Ciao
zat je in de pyrineen?clio_rally schreef:Mmm, tijdje in spanje gewoond, maar nooit iets van gemerkt, voornamelijk roestende wrakken...
Gijs
klopt, kheb er vorig jaar 2 maanden gewerkt (Calella) en ik kon van achter me bar zo alle vet gestylede cars voorbij zien komen!! maarrr veel spoiler en heel veel gaas gebruiken ze daar. tis maar waar je van houdt natuurlijk.twingoturbo schreef:dat schijnt in spanje ook zo te zijn.
Wat heeft eeen seat nou weer met vet tunen te maken...Rick schreef:Ik zit nu op cyprus en daar weten ze pas wat auto's tunen is! Als je hier over de straat loopt zie je alleen maar vet getunede auto's. Subaru impreza's, Mitsubishi lancer evo's
, toyota supra's
![]()
![]()
, nissan skylines
![]()
![]()
, R5GTT'S, seat leon cupra's en noem maar op. Ik zal nog ff proberen om wat foto's te schieten en dan zal ik ze wel online gooien als ik weer thuis ben.
Ciao
Ja, hij is zeker mooier, vooral omdat ie iets minder op een golf lijkt als ECHTE golfIvar schreef:Je moet toch met me eens zijn dat een Seat Leon (en zeker een Cupra 4) er beter uit ziet dan een Golf, en bovendien goedkoper en completer( we blijven hollanders he![]()
)
Nick schreef:AHUM ........Marinus16V schreef: Wat heeft eeen seat nou weer met vet tunen te maken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Frankrijk mag toch niet aan motorische tuning worden gedaan, behalve een andere filter/ uitlaat en chip?clio_rally schreef:maar ja, dat Fransen toch echt wel wat weten van tuning is wel algemeen bekend. Ik heb echt een beetje 'kak'aan optische tuning, maar die fransen zijn motorisch ook altijd mooi bezig...
![]()
Gijs