan kan doen. En nu?????
Als je goed spuit, zijn ze mooier als dat ze nieuw waren!
Anonymous

Visscher schreef:
Als je goed spuit, zijn ze mooier als dat ze nieuw waren!
Dit slaat echt weer nergens op !

Plaats reactie