Deze is toch van jou?
Beviel de Nissan toch niet? of kon je niet zonder ons
nee daar baal ik niet van ,het spuitwerk beviel me niet van de auto ,was ook een van de redenen waarom ik hem weg heb gedaan ,als ik nu eentje koop koop ik echt wel een goeie en al moet die 3000 kosten als die maar goed is ,en strak in de lak dan vindt ik het goed ,dusse wordt weer een zoektocht ,maar wat maakt het ook uit als ik maar weer dat duwtje kan voelen dan is het voor mij wel weer oke ,On 2002-02-17 15:54, Chrisv (pookie)
wrote:
Baal je nu niet dat je je vorige hebt verkocht?
ja op foto ziet alles er wel puik uit ,opzich was het ook een hele leuke car ,maar ja time to move on,ik ben een beetje in de verkeerde richting gegaan ,maar ja je ziet hondje komt altijd bij baasje terugOn 2002-02-17 16:04, Chrisv (pookie)
wrote:
Aha ok, wist niet dat ie niet goed in de lak zat.
Op de foto's zag ie er wel vet uit namelijk
On 2002-02-17 16:06, marco
wrote:ja op foto ziet alles er wel puik uit ,opzich was het ook een hele leuke car ,maar ja time to move on,ik ben een beetje in de verkeerde richting gegaan ,maar ja je ziet hondje komt altijd bij baasje terugOn 2002-02-17 16:04, Chrisv (pookie)
wrote:
Aha ok, wist niet dat ie niet goed in de lak zat.
Op de foto's zag ie er wel vet uit namelijk:lol:
Nee Chrisv, daar kom ik nooit. Maar hij stond in de Renault rubriek (te ruil aangeboden). Dus vandaar.On 2002-02-17 15:54, Chrisv (pookie)
wrote:
En Hubo, hoe kun je die gevonden hebben? Je gaat toch niet een nissan kopen![]()