Allemaal weer heel vreemd, ik heb al zoveel problemen gehad om een verzekerings maatschappij te vinden. Maar nu dit weer, ik wordt nu toch een beetje bang dat ik mijn auto niet verzekert krijg.
Ik heb dat ook 2 keer gehad, maar dit was vlak na dat ik de auto had gekocht.On 2002-04-08 19:56, Daniël wrote:
Damn weer een rot brief in de bus gekregen vandaag. Deze was van de RDW "waar ik ook werk". Hier staat in dat mijn auto nog niet als verzekert is opgeven, vreemd vreemd vreemd. Ik heb toch echt verzekerings papier opgestuurt naar een maatschappij. Dit allemaal via een assurantien kantoor. Ook heb ik mijn verzekering papieren nog niet in huis na een aantal weken.![]()
Yup dat wou ik vandaag ook doen alleen het kantoor bleek niet bereikbaar te zijn.On 2002-04-08 20:21, Hans R. wrote:Ik heb dat ook 2 keer gehad, maar dit was vlak na dat ik de auto had gekocht.On 2002-04-08 19:56, Daniël wrote:
Damn weer een rot brief in de bus gekregen vandaag. Deze was van de RDW "waar ik ook werk". Hier staat in dat mijn auto nog niet als verzekert is opgeven, vreemd vreemd vreemd. Ik heb toch echt verzekerings papier opgestuurt naar een maatschappij. Dit allemaal via een assurantien kantoor. Ook heb ik mijn verzekering papieren nog niet in huis na een aantal weken.![]()
Toen hebben het bericht aan de RDW dat de auto wel verzekert was en het bericht aan mij elkaar gekruis, want ik heb er later niks meer van gehoord.
Als het bij jou al enkele weken is, zou ik de tussenpersoon toch ff aan zijn strop trekken.
Zeker gesloten tot nader bericht
Yup dat wou ik vandaag ook doen alleen het kantoor bleek niet bereikbaar te zijn.
Daniel, had mij op mijn GSM gebeld joh, we waren op cursus.... maar ik had ze laatst aan de telly gehad dat de papieren eraan kwamen.. ze hadden hem denkelijk nog niet aangemeld (eikels!) maar ik zie dat alles keurig rond is..On 2002-04-09 17:46, Daniël wrote:
Yiha, mijn verzekerings papieren vandaag binnen gekregen. Kan ik te minste verzekert rondrijden.
Daniel, had mij op mijn GSM gebeld joh, we waren op cursus.... maar ik had ze laatst aan de telly gehad dat de papieren eraan kwamen.. ze hadden hem denkelijk nog niet aangemeld (eikels!) maar ik zie dat alles keurig rond is..On 2002-04-09 17:46, Daniël wrote:
Yiha, mijn verzekerings papieren vandaag binnen gekregen. Kan ik te minste verzekert rondrijden.
Daniel, had mij op mijn GSM gebeld joh, we waren op cursus.... maar ik had ze laatst aan de telly gehad dat de papieren eraan kwamen.. ze hadden hem denkelijk nog niet aangemeld (eikels!) maar ik zie dat alles keurig rond is..
at your service, terug van cursus,
professor D.