Nieuw; Hennie
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: di 24 jul 2012 2:05
Welkom hier.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Foto's doen het altijd goed, oude en nieuwe ride.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Foto's doen het altijd goed, oude en nieuwe ride.

-
- Berichten: 1383
- Lid geworden op: wo 25 apr 2007 11:37
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Locatie: Brouwershaven
- Contacteer:
Welkom!
meer info en foto's




Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
Ik denk dat ik het zelfde probleem heb gehad..
Hij krijgt denk ik een estate dci 90 PK (net als ik
)
Bij mij was het van 245 PK naar 90 dus de stap kan groter
Als je de mogelijkheid hebt dat een Funcar erbij ...
Misschien zit ik fout maar denk dat dit het is..
Kom op vertel!!!!
Hij krijgt denk ik een estate dci 90 PK (net als ik

Bij mij was het van 245 PK naar 90 dus de stap kan groter

Als je de mogelijkheid hebt dat een Funcar erbij ...

Misschien zit ik fout maar denk dat dit het is..
Kom op vertel!!!!
-
- Berichten: 808
- Lid geworden op: wo 1 jun 2011 19:10
- Locatie: stapelmoor
idd vertel!! achteruitgang is altijd vervelend en het blijft kriebelen als je zoveel vermogen moet missen ...maar alsnog erg benieuwd!!
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
mooi spul die leasebakken 

B18FT... what else ?
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
Met toestemming van leasemaatschappij ? , zo ongebruikelijk is dat nou ook weer nietjacques schreef:Je gaat toch niet een lease auto chippen?
O oke dan vind ik de keuze wel raar om voor 90pk te kiezen helemaal als er een 110pk is met de zelfde voordelen..mvho schreef:Ik rijd mijn auto's prive, ik heb nog nooit het geluk gehad de voordelen van lease te mogen proeven.
Dit noemen ze zelfpijndiging!!

-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: di 24 jul 2012 2:05
Blokkie is goed te chippen, denk dat 110 a 120pk best veilig te doen is.
Hoger zal het blokkie niet leuk vinden denk ik.
Er is een dyno dag in goes, daar kan hij custom gemapped worden.
Stuur Jo ff een pm.
Misschien is er nog plaats.
Hoger zal het blokkie niet leuk vinden denk ik.
Er is een dyno dag in goes, daar kan hij custom gemapped worden.
Stuur Jo ff een pm.
Misschien is er nog plaats.
O oké begrijpelijk dan, ik dacht dat je een nieuwe besteld had!mvho schreef:Vind maar een 110pk, als Topoccassion.
Mij niet gelukt in dezelfde prijsklasse/uitvoering als degene die ik nu gekocht heb. Het blijft keuzes maken, ik denk i.i.g. een goede keuze te hebben gedaan,
Rijd wel goed hoor alleen mis ik het vermogen maar dat zal duidelijk zijn, van mij is overigens wel lease dus ik had weinig te vertellen en mocht alleen de kleur kiezen.
Heb je al foto's ?
Foto oud en nieuw
[img]http://img840.imageshack.us/img840/8523/dsc00812r.jpg[/img]
By mvho at 2012-08-26
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7430/0009147297.jpg[/img]
By mvho at 2012-08-26
[img]http://img840.imageshack.us/img840/8523/dsc00812r.jpg[/img]
By mvho at 2012-08-26
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7430/0009147297.jpg[/img]
By mvho at 2012-08-26
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
De 90pk versie weet ik niet maar de 110 versie wel.
De motor en de bak van de 90 en 110 pk zal niet veel verschillen als dat er al is.
Mijn 110 pk dci door Fastchip laten doen en een aanrader voor alle 1.5 dci blokken van de Megane III.
Een ieder die deze auto heeft ( dat zijn er veel tegenwoordig ) hoor ik over het turbogat onder de 1700 rpm en over de minieme trekkracht in 5 en 6.
Met de mapping van Fastchip is dit gewoon doorhalen in 5 en/of 6.
turbogat is beduidend minder...
In 4 rijdend is hij gewoon rap te noemen bij versnellen....de Clio 16V die ik had kon dit amper bijsloffen.
Wel is de bak en koppeling de zwakke schakel in deze vanwege het max koppel dat ze aankunnen.
Maar dat is bij Fastchip in goede handen.
Mijn specs dan voor en na behandeling:
[img]http://img98.imageshack.us/img98/3203/img0001nu.jpg[/img]
Let wel, deze data is gemeten aan de wielen, de krukas gegevens liggen dus hoger.
De motor en de bak van de 90 en 110 pk zal niet veel verschillen als dat er al is.
Mijn 110 pk dci door Fastchip laten doen en een aanrader voor alle 1.5 dci blokken van de Megane III.
Een ieder die deze auto heeft ( dat zijn er veel tegenwoordig ) hoor ik over het turbogat onder de 1700 rpm en over de minieme trekkracht in 5 en 6.
Met de mapping van Fastchip is dit gewoon doorhalen in 5 en/of 6.
turbogat is beduidend minder...
In 4 rijdend is hij gewoon rap te noemen bij versnellen....de Clio 16V die ik had kon dit amper bijsloffen.
Wel is de bak en koppeling de zwakke schakel in deze vanwege het max koppel dat ze aankunnen.
Maar dat is bij Fastchip in goede handen.
Mijn specs dan voor en na behandeling:
[img]http://img98.imageshack.us/img98/3203/img0001nu.jpg[/img]
Let wel, deze data is gemeten aan de wielen, de krukas gegevens liggen dus hoger.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87