Cyprus het mekka voor de auto fanaat!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Rick

Ik zit nu op cyprus en daar weten ze pas wat auto's tunen is! Als je hier over de straat loopt zie je alleen maar vet getunede auto's. Subaru impreza's :p , Mitsubishi lancer evo's :p , toyota supra's :p :p :p , nissan skylines :p :p :p , R5GTT'S, seat leon cupra's en noem maar op. Ik zal nog ff proberen om wat foto's te schieten en dan zal ik ze wel online gooien als ik weer thuis ben.

Ciao
twingoturbo

dat schijnt in spanje ook zo te zijn.
clio_rally
Contacteer:

Mmm, tijdje in spanje gewoond, maar nooit iets van gemerkt, voornamelijk roestende wrakken...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Nick (germanstyle)

Toen ik in Salou en Argeles sur Mer was afgelopen jaar echt veel mega getunede auto's gezien!!
Haas
Car: Megane RS

hoop dat dat in oostenrijk ook het geval is....anders moet ik wel heel veel missen de komende twee weken, want ik ga niet met me eigen auto....W zien wel, het fototoestel is iig paraat!!
Jasper16v

in oostenrijk zie je meer getunede auto's dan hier, maar nie speciaal veel ofzo :)
twingoturbo

clio_rally schreef:Mmm, tijdje in spanje gewoond, maar nooit iets van gemerkt, voornamelijk roestende wrakken...

Gijs
zat je in de pyrineen? :p
-Ray-
Contacteer:

twingoturbo schreef:dat schijnt in spanje ook zo te zijn.
klopt, kheb er vorig jaar 2 maanden gewerkt (Calella) en ik kon van achter me bar zo alle vet gestylede cars voorbij zien komen!! maarrr veel spoiler en heel veel gaas gebruiken ze daar. tis maar waar je van houdt natuurlijk. :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Ron RS

op tenerife reden ook heel veel getunde auto`s.

Heel veel clio`s en megane`s :)
clio_rally
Contacteer:

Nee, ik zat in Salamanca. Verder heb ik veel rondgereisd in Spanje. In al die Salou-kustplaatsen kom je wel vaak tuning tegen, maar in het doorsnee spanje niet echt. Voor echt veel tuning moet je een beetje richting zwitserland/frankrijk gaan. Mijn broertje heeft een jaar in Lausanne gewoond en begreep er helemaal niks meer van. In dat hele gebied zag je geen enkele originele golf, peugeot of reno, sloeg echt nergens op...maar ja, dat Fransen toch echt wel wat weten van tuning is wel algemeen bekend. Ik heb echt een beetje 'kak' :p aan optische tuning, maar die fransen zijn motorisch ook altijd mooi bezig... :p

Gijs
Bezemer Rally Team

turboman
Contacteer:

Ben op de Gran Canaria, Fuerteventura en Portugal (Algarve) geweest, maar helaas weinig vette wagens, niet eens een 16v ? Vooral weinig tot geen Citroens in Portugal, erg merkwaardig.. voornamelijk de basismodellen van diver merken + airco.. zie je veel.... ook veel rot spul
Tom
Moderator
Car: MB

in Frankrijk in de buurt van Saint Tropez is er altijd wel wat om van te smullen (behalve voor mij dit jaar :( ). Heb daar in ongeveer twee weken wel eens een stuk of 4á5 R5turbo's te koop zien staan (ja, die brede). Machtig mooi gewoon
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn.V
Contacteer:

Rick schreef:Ik zit nu op cyprus en daar weten ze pas wat auto's tunen is! Als je hier over de straat loopt zie je alleen maar vet getunede auto's. Subaru impreza's :p , Mitsubishi lancer evo's :p , toyota supra's :p :p :p , nissan skylines :p :p :p , R5GTT'S, seat leon cupra's en noem maar op. Ik zal nog ff proberen om wat foto's te schieten en dan zal ik ze wel online gooien als ik weer thuis ben.

Ciao
Wat heeft eeen seat nou weer met vet tunen te maken... :D , al prak je er 320 pk's in, het blijft een golfje...... :wink:
Ivar

Je moet toch met me eens zijn dat een Seat Leon (en zeker een Cupra 4) er beter uit ziet dan een Golf, en bovendien goedkoper en completer( we blijven hollanders he :) :) )
Merijn.V
Contacteer:

Ivar schreef:Je moet toch met me eens zijn dat een Seat Leon (en zeker een Cupra 4) er beter uit ziet dan een Golf, en bovendien goedkoper en completer( we blijven hollanders he :) :) )
Ja, hij is zeker mooier, vooral omdat ie iets minder op een golf lijkt als ECHTE golf :lol:
Nick (germanstyle)

[quote="Marinus16V"]

Wat heeft eeen seat nou weer met vet tunen te maken... :D quote]

AHUM ........ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Merijn.V
Contacteer:

Nick schreef:
Marinus16V schreef: Wat heeft eeen seat nou weer met vet tunen te maken... :D
AHUM ........ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
:lol: :lol: :lol: :lol: >-)
Ron RS

een seat is voor de mensen die geen volkswagen kunnen betalen. :lol:

nee hoor ik vind het echt prachtige wagens.Ik heb liever een seat dan een volkswagen :)
Peter @ Malta
Contacteer:

Hier op Malta rijden ze vaak rond in goed onderhouden oude auto's (laatst zag ik nog een Volkswagenbusje met dubbele voorruit), of ontzettend slecht onderhouden oude wrakken.

De Maltezers krijgen het ook voor elkaar om de grootste bevolkingsdichtheid van Europa (drie keer zoveel als Nederland) te combineren met zo ongeveer de grootste autodichtheid ter wereld, op de Amerikanen na. Parkeren is dan ook een crime.

Maar aangezien iedereen bij moeder thuis blijft wonen tot 'ie gaat trouwen (het eiland meet 35 km over de grootste lengte) en dus bakken geld te spenderen heeft, zie je ook nogal wat getunede auto's. Het Mekka is in Hal Far, een oud militair vliegveld, waar je de nodige jaarsalarissen aan accesoires ziet. En persoonlijke nummerplaten, uiteraard. Jammer alleen dat de eigenaar van 'LUL-777' waarschijnlijk niet wist wat dat in het Nederlands betekende.

Ook heb ik eens een vrij agressief rijdende Corsa gezien, met dubbele uitlaat en brede banden, maar eigenlijk vind ik dat een beetje dom op een auto met een 1.2 liter motor. Stickers op de achterruit zijn ook erg populair.

Zelf heb ik als nummerplaat 'ERR-404', wat ik wel grappig vond op mijn Scénic 1.4 16v (meer heb je niet nodig hier, tenzij je het leuk vindt om tegen opgevoerde 205's te racen).

Ik kwam min of meer toevallig bij deze site uit, op zoek naar spul om die Scénic wat op te leuken, zonder dat 'ie er meteen belachelijk uitziet (slechts een 1.4, immers). Maar een echt scheurijzer zal het nooit worden. :)

- Peter
Anonymous

clio_rally schreef:maar ja, dat Fransen toch echt wel wat weten van tuning is wel algemeen bekend. Ik heb echt een beetje 'kak' :p aan optische tuning, maar die fransen zijn motorisch ook altijd mooi bezig... :p
Gijs
In Frankrijk mag toch niet aan motorische tuning worden gedaan, behalve een andere filter/ uitlaat en chip?
Of bedoel je vooral het verfraaien van onder de motorkap?
clio_rally
Contacteer:

Geen idee of het mag of niet, ze doen het toch! Ze hebben daar echt hele mooie turbo conversies voor Peugeotjes enzo...

Gijs
Bezemer Rally Team

Plaats reactie