gezocht: 13cm Compo, zeer goede kwaliteit

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Dirk (CRX)

Okay, voor mijn nieuwe auto, inmiddels bekend een Honda CRX ben ik op zoek naar een zeer goed composet 13cm.

Wie weet er iets, of heeft hele goede persoonlijke ervaringen met een bepaald set, zelfs een disuccie is zeer welkom.. Ik heb wel een mooi setje gezien Rockford Fosgate FNQ 2514, maar het prijskaartje beviel mij niet (fl. 1370,= :( :( :( ).. Dus, mensen, red mij!!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Robke
Car: Lexus IS250

In een CRX kun je in de voordeuren ook 17cm speakers kwijt, klinkt altijd beter als een 13cm.
Dan moet je even een paar ringen van MDF zagen en dan past het allemaal met gemak! :)
Dirk (CRX)

robclio16V schreef:In een CRX kun je in de voordeuren ook 17cm speakers kwijt, klinkt altijd beter als een 13cm.
Dan moet je even een paar ringen van MDF zagen en dan past het allemaal met gemak! :)
Ja, die verhalen heb ik meer gehoord, probleem is alleen wel dat je dan ontzettend moet oppassen met de uitslag van de speaker naar voren en de diepte met de magneet voor de ramen.. maar goed, 16,5cm compo kan dus kennelijk ook.. weet iemand nog iets goeds? tijdje geleden zag ik een Macrom 16,5cm Dual Magnet composet, maar die's nu weer snel vertrokken op marktplaats.nl :S erg jammer..
Job-turbo
Contacteer:

Zjorz heeft waarschijnlijk wel een composetje te koop. Is geloof ik 16 cm.

Greetzz
Dirk (CRX)

Job-turbo schreef:Zjorz heeft waarschijnlijk wel een composetje te koop. Is geloof ik 16 cm.

Greetzz
Zeg het maar, Sjors, je bent een eikel :lol:

Koooooooom maar kom maar kom maar..

:lol:

kon het niet laten, wat is Zjorz zijn mailadres J.? kun jij mij dat effe mailen anders? :lol:

Dirk@vanham-assurantien.nl
Zj*rZ

JBL schreef:
Job-turbo schreef:Zjorz heeft waarschijnlijk wel een composetje te koop. Is geloof ik 16 cm.

Greetzz
Zeg het maar, Sjors, je bent een eikel :lol:

Koooooooom maar kom maar kom maar..

:lol:

kon het niet laten, wat is Zjorz zijn mailadres J.? kun jij mij dat effe mailen anders? :lol:

Dirk@vanham-assurantien.nl
LoL....
Het setje dat ik heb is denk ik niet iets voor jou, koop een mooi setje Focals bv de 165 k2. Die zijn naar mijn mening net iets beter dan de RF fnq composet. http://www.caraudiodiscount.de/heeft oa deze composet te koop voor +/- 300 eurotjes.

Suk6!
Dirk (CRX)

ZjorZ schreef:
LoL....
Het setje dat ik heb is denk ik niet iets voor jou, koop een mooi setje Focals bv de 165 k2. Die zijn naar mijn mening net iets beter dan de RF fnq composet. http://www.caraudiodiscount.de/heeft oa deze composet te koop voor +/- 300 eurotjes.

Suk6!
heb jij zo'n setje erin zodat ik ze kan beluisteren ofzo? want persoonlijk ken ik het merk niet eens :D
Zj*rZ

nopeZ,
tenminste...... op het moment is m'n auto helemaal leeg :)
Als je over 2 maanden nog eens vraagt dan moet het lukken! lol.......
Bij wassenaar in Leeuwarden hebben ze ook Focal (of ze kunnen het er in ieder geval bestellen). Maybe kunnen ze je daar eens iets laten horen!

grtzz!
Dirk (CRX)

Heb inmiddels al een setje gekocht :D ja, ik kan snel :D Boston Accoustics Rally 13cm compo..
Zj*rZ

JBL schreef:Heb inmiddels al een setje gekocht :D ja, ik kan snel :D Boston Accoustics Rally 13cm compo..
Waar heb je die gekocht en voor hoeveel? (als ik vragen mag :) :) )
Goed setje denk ik wel, ik heb alleen de rally serie nog nooit gehoord. Wel de pro's 6.5 en die vond ik iig super klinken, alleen kan van die set de tweeter af en toe iets te scherp klinken.

Veel plezier d'rmee iig!!!
mzzl......
Riël
Über-Spammer

is dit wat?

[img]http://www.autoradio.50megs.com/images/ ... tos213.jpg[/img]

Wil ook die blaupunkt gta 400 versterker hebben, aangezien ik een blaupunkt headunit heb.
Plaats reactie