Wat er precies aan de hand is:
Toen ik mijn GTT kocht viel me op dat hij pas laat (>4000rpm) druk begon op te bouwen.
Ik heb toen de actuator bekeken en gezien dat het asje zover naar buiten stond dat de wastegate in rust al open stond. Natuurlijk heb ik het asje korter afgesteld. Toen kreeg ie wel druk bij lagere toeren maar werd de druk veel te hoog (zo hoog dat ik niet durfde te kijken of die druk ergens boven de 1 bar toch begrensd werd)
Ik heb hem toen cup aangeloten en de slangen van het primaire actuator circuit vernieuwd. Helaas geen effect. Druk gezet op de actuator om hem te testen: asje komt mooi naar buiten. Toen nog een externe drukmeter aangesloten, misschien dat de meter in het dashbord gaar was, maar helaas geeft die meter ook een veel te hoge druk aan.
Als laatste heb ik de complete turbo+actuator vervangen maar tot mijn schrik loopt de druk nog te ver op

Nu weet ik het niet meer. Wat kan dit zijn? Kan misschien een verstopte uitlaat dit veroorzaken??
Suggesties welkom!!