Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Marco, ga je nou toch weer een Renault kopen? Ik zag net <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=" TARGET="_blank">deze advertentie</A><!-- BBCode End -->.
Deze is toch van jou?
Beviel de Nissan toch niet? of kon je niet zonder ons :wink: .
Patrick

hij kan niet zonder jullie:lol::lol::lol:
hij mist het duwtje,ik citeer het commentaar van marco"het is gewoon niks,zelfs bij 7000 toeren is het niks,ik durf niet eens naast een golf te gaan staan bij het stoplicht:lol:"
het is idd een heel stuk anders rijden,ik mis het duwtje ook maar ik ben zeer tevreden over de 19 16v.het hoeft voor mij neij meer:smile:
marco

yep ik ga er toch weer een kopen ,de nissan is perfect om te rijden op de autobaan,is gewoon super luxe ,maar ik mis dat duwtje in de rug gewoon ,plus de looks,ik rijdt graag sportief maar die 2.0 16v is niet vooruit te branden joh ,dus of een clio of een turbo maar denk eerder een turbo ,was graag naar die van tim gaan kijken want die vind ik super gaaf maar ja eerst de nissan weg en dan weer een TURBO,lekker weer dat oude vertrouwde gevoel wil ik weer terug hebben ,tot aan die tijd moet ik het doen met de nissan ,dus als iemand een familie lid heeft wat een leuke nissan zoekt de mijne is te koop:lol:
greetz marco
Chrisv

Baal je nu niet dat je je vorige hebt verkocht?

En Hubo, hoe kun je die gevonden hebben? Je gaat toch niet een nissan kopen :smile:
[ This message was edited by: Chrisv (pookie) on 2002-02-17 15:56 ]
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

hee marco wb
wij hebben wel een mooie megane coupe voor je
zie dat verkoop topic
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
marco

nee megane is niet echt mijn wagen wel mooi maar niet echt voor mij , wil echt gaan voor een turbo ,of alsnog een clio 16v ,dus als iemand interesse heeft of wat dan ook reageer maar ,greetz marco
marco

On 2002-02-17 15:54, Chrisv (pookie)
wrote:
Baal je nu niet dat je je vorige hebt verkocht?

nee daar baal ik niet van ,het spuitwerk beviel me niet van de auto ,was ook een van de redenen waarom ik hem weg heb gedaan ,als ik nu eentje koop koop ik echt wel een goeie en al moet die 3000€ kosten als die maar goed is ,en strak in de lak dan vindt ik het goed ,dusse wordt weer een zoektocht ,maar wat maakt het ook uit als ik maar weer dat duwtje kan voelen dan is het voor mij wel weer oke ,
Chrisv

Aha ok, wist niet dat ie niet goed in de lak zat.
Op de foto's zag ie er wel vet uit namelijk
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

koop anders een at tje das no bruter
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
marco

On 2002-02-17 16:04, Chrisv (pookie)
wrote:
ja op foto ziet alles er wel puik uit ,opzich was het ook een hele leuke car ,maar ja time to move on,ik ben een beetje in de verkeerde richting gegaan ,maar ja je ziet hondje komt altijd bij baasje terug :lol::lol:
Chrisv

On 2002-02-17 16:06, marco
wrote:
On 2002-02-17 16:04, Chrisv (pookie)
wrote:
ja op foto ziet alles er wel puik uit ,opzich was het ook een hele leuke car ,maar ja time to move on,ik ben een beetje in de verkeerde richting gegaan ,maar ja je ziet hondje komt altijd bij baasje terug :lol::lol:
:lol::lol:
Anonymous

On 2002-02-17 15:54, Chrisv (pookie)
wrote:
En Hubo, hoe kun je die gevonden hebben? Je gaat toch niet een nissan kopen :smile:
Nee Chrisv, daar kom ik nooit. Maar hij stond in de Renault rubriek (te ruil aangeboden). Dus vandaar.
Patrick

ik moet wel lachen als ik er aan terug denk hoelang het geleden is dat marco nooit meer een reno hoefde.nee never meer een reno was het,ik lig nu dubbel van het lachen maar ik ben wel blij dat ie is bijgedraaid:lol:
nee hij heeft het niet goed getroffen gehad met het spuitwerk van die andere turbo dat heeft het em eigenlijk gedaan.
marco had heel veel aan de auto uitgegeven om em goed te krijgen en te houden.
als je dan als laatste na al die uitgaven een sinaasappel terug krijgt wat spuitwerk betreft dan is je zin idd ook echt over.
toen ging em ook nog de steekas stuk en werd de liefde voor de 5 helemaal verrot gekicked.
ik hoop dat hij weer zo'n goeie mag treffen om te kopen als dat ie had en dat de liefde tussen hem en dat 5je weer opbloeit.
zelf heb ik altijd in me eigen gezegd dat ie weer turbo zou gaan rijden,maar dat hij dat al weer zo snel zou willen had ik niet gedacht:grin:
wij vinden er wel eentje maatje van me:wink:
marco

amen to that patrick ,:lol:
Patrick L.

Hey toffe peer, ga je weer Turbo rijden? Erg goed plan van je, of je koopt een mooie Clio16v. Thomas had het ook helemaal gehad met zijn zwarte GT, liep al te zeuren dat ie een VW Polo wilde, of een CRX.En wat gebeurt en nou, hij gaat morgen een andere GTT kopen!! Een strakke '88er, grijskenteken, kleur rood, geheel origineel (voor hoe lang...), dealer onderhouden. Ik denk dat als je een snelle Renault hebt gehad je niets anders meer wilt. Ben blij dat jullie weer renault kiezen, zijn er al zo weinig van in Limburg! Tot binnenkort.:smile:
Patrick

hee pat,lang niet gezien.hoe is het jongen,alles kits achter de kneup:lol:
heb je je second oppinion al gedaan?
zeg maar straks is het hier ook weer meeten he??je weet wel zo'n zelfde als vorig jaar toen het zo t@ring druk was :lol::lol:
Patrick L.

Achter de keup alles goe :lol:.
Ja, we kunnen dan mischien eens ergens heen rijden, beetje Mergelland in ofzo.
Patrick

jaaaa,en dan pakken we die ene berg,je weet wel die waar ik een week iets van krijg,haha:lol:
Plaats reactie