of met simons uitlaten????
Mzzls

dat is een katvervangende pijp een tussenpijp en een einddemper alleen het materiaal is wat steviger geloof ik, wacht op antwoord van de experts hier!!!!!!martin rs schreef:das wel leuk dat moet je hebben. als je gast veel herrie en voor een stuk snelweg alles oke das beter maar eh wat is er speciaal aan een groep n uitlaat in vergelijking met een normale sportdemper?
Nick jij hebt toch het groep N systeem van PECO of niet??? ik ben er nog niet achter van welk merk het groep N systeem is wat improve levert krijg ik als het goed is vanavond te horen?Nick schreef:Groep N is veel opener dan een normale uitlaat, dus de gassen gaan er sneller uit. Dit heeft ook al gevolg dat het geluid ook stukken meer is.
Ik heb er ook 1 onder mijn twingo vanaf katalysator en de middenpijp is helemaal leeg en hol.
Brengt een heel erg mooi geluid.
Als het zo lees in de duitse VW bladen (ja ik moet ff wat Arosa ideeen opdoenMyZ schreef:Zit ook verschil in diameter in, volgens mij. groep A 63 mm, Groep N rond de 54.
hmmmmmEen uitlaat-systeem moet ten eerste sowieso geluidsdicht zijn, ten tweede mag deze niet boven en bepaalde db's uitkomen, aangezien dit een competitie-systeem is moet deze hieraan ook voldoen. Het systeem heeft dan ook gewoon dempers er in zitten. Bij aanduiding van U9 op het kenteken moet je wel een kat. hebben, anders is de kans ook zeer gering dat je door de milieu eisen komt.