Wie weet er iets, of heeft hele goede persoonlijke ervaringen met een bepaald set, zelfs een disuccie is zeer welkom.. Ik heb wel een mooi setje gezien Rockford Fosgate FNQ 2514, maar het prijskaartje beviel mij niet (fl. 1370,=

Ja, die verhalen heb ik meer gehoord, probleem is alleen wel dat je dan ontzettend moet oppassen met de uitslag van de speaker naar voren en de diepte met de magneet voor de ramen.. maar goed, 16,5cm compo kan dus kennelijk ook.. weet iemand nog iets goeds? tijdje geleden zag ik een Macrom 16,5cm Dual Magnet composet, maar die's nu weer snel vertrokken op marktplaats.nlrobclio16V schreef:In een CRX kun je in de voordeuren ook 17cm speakers kwijt, klinkt altijd beter als een 13cm.
Dan moet je even een paar ringen van MDF zagen en dan past het allemaal met gemak!
Zeg het maar, Sjors, je bent een eikelJob-turbo schreef:Zjorz heeft waarschijnlijk wel een composetje te koop. Is geloof ik 16 cm.
Greetzz
LoL....JBL schreef:Zeg het maar, Sjors, je bent een eikelJob-turbo schreef:Zjorz heeft waarschijnlijk wel een composetje te koop. Is geloof ik 16 cm.
Greetzz
Koooooooom maar kom maar kom maar..
kon het niet laten, wat is Zjorz zijn mailadres J.? kun jij mij dat effe mailen anders?
Dirk@vanham-assurantien.nl
heb jij zo'n setje erin zodat ik ze kan beluisteren ofzo? want persoonlijk ken ik het merk niet eensZjorZ schreef:
LoL....
Het setje dat ik heb is denk ik niet iets voor jou, koop een mooi setje Focals bv de 165 k2. Die zijn naar mijn mening net iets beter dan de RF fnq composet. http://www.caraudiodiscount.de/heeft oa deze composet te koop voor +/- 300 eurotjes.
Suk6!
Waar heb je die gekocht en voor hoeveel? (als ik vragen magJBL schreef:Heb inmiddels al een setje gekochtja, ik kan snel
Boston Accoustics Rally 13cm compo..