Ik ben Entity_Razer, in het echte leven "koen" uit Belgie (Regio Antwerpen).
niet op de nickname letten, deze is "historisch" gegroeid en blijft plakken aan me, is zowat men 2de identiteit geworden raar genoeg.
Qua auto historie:
heb tot voor 2 maand met een Clio 2 Phase 2 1.2 16V rondgereden (voor de clioclub.nl'rs : http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=27&t=8105 )
deze is echter verkocht geweest aan me moeder aangezien haar oude Laguna 1.8 8V uit '95 "op" was en ze de kosten niet meer wou doen + echt geen nood meer had aan een grote wagen incluus groot blok.
Ik rijd sindsdien rond met een Volkwagen Jetta uit 2008 als bedrijfswagen, en ben stilletjes aan uit aan het kijken naar mijn volgend "project" of "speeltje" ... noem het hoe je wil.
aan het kijken in de richting van een Clio 1 1.8 16V. Geen williams (budget) of andere, gewoon een leuke simpele snelle wagen waarmee ik me wat kan amuseren en uitleven op circuit (Nurburgring / zandvoort / Spa / Zolder staan op de planning zodra ik een "speeltje" heb).
Tot zover mijn ... voorstelling denk ik, indien er vragen zijn post away (of opmerkingen), of stuur een PB