Toekomst van de club? lijst ideaalbeeld

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Je kan ook het komende jaar gebruiken om een mooi team om je heen te verzamelen zodat je in 2013 bij de ALV een compleet bestuur kan presenteren bij de bestuurswissel. Dan kunnen alle leden er direct over stemmen en kan je misschien het verschil gaan maken wat je graag wil zien. :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Dat was nu de bedoeling.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

jammer misschien in de toekomst?
zoals WJ aangeeft.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Meer ook omdat de bestuurstermijn nog een jaar loopt. Volgend jaar is er een officieel moment en daardoor mogelijk ook meer animo voor een nieuw bestuur. Ik zou het niet opgeven nu Luco. Gewoon 2012 gebruiken om rustig aan de juiste personen te vinden en een goed plan te maken.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Willem-Jan schreef:Meer ook omdat de bestuurstermijn nog een jaar loopt. Volgend jaar is er een officieel moment en daardoor mogelijk ook meer animo voor een nieuw bestuur. Ik zou het niet opgeven nu Luco. Gewoon 2012 gebruiken om rustig aan de juiste personen te vinden en een goed plan te maken.
Toch gek he de heren renden zich de tering toen het druk was in dit topic, maar het is weer doodstil, schandalig is het, we worden voor de gek gehouden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Tja, kan de ALV niet verzet worden ik ben op vakantie en ik wil het wel meemaken?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Nee Lex, die wordt alleen verzet als het andere mensen niet uitkomt |:

Maar weet je, ik denk dat ik een van de weinige ben die er zich druk om maakt.
Maar het blijft schandalig om zo met een club om te gaan, naar mijn mening wordt de hele rtc naar de klote geholpen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Luco/Alpine-racer schreef:
Willem-Jan schreef:Meer ook omdat de bestuurstermijn nog een jaar loopt. Volgend jaar is er een officieel moment en daardoor mogelijk ook meer animo voor een nieuw bestuur. Ik zou het niet opgeven nu Luco. Gewoon 2012 gebruiken om rustig aan de juiste personen te vinden en een goed plan te maken.
Toch gek he de heren renden zich de tering toen het druk was in dit topic, maar het is weer doodstil, schandalig is het, we worden voor de gek gehouden.
Ik denk niet dat je ook maar de helft weet van wat er achter de schermen gebeurd? Die twee zijn onwijs druk om de club überhaupt overeind te houden (KVK + bank issues en onwijs veel contacten voor de openingsmeeting). Dat het niet geventileerd wordt is een ander verhaal (Y)

Verzetten van een datum lijkt me ook vrij logisch...als het bestuur niet compleet kan zijn is een ALV ook grotendeels nutteloos?

Ik verwacht toch een mooi voorstel van jou Luco op 4 maart (Y) :smile:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Luco, komt het ook in je op dat er mensen zijn die wel wat doen maar dat niet allemaal op het forum zetten?
Ik zal even een paar dingen opnoemen om het e.e.a. te verduidelijken.

Riël is de afgelopen tijd een aantal keer door half Nederland gereden en heeft meerdere dagen daarvoor vrij moeten nemen om de bankzaken te regelen. De bankpassen waren verlopen en door afspraken met de bank van een paar besturen geleden was het vrijwel onmogelijk nieuwe passen te regelen. Ex bestuursleden zijn samen met Riël dagenlang bezig geweest om te regelen dat de club weer betalingen kan verrichten. Daarnaast is Riël achter de schermen bezig met het nieuwe forum.

Hessel houdt zich samen met de Meetingcommissie druk bezig met de Seizoensopening en is contactpersoon voor De Laak, Van Ramshorst en Renault Nederland en is daar erg druk mee.

Daarnaast moet de Nieuwsbrief worden gemaakt en hebben alle leden net een uitnodiging voor de ALV in de mail.

Natuurlijk zijn er altijd punten waar aan gewerkt kan worden, maar er gebeurd wel degelijk iets. :)

*edit* MartijnG was me voor :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Bank gezeik hebben ze zelf veroorzaakt door zonder ook maar te overleggen van bank te veranderen.

Martijn je kan lullen als brugman, maar er zijn allerlei beloftes gedaan die NIET nagekomen worden.

Wat mij betreft opzouten, het is een grote teringbende.

En nee ik ben er 4 maart niet, heb geen zin in ordinair gedoe op een alv, waarbij er vooraf al van alles bekonkeld is, daar pas ik voor.

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=30095
Van 29-11 tot 12-12 is er wat gedaan

applaus
:worship: :worship: :worship: :worship:

Kom op zeg :~

Willem Jan. Ze zijn al drie jaar bezig met het nieuwe forum, uit betrouwbare bron weet ik dat het juist is gestagneerd omdat sommige mensen juist niks doen.

Toch vreemd, dit bestuur is overgestapt van bank en er is gezeik met bankpassen en dan ligt het aan vorige besturen.

Weer de zoveelste keer dat jullie (no offence) reageren terwijl de zogenaamde hoge heren alweer weken spoorloos zijn, de functies hebben ook verplichtingen maar schijnbaar zijn die verplichtingen erg lastig na te komen.
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op ma 13 feb 2012 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

ik ga het allemaal niet quoten en me al zeker niet (meer) druk om maken maar bij het vorige dispuut draaide het allemaal rond "communicatie" .
Willem-Jan schreef:Luco, komt het ook in je op dat er mensen zijn die wel wat doen maar dat niet allemaal op het forum zetten?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Geen ouwe koeien he JO :smile:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:Bank gezeik hebben ze zelf veroorzaakt door zonder ook maar te overleggen van bank te veranderen.
Nee Luco, dit kwam pas nadat de passen van de ABN Amro waren verlopen en de ABN niet wilde meewerken voor het afgeven van nieuwe pasjes (omdat de KVK niet correct was)

Het blijkt dat elke KVK en elke ABN regio een eigen vestingwerk zijn. Je bent afhankelijk van diverse KVK-regio's en ook diverse ABN-regio's....

Als je Hessel belt, of Hessel jou, dan wil hij het je wel uitleggen hoor
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:Bank gezeik hebben ze zelf veroorzaakt door zonder ook maar te overleggen van bank te veranderen.
Nee Luco, dit kwam pas nadat de passen van de ABN Amro waren verlopen en de ABN niet wilde meewerken voor het afgeven van nieuwe pasjes (omdat de KVK niet correct was)

Het blijkt dat elke KVK en elke ABN regio een eigen vestingwerk zijn. Je bent afhankelijk van diverse KVK-regio's en ook diverse ABN-regio's....

Als je Hessel belt, of Hessel jou, dan wil hij het je wel uitleggen hoor
Toch vreemd dat er al maanden geleden is over gestapt en er nu pas problemen zijn :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

En hoor, die problemen zijn er ook al tijden.

Maar als je Hessel belt, kan hij het je zo uitleggen. 10 minuten bellen zegt meer dan 5 pagina's tikken op een forum :)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Luco/Alpine-racer schreef:Geen ouwe koeien he JO :smile:
heeeeeeeej, nee hoor. Wat er staat is het enige wat ik wou zeggen. Er werd zelfs door Riël aangekaart dat er een gebrek aan algemene communicatie was, daarmee vind ik de openingszin van WJ zo raar.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Dat zeg ik ook, er zijn natuurlijk dingen die beter kunnen. Nu weet ik dat Hessel momenteel zonder internet zit en hier dus eerst ook niet zal kunnen reageren. We weten allemaal dat Riël het (te) druk heeft, maar toch heeft hij veel tijd in de club gestoken.
En het is ook zo dat eerst de bankpassen verlopen waren en pas daarna is het hele bankgebeuren opgestart doordat de ABN geen medewerking wilde verlenen.

Ook ik baal er van dat er niet meer op het forum verschijnt van wat er gedaan wordt, daarom hebben we nu weer een discussie die er niet had hoeven zijn.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Geen discussie meer, vind het tegenwoordig gewoon leuk en lachwekkend.

:)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Wouter de Wit schreef:En hoor, die problemen zijn er ook al tijden.

Maar als je Hessel belt, kan hij het je zo uitleggen. 10 minuten bellen zegt meer dan 5 pagina's tikken op een forum :)
Het is niet mijn taak om leden op de hoogte te houden (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

-jo- schreef:Geen discussie meer, vind het tegenwoordig gewoon leuk en lachwekkend.

:)
Ik vind het diep triest :-(
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Waarom blijf je terugkomen dan? :bye:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Zo jammer hè dit.... (N)

Ik heb er geen goed woord voor over.

Elk jaar weer hetzelfde gezeik.

Dit is een CLUB (google dat eens) waar bepaalde mensen zich belangeloos voor willen inzetten, maar zelfs die 'belangeloosheid' wordt elk jaar weer dieper de grond in getrapt.
En elk jaar worden de oude koeien weer uit de sloot gehaald.

Bijvoorbeeld de kwestie met de bankpassen, dat speelt al jaren. Tijdens 'mijn zittingsperiode' hadden we ook al problemen hiermee, ivm. wisseling van bestuur, hele oude bestuursleden moesten tekenen voor 'afstand', nieuwe bestuursleden moesten handtekeningen en legitimatie inleveren bij KVK enz. Het huidige bestuur wilde dit nu eindelijk eens goed regelen en dat mag gewaardeerd worden.

De meeting commissie is druk bezig met alle voorbereidingen en ik weet uit ervaring dat daar ongemerkt echt heel veel werk in zit.

Door hier alleen maar op te blijven 'miepen' laat je ten eerste alleen jezelf kennen en ten tweede is DAT juist de doodsteek voor het voortbestaan van deze CLUB. Steeds minder mensen voelen zich daardoor geroepen om zich belangeloos in te zetten.

WAARDERING, een complimentje op zijn tijd, daar groeit een mens van een dat motiveert!

Laten we dat nou eens wat vaker doen, zul je zien wat voor positief resultaat dat geeft! (Y)

De laatste jaren hebben we ons als RTC goed geprofileerd en dat zal dit jaar vast en zeker/zeker en vast ook gebeuren!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

MartijnG schreef:Waarom blijf je terugkomen dan? :bye:
Zo dat is een volwassen reactie (Y)

@Willeon, belangenloos klopt, maar dat inzetten heb ik bij sommige mensen grote twijfels, vele beloftes die niet nagekomen worden kan je niet de mensen verwijten die dat aankaarten, dan moet je toch echt bij de mensen zijn die die beloftes doen en van geen kant nakomen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Gaan we weer |:
Als het je allemaal zo boeit meneer Luco, kom dan naar de ALV....

Hierboven beschrijf je jezelf ook erg goed! Je had allerlei plannen om de boel te gaan regelen en mensen aanstellen etc. Allemaal net zo waardeloze praat als waar je anderen van beschuldigd.

En ja, ik begin ook aardig klaar te raken met deze "club". Mede dankzij jou, maar dat zal wel een persoonlijke vete zijn ofzo :~
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Dan moet je toch eens beter lezen (Y)

Ik zou erg graag willen, maar alleen met mensen die zich voor de volle 100% in willen zetten, dat is vanaf dag 1 duidelijk geweest.

Helaas zijn er niet genoeg mensen waar ik het mee zou willen doen die zich voor 100% in kunnen zetten, dan kan je er beter niet aan beginnen.

Ik doe iig geen loze beloftes, dat jij klaar bent met de club kan ik niks aan doen, je hoeft namelijk mijn posts niet te lezen, dus beetje flauwe smoes om dat dan als oorzaak aan te wijzen.
Overigens was je het in je eerste post volledig eens met de kritiek :smoke:

En nogmaals ik ga niet naar een alv die geen enkele zin heeft, de beslissingen zijn al gemaakt en alles is al geregeld, zonde van mijn tijd, bij de clubs waar het wel normaal gaat in het bestuur en besluitvorming ben ik in 99% van de gevallen aanwezig bij een alv.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik ben iig blij verrast hoe normaal je op mijn post reageerd.
Ik ben het inderdaad eens met een aantal punten maar blijven roepenvanaf de zij lijn heeft geen zin.

Als je behoefte hebt aan up-to-date gehouden worden is een PM naar betrokkene wellicht voldoende.

Ik heb persoonlijk contact gehad met W-J en daaruit is mij duidelijk geworden dat er wel degelijk wat gedaan word.

Het is maar net hoe je het zelf ziet, ikverwacht van mijnbaas ook niet dat hij me continu op de hoogte gaat houden van ontwikkelingen etc. Dat merk ik vanzelf wel.

Overigens vind ik de hele sfeer gewoon niet erg top meer... Maar wellicht ligt dat wel aan mezelf?

Wat me wel opgevallen is, is dat er weer veel projecten opgepakt worden. Dit is voor mij ook een motivatie geweest om het werk weer op te pakken. Alleen op de een of andere manier heb ik niet echt behoefte gehad dit te delen.

Hiermee wil ik helemaal niemand beschuldigen oid maar ikvraag me gewoon af waar het vandaan komt....
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Willem=Jan heeft ook met mij contact gehad over de openingsmeeting, prima toch.
Dat gaat ook gewoon goed.
Dat anderen aan projecten begonnen heeft mij ook gemotiveerd het weer op te pakken, dat is dus een van de redenen waarom ik blijf.

Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mond moet houden en geen kritiek mag hebben.

Als jouw baas je beloofd om je elke week of maand je van bepaalde dingen op de hoogte zal houden en hij doet dat niet, neem ik aan dat je daar wat van zegt?

Dat doe ik dus, ik heb niet beloofd om regelmatig een update te geven, want nee dat was geen probleem, men had tijd om het forum te vervuilen dus moest een update ook lukken weet je nog?

Jij zou zelfs als wekker spelen toch :smile:

Punt is dat het gewoon niet gebeurd en als er dan weer iemand wat van zegt is het, zeiken, zeuren, oude koeien enz enz enz, en dan kom je toch niet meer, terwijl men even vergeet dat er beloftes zijn gedaan die niet nagekomen worden, maar nee het zeuren is het probleem.

Nee dus, even terug naar de basis, DE BELOFTES die niet nagekomen worden veroorzaken het probleem.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik kan je op al deze punten geen ongelijk geven. Enige tip van mijn kant is om het dan wat genuanceerder te brengen.

Lees je post terug en dan begrijp je denk ik wel wat ik bedoel. Dat zal felle reacties van anderen ook niet uitlokken en zo kunnen we wellicht wat volwassener discussieren (no offence!).
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Heb net het hele draadje weer gelezen, ja het begon inderdaad een stuk constructiever.

Maar goed, het is gewoon jammer voor de club dat er te weinig animo is om een stevig bestuur te vormen die de leden kan motiveren om te helpen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Luco/Alpine-racer schreef:
MartijnG schreef:Waarom blijf je terugkomen dan? :bye:
Zo dat is een volwassen reactie
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik snap dat er onvrede is over het 'bestuur' waar ik het soms ook mee eens ben. Maar de kritiek wordt zo lomp geventileerd, dat de mensen die veel inzet tonen buiten het bestuur er aardig door gedemotiveerd raken. Ik zeg eerlijk, het kan allemaal veel beter, maar het is op dit moment niet anders. Dus daarom proberen we er het beste van te maken met (te) weinig mensen.

Daarnaast vindt ik het jammer dat je niet naar een ALV komt met als reden dat alle besluiten al vast staan. Ik ben het daar compleet niet mee eens. En dat is gebaseerd op die ene ALV waar je aanwezig was? Als iedereen zo denkt, komen we helemaal nergens...dan kun je beter NU stoppen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Martijn

Ik snap je frustratie, maar het is niet de bedoeling dat je de kritiek persoonlijk aantrekt.
De kritiek is met name op het tweemanschap wat niks laat horen, weinig doet (mijn mening) en voor de zoveelste keer schitterd in afwezigheid en de kastanjes uit het vuur laat halen door de overige mensen die zich wel in willen zetten.
En vergis je niet, dit was het idee he, met een heel klein bestuur de boel runnen en de leden de rest laten regelen, kan best hoor, maar dan moet je wel actief vrijwilligers werven en leden en niet leden motiveren om iets op te pakken, dat is niet gebeurd, dus de (te) weinig mensen heb je aan dat idee te danken.

De reden dat ik niet naar de ALV kom is omdat ik geen zin heb in welles nietes spelletjes en tegen mensen aan moet lullen die schijt aan de hele wereld hebben en toch hun eigen zin doordrammen, klinkt misschien bot, maar dat is wel de ervaring.

Met vooraf bekonkeld bedoel ik dat toen dit topic gestart werd er veel animo was, maar ineens werd er gerend en gepost als een gek door het tweemanschap, daardoor dachten sommige mensen dat het wel beter ging en haakten af, ik heb toen al voorspeld dat er alleen gerend wordt als er iemand "zeikt" en kijk eens, wat een verrassing, mijn voorspelling komt uit, het is wederom windstil.

Nu dit topic weer een beetje leeft gaan ze ineens weer rennen, let op mijn woorden, totdat er weer niks gezegd wordt en dan hebben ze gewoon weer schijt aan de hele wereld.

Wat heeft het dan voor zin om naar de ALV te komen, om daar wederom allerlei loze beloftes aan te horen, laat me niet lachen, met deze twee is het niks en zal het nooit wat worden.

Dan maar bot, maar soms is de waarheid niet leuk om te horen.
Overigens is het niet dat ze als personen niet aardig zijn of wat dan ook, maar qua functioneren in hun functie.

Dus niks persoonlijks, Hessel vind ik een ontzettend aardige en spontane gast die ik erg graag mag.
Riel is eigenwijs, maar dat ben ik ook :beer: dus niks mis mee, maar in hun functie falen ze in mijn ogen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Maak gewoon de dingen bekend die achter de schermen gebeuren, al was het het verzenden van een brief. Zo zijn de leden/forummers gelijk geinformeerd en was deze discussie er niet geweest. Zoals voorheen al gezegd, communicatie.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

-jo- schreef:Maak gewoon de dingen bekend die achter de schermen gebeuren, al was het het verzenden van een brief. Zo zijn de leden/forummers gelijk geinformeerd en was deze discussie er niet geweest. Zoals voorheen al gezegd, communicatie.
En juist daar is weer reactie op geweest vanuit de leden dat niet elk telefoontje hoeft worden gecommuniceerd.
Laatst heb ik in het Seizoensopeningtopic een post gedaan dat wij een afspraak hebben gehad met De Laak en wat daar besproken is.
De leden hebben net een uitnodiging voor de ALV gehad.
Over de bankzaken is met opzet niks geplaatst, ten eerste omdat het voor de leden als het goed is niks merkbaars is en ten tweede omdat er op de mededelign dat er van bank werd veranderd al zoveel kritiek kwam zonder ook maar enige kennis van zaken dat ze geen zin meer hadden om de hele verdere ontwikkeling te posten. Het hele bankgebeuren is namelijk zo'n uitgebreid verhaal dat je dat nooit goed kunt verwoorden op een forum.

Neem nou eens met z'n allen genoegen met het feit dat het forum nog mooi draait, er netjes een ALV komt en dat er verschillende meetings georganiseerd gaan worden (zie meetingkalender).

Daarnaast snap ik Luco's reactie ook niet wat betreft de ALV. De leden beslissen nog altijd, daar kunnen 2 personen helemaal niks tegen doen. Daarnaast heb ik Luco sowieso in 2010 en 2011 niet bij de ALV gezien. Ook ik had goede hoop dat Luco er nu wel zou zijn, helemaal na dit (voor een deel) constructieve topic en zijn ideeën.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Willem-Jan schreef:
Daarnaast snap ik Luco's reactie ook niet wat betreft de ALV. De leden beslissen nog altijd, daar kunnen 2 personen helemaal niks tegen doen. Daarnaast heb ik Luco sowieso in 2010 en 2011 niet bij de ALV gezien. Ook ik had goede hoop dat Luco er nu wel zou zijn, helemaal na dit (voor een deel) constructieve topic en zijn ideeën.
Misschien ben ik te argwanend of jij te naïef.
Mijn ervaring is (diverse malen al gebeurd) dat er van alles uit het zicht gebeurd qua zieltjes winnen zodat eigenlijk vooraf de stemming al bepaald is, daar ga ik echt mijn tijd niet aan verdoen.

Want, er komen altijd mensen die het eens zijn met hoe het is (vaak geronseld of kennissen cq vrienden van zittende bestuur).
Er komen 1 of 2 man die commentaar hebben en dan volledig worden afgebrand.
De rest van de club komt niet omdat het ze niet genoeg interesseert, bij voorbaat dus kansloze missie.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

dus.... er zal niks veranderen :)

Dan is het toch klaar? Ik ga hier absoluut geen kant kiezen, maar als het volgens jou zo klaar is als een klontje en dat bevalt je niet, waarom blijft dit dan steeds de kop opsteken. Kennelijk zijn er toch mensen die het prima vinden zoals het nu gaat.
Kijk, in mijn ogen is de keuze makkelijk :
A. Je pakt het radicaal aan en neemt alles op je, zodat het op jouw manier geregeld gaat worden.
B. Je neemt voor lief dat niet alles gaat zoals je wil en daar laat je het bij.
Gesloten