Voorstellen: Koen; op zoek naar "speeltje"

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Entity_Razer
Contacteer:

Werd er op gewezen dat ik in mijn bijna 10 maanden lidmaatschap en loeren op de website mezelf nog niet had voorgesteld, dus dacht gelijk maar even te doen.

Ik ben Entity_Razer, in het echte leven "koen" uit Belgie (Regio Antwerpen).

niet op de nickname letten, deze is "historisch" gegroeid en blijft plakken aan me, is zowat men 2de identiteit geworden raar genoeg.

Qua auto historie:
heb tot voor 2 maand met een Clio 2 Phase 2 1.2 16V rondgereden (voor de clioclub.nl'rs : http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=27&t=8105 )

deze is echter verkocht geweest aan me moeder aangezien haar oude Laguna 1.8 8V uit '95 "op" was en ze de kosten niet meer wou doen + echt geen nood meer had aan een grote wagen incluus groot blok.

Ik rijd sindsdien rond met een Volkwagen Jetta uit 2008 als bedrijfswagen, en ben stilletjes aan uit aan het kijken naar mijn volgend "project" of "speeltje" ... noem het hoe je wil.

aan het kijken in de richting van een Clio 1 1.8 16V. Geen williams (budget) of andere, gewoon een leuke simpele snelle wagen waarmee ik me wat kan amuseren en uitleven op circuit (Nurburgring / zandvoort / Spa / Zolder staan op de planning zodra ik een "speeltje" heb).

Tot zover mijn ... voorstelling denk ik, indien er vragen zijn post away (of opmerkingen), of stuur een PB :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Welkom hier! (Y)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hey, welkom! Mooie plannen heb je... Heb je al gezocht naar een mooi exemplaar? Ik denk dat hier voldoende informatie te vinden is over Clio 16v's, zodat je een beetje kunt voorkomen dat je een probleemgevalletje koopt.

Vraag gerust advies! En zodra je er 2 hebt, willen we natuurlijk meer weten. :-P
antoine
Car: Renault Clio III RS

Welkom Koen. Ik had op het forum van de clio club al gelezen dat je met deze plannen rond loopt, succes met de zoektocht. Op dit forum staat een aankoop advies voor een clio 16v, altijd gemakkelijk om dat eens door te lezen.
the reaper

Merijn schreef:
Vraag gerust advies! En zodra je er 2 hebt, willen we natuurlijk meer weten. :-P
welkom hier !!!!

hoezo 2?
Entity_Razer
Contacteer:

Merci voor de verwelkoming en de Pb's met aanbiedingen (0)

Heb er al een paar gezien ja, maar weinig de moeite waard. 1 die een open pijp had en vanalles aan verandert dat me in belgie teveel zou kosten op door de keuring te krijgen, een ander met een lekke kop, dan nog 1 met vrij veel roest (dorpels)....

Ga zo maar door!..

Bedoeling is wel om een track speeltje te hebben, maar wel om deze in belgie baanwaardig te houden.

Dus geen volle kooien of weet ik veel wat nog allemaal van ongein.

Nu, zowizo vanzodra ik eentje gevonden heb volgt er wel een project topic incluus fotos :)
Plaats reactie