OK mensen,
ik denk dat we eruit zijn.
- Renault-tuning club (dus niet alleen voor vijfjes)
- niet inschrijven bij de KvK
- contact houden via internet en meetings
- geen contributie (wel allemaal even een donatie voor de kosten van het domein (http://www.renault-tuning.nl)
- wel stickers (ander topic, particulier betalen)
- voorlopig geen limiet aan aantal leden
Wat ik dus nu wil doen: Ik wil zoals veel anderen aktief worden binnen de club. Zoals ik al heb aangegeven wil ik me wel met de nieuwsbrief bezig houden.
Eerst een vraag aan Bas en Tino: Is het mogelijk om een gedeelte van de site te reserveren voor de virtuele nieuwsbrief? Ik zou daar de inhoud van willen verzorgen. Marius heeft ook aangegeven dat ie zich hiermee bezig wil houden, dus mail me daar ffe over Marius.
Ik neem aan dat dit geen probleem zal zijn.
Mij lijkt het leuk om de nieuwsbrief onder andere te gebruiken om elkaar beter te leren kennen. Ik zou bij zoveel mogelijk leden die daarvoor open staan langs willen gaan (of zij bij mij) om een verhaal te maken met foto's over hem en zijn Renault.
Graag effe wat reacties over hoe jullie hier tegenover staan en wie geinterviewd zou willen worden door de paparazzi van Renault-tuning.
Je mag mij ook best interviewen ! Lijkt mij een prima plan van chris om het verhaal bij de auto op de site te zetten. Als mijn ICE af is (volgende maand) stuur ik in ieder geval foto's van mijn laguna.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 18 mei 2001 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, een goed idee van Chris????????
Oops, sorry ...
Ik bedoel natuurlijk Grossie !
haalde jullie even namen door elkaar, ik zit eigenlijk TV te kijken
Ik bedoel natuurlijk Grossie !
haalde jullie even namen door elkaar, ik zit eigenlijk TV te kijken

<font color=blue>Kom maar interviewen... no problemo!
Hiephoi! VAKANTIE!!
Hiephoi! VAKANTIE!!