Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Pieter
Contacteer:

OK mensen,
ik denk dat we eruit zijn.

- Renault-tuning club (dus niet alleen voor vijfjes)
- niet inschrijven bij de KvK
- contact houden via internet en meetings
- geen contributie (wel allemaal even een donatie voor de kosten van het domein (http://www.renault-tuning.nl)
- wel stickers (ander topic, particulier betalen)
- voorlopig geen limiet aan aantal leden

Wat ik dus nu wil doen: Ik wil zoals veel anderen aktief worden binnen de club. Zoals ik al heb aangegeven wil ik me wel met de nieuwsbrief bezig houden.

Eerst een vraag aan Bas en Tino: Is het mogelijk om een gedeelte van de site te reserveren voor de virtuele nieuwsbrief? Ik zou daar de inhoud van willen verzorgen. Marius heeft ook aangegeven dat ie zich hiermee bezig wil houden, dus mail me daar ffe over Marius.

Ik neem aan dat dit geen probleem zal zijn.

Mij lijkt het leuk om de nieuwsbrief onder andere te gebruiken om elkaar beter te leren kennen. Ik zou bij zoveel mogelijk leden die daarvoor open staan langs willen gaan (of zij bij mij) om een verhaal te maken met foto's over hem en zijn Renault.

Graag effe wat reacties over hoe jullie hier tegenover staan en wie geinterviewd zou willen worden door de paparazzi van Renault-tuning.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Pieter, mij mag je best wel intervieuwen hoor! :lol:
Dat lijkt me wel leuk, iedereen zijn verhaal over zijn 5je te laten vertellen, en dat op internet plaatsen.
Anonymous

Je mag mij ook best interviewen ! Lijkt mij een prima plan van chris om het verhaal bij de auto op de site te zetten. Als mijn ICE af is (volgende maand) stuur ik in ieder geval foto's van mijn laguna.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 18 mei 2001 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Contacteer:

Ja, een goed idee van Chris????????
Anonymous

Oops, sorry ...

Ik bedoel natuurlijk Grossie !

haalde jullie even namen door elkaar, ik zit eigenlijk TV te kijken :smile:
Arjen

Klinkt goed zeg, jouw idee over de club !
En inderdaad een aardig idee om over iedereen die dat wil een stukkie te schrijven.

Keep up the good work !
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

interviews???? ben een beetje camera schuw...

maar ik vindt het best is wel lache om mensen te shocken met wat ik allemaal heb meegemaakt met de 5 turbo blah blah blah... :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Idee : doorverwijzen naar je site! :smile:
(daar staat alles al, toch???)
marco

ja is wel een cool idee grossie ,het verhaal achter de turbo:lol::lol:,keep it going on
groetjes marc
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Kom maar interviewen... no problemo!

Hiephoi! VAKANTIE!!
Plaats reactie