Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Damn weer een rot brief in de bus gekregen vandaag. Deze was van de RDW "waar ik ook werk". Hier staat in dat mijn auto nog niet als verzekert is opgeven, vreemd vreemd vreemd. Ik heb toch echt verzekerings papier opgestuurt naar een maatschappij. Dit allemaal via een assurantien kantoor. Ook heb ik mijn verzekering papieren nog niet in huis na een aantal weken. :sad:

Allemaal weer heel vreemd, ik heb al zoveel problemen gehad om een verzekerings maatschappij te vinden. Maar nu dit weer, ik wordt nu toch een beetje bang dat ik mijn auto niet verzekert krijg.
Eric H
Contacteer:

Ik hoor vaker van deze verhalen over klein(ere) assurantie kantoren.
Deze blijken wel de premies te innen maar deze niet af te dragen aan de maatschappijen.

Mijn buurjongen is hier ook al het slachtoffer van geworden.
Dacht altijd op tijd z'n premie betaald te hebben, wordt aangehouden, en.......
mag verder lopen.

Dit aangezien z'n auto al ruim een half jaar niet verzekerd bleek te zijn.

Tja daar sta je dan.......
Jeroen
Contacteer:

Bekend verhaal.

Reed afgelopen week in een alcohol controle fuik.Moest blazen en kreeg natuurlijk de P van prima.

Intussen had een andere agent het kenteken doorgegeven ter controle.
Bleek dat de auto niet verzekert was.

Ik zeg "ik betaal anders genoeg", had zelfs de groene kaarten bij.

Bleek dat interpolis hem niet aangemeld had.

Reed dus in principe al een jaar onverzekerd rond terwijl ik wel premie betaal.

Gelukkig zag de agent ook wel in dat ik betaald had, dus geen boete of zo gekregen.
Wel het advies om het ff te laten uitzoeken door mijn tussenpersoon.
Hans R.

On 2002-04-08 19:56, Daniël wrote:
Damn weer een rot brief in de bus gekregen vandaag. Deze was van de RDW "waar ik ook werk". Hier staat in dat mijn auto nog niet als verzekert is opgeven, vreemd vreemd vreemd. Ik heb toch echt verzekerings papier opgestuurt naar een maatschappij. Dit allemaal via een assurantien kantoor. Ook heb ik mijn verzekering papieren nog niet in huis na een aantal weken. :sad:
Ik heb dat ook 2 keer gehad, maar dit was vlak na dat ik de auto had gekocht.
Toen hebben het bericht aan de RDW dat de auto wel verzekert was en het bericht aan mij elkaar gekruis, want ik heb er later niks meer van gehoord.

Als het bij jou al enkele weken is, zou ik de tussenpersoon toch ff aan zijn strop trekken.
Anonymous

On 2002-04-08 20:21, Hans R. wrote:
On 2002-04-08 19:56, Daniël wrote:
Ik heb dat ook 2 keer gehad, maar dit was vlak na dat ik de auto had gekocht.
Toen hebben het bericht aan de RDW dat de auto wel verzekert was en het bericht aan mij elkaar gekruis, want ik heb er later niks meer van gehoord.

Als het bij jou al enkele weken is, zou ik de tussenpersoon toch ff aan zijn strop trekken.
Yup dat wou ik vandaag ook doen alleen het kantoor bleek niet bereikbaar te zijn.

[ This message was edited by: Daniël on 2002-04-08 20:24 ]
Nick (germanstyle)

Yup dat wou ik vandaag ook doen alleen het kantoor bleek niet bereikbaar te zijn.
Zeker gesloten tot nader bericht :lol:
Anonymous

Yiha, mijn verzekerings papieren vandaag binnen gekregen. Kan ik te minste verzekert rondrijden.
Dirk (CRX)

On 2002-04-09 17:46, Daniël wrote:
Yiha, mijn verzekerings papieren vandaag binnen gekregen. Kan ik te minste verzekert rondrijden.
Daniel, had mij op mijn GSM gebeld joh, we waren op cursus.... maar ik had ze laatst aan de telly gehad dat de papieren eraan kwamen.. ze hadden hem denkelijk nog niet aangemeld (eikels!) maar ik zie dat alles keurig rond is..

at your service, terug van cursus,

professor D.
André ter Velde

Hé, da's geinig, zo'n RDW brief heb ik zaterdag ook gekregen. Mijn verzekering is rechtstreeks via Centraa Beheer. Ik heb inmiddels een brief van Apeldoorn gekregen die ik moet doorsturen naar de RDW.
Anonymous

On 2002-04-09 18:01, JBL-GT-Turbo wrote:
On 2002-04-09 17:46, Daniël wrote:
Daniel, had mij op mijn GSM gebeld joh, we waren op cursus.... maar ik had ze laatst aan de telly gehad dat de papieren eraan kwamen.. ze hadden hem denkelijk nog niet aangemeld (eikels!) maar ik zie dat alles keurig rond is..

professor D.
[/quote]

Hele bedrijf op cursus, hehe. Dat een bedrijf zomaar dicht kan. Dirk ik heb jou mob nummer niet :wink:.
[ This message was edited by: Daniël on 2002-04-09 19:54 ]
Anonymous

On 2002-04-09 18:01, JBL-GT-Turbo wrote:

professor D.

Hele bedrijf op cursus, hehe. Dat een bedrijf zomaar dicht kan. Dirk ik heb jou mob nummer niet :wink:.
Plaats reactie