Ik vroeg me af of er nog meer mensen naar Berlijn gaan van 't weekend. En hoe, met je sporty Renault?
Ik ga helaas niet de toptijd evenaren die ik vorig jaar met de 21Turbo heb neergezet, maar 't is zowiezo een leuk ritje naar een topfeest.
Love Parade 2002
Jij ook al! Heb olie ververst, nieuw filtertje erop en een stukkie benzineslang vervangen. Dit omdat ik toch een stuk op benzine zal moeten rijden en ik al eerder met een lekke benzineslang in de file richting Berlijn heb gestaan. Zo ff de beide tanks volgooien en dan hoef ik ook niet meer te tanken!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Berlijn is een eind Ok dat weet ik maar waarom zou je voor de grens gaan tanken als het in D-land goedkoper is.
Als je het kan redden tot de grens en dan een tankstelle opzoekt ben je goedkoper uit.
was gister nog in het nieuws dat de benzine in nederland het duurste was.
Zomaar even een gedachten tussendoor, leek me vreemd om juist hier te gaan tanken i.p.v. over de grens.
Frits
Als je het kan redden tot de grens en dan een tankstelle opzoekt ben je goedkoper uit.
was gister nog in het nieuws dat de benzine in nederland het duurste was.
Zomaar even een gedachten tussendoor, leek me vreemd om juist hier te gaan tanken i.p.v. over de grens.
Frits
Project: GTT Blue Sport
Ten eerste kan ik hier gewoon 98 loodvrij krijgen. Ten tweede: bij de kredietpomp hier in de buurt is het net zo goedkoop als in Duitsland. Ik heb inderdaad ff de prijzen die gisteren op de radio waren vergeleken met die bij de kredietpomp hier in de buurt. Dan is die euro toch wel makkelijk.
toen ik ging ringen vorige maand kwam ik eracther dat ze errug sjeike brandstof hadden in duitsland, namelijk 99 octaan.Menno schreef:tenzij je behoefte hebt aan racebrandstof die ze daar niet bij elk pompstation verkopen
De clio vond het lekker !
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is goed jongens, ik ben ook maar een nederlandse student, en wil soms op de kleintjes letten. dus daarom mijn reactie van waarom ga je niet in Dland tanken.
Project: GTT Blue Sport
dan heb je de verkeerde getankt!! je moet bleifrei hebben geloof ik, heb ik weer van nick geleerd tijdens mijn motorkapverlengavontuur (3x woordwaardePloegah schreef:toen ik ging ringen vorige maand kwam ik eracther dat ze errug sjeike brandstof hadden in duitsland, namelijk 99 octaan.Menno schreef:tenzij je behoefte hebt aan racebrandstof die ze daar niet bij elk pompstation verkopen
De clio vond het lekker !

Immer wieder die verdammte Holländer
Kwou net zeggen, hoe meer octaan hoe beter !
en bleifreiheid (doet het ook leuk op het scrabblebord) das toch standaard tegenwoordig ?
en bleifreiheid (doet het ook leuk op het scrabblebord) das toch standaard tegenwoordig ?
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
LOVEPARADE!!!! LOVEPARADE!!!!!!
JIIIIHAAAAAAAA!!!!!!!
..................
oh ..shit.
ik ga helemaal niet.....
maar wel vet.
Veel plezier, mensen-die-wel-gaan!!!
En vergeet de vette afterparties niet!!!!
mazzl.
JIIIIHAAAAAAAA!!!!!!!
..................
oh ..shit.
ik ga helemaal niet.....

maar wel vet.
Veel plezier, mensen-die-wel-gaan!!!
En vergeet de vette afterparties niet!!!!

mazzl.