Love Parade 2002

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Menno

Ik vroeg me af of er nog meer mensen naar Berlijn gaan van 't weekend. En hoe, met je sporty Renault?

Ik ga helaas niet de toptijd evenaren die ik vorig jaar met de 21Turbo heb neergezet, maar 't is zowiezo een leuk ritje naar een topfeest.
rev it like a rental
Arjen

Jij ook al! Heb olie ververst, nieuw filtertje erop en een stukkie benzineslang vervangen. Dit omdat ik toch een stuk op benzine zal moeten rijden en ik al eerder met een lekke benzineslang in de file richting Berlijn heb gestaan. Zo ff de beide tanks volgooien en dan hoef ik ook niet meer te tanken!
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Berlijn is een eind Ok dat weet ik maar waarom zou je voor de grens gaan tanken als het in D-land goedkoper is.

Als je het kan redden tot de grens en dan een tankstelle opzoekt ben je goedkoper uit.

was gister nog in het nieuws dat de benzine in nederland het duurste was.

Zomaar even een gedachten tussendoor, leek me vreemd om juist hier te gaan tanken i.p.v. over de grens.

Frits
Menno

tenzij je behoefte hebt aan racebrandstof die ze daar niet bij elk pompstation verkopen :)
rev it like a rental
Arjen

Ten eerste kan ik hier gewoon 98 loodvrij krijgen. Ten tweede: bij de kredietpomp hier in de buurt is het net zo goedkoop als in Duitsland. Ik heb inderdaad ff de prijzen die gisteren op de radio waren vergeleken met die bij de kredietpomp hier in de buurt. Dan is die euro toch wel makkelijk.
Anonymous

Menno schreef:tenzij je behoefte hebt aan racebrandstof die ze daar niet bij elk pompstation verkopen :)
toen ik ging ringen vorige maand kwam ik eracther dat ze errug sjeike brandstof hadden in duitsland, namelijk 99 octaan.

De clio vond het lekker !
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Is goed jongens, ik ben ook maar een nederlandse student, en wil soms op de kleintjes letten. dus daarom mijn reactie van waarom ga je niet in Dland tanken.
-Ray-
Contacteer:

Ploegah schreef:
Menno schreef:tenzij je behoefte hebt aan racebrandstof die ze daar niet bij elk pompstation verkopen :)
toen ik ging ringen vorige maand kwam ik eracther dat ze errug sjeike brandstof hadden in duitsland, namelijk 99 octaan.

De clio vond het lekker !
dan heb je de verkeerde getankt!! je moet bleifrei hebben geloof ik, heb ik weer van nick geleerd tijdens mijn motorkapverlengavontuur (3x woordwaarde ;) )
Immer wieder die verdammte Holländer
Menno

Ray (Zonnebril) schreef:dan heb je de verkeerde getankt!! je moet bleifrei hebben geloof ik, heb ik weer van nick geleerd tijdens mijn motorkapverlengavontuur (3x woordwaarde ;) )
dream on :)
rev it like a rental
Anonymous

Kwou net zeggen, hoe meer octaan hoe beter !

en bleifreiheid (doet het ook leuk op het scrabblebord) das toch standaard tegenwoordig ?
Tom
Moderator
Car: MB

ik zou toch zweren dat deze topic eigenlijk over de love parade zou moeten gaan en niet over octaangehaltes :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ben

:lol:

Ik wilde ook gaan maar me vriendin wil niet grrr
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

LOVEPARADE!!!! LOVEPARADE!!!!!!

JIIIIHAAAAAAAA!!!!!!!

..................

oh ..shit.
ik ga helemaal niet..... :( :evil: :(