Hoi,
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted
Megane RS 2.0 dci
[quote="AnthonyR"]Ik weet niet zeker of fastchip hem ook doet maar die is zeker een aanrader
[/quote]
Dank je.

Dank je.
Uhh, jajaAnthonyR schreef:Ik weet niet zeker of fastchip hem ook doet maar die is zeker een aanrader
Ted, heb niets van je gehoord. Is ie inmiddels al gedaan ?tedq schreef:Hoi,
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
klanten nodig jonge? 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Uhhh........Megane III dCi 110pk?........Fastchip schreef:Ted, heb niets van je gehoord. Is ie inmiddels al gedaan ?tedq schreef:Hoi,
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Megane RS DCI is type 2 hé!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Ja ik weet het, maar wat bedoel je er verder mee?ARNO16V schreef:Megane RS DCI is type 2 hé!!
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Ik dacht dat dat je vraag was, of het ging om een Megane 3 DCI... Maar niet dus... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Uitleg.ARNO16V schreef:Ik dacht dat dat je vraag was, of het ging om een Megane 3 DCI... Maar niet dus...
Twingo is gedaan door Henk, Twingo gaat eruit voor een Megane III dCi 110 pk. ( half/eind september waarschijnlijk )
Vraag al eerder gesteld aan Henk of hij deze kar ook kan en wil doen, diesel dus.........rest is dan verklaard toch?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Nee, maar kwam er laatst een paar tegen waarvan de raildruk omhoog gezet was en de turbo druk piekt op 1.85 Bar.Martijn Kool schreef:klanten nodig jonge?
't gaat best hard, ...dat dan weer wel
Laatst gewijzigd door Fastchip op vr 10 sep 2010 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
moet kunnen toch 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Nou nee, als je de raildruk omhoog zet heb je er absoluut helemaal niks van begrepen.Martijn Kool schreef:moet kunnen toch
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Is dat dan schadelijk of is het de simpelste manier van "chippen"...?Fastchip schreef:Nou nee, als je de raildruk omhoog zet heb je er absoluut helemaal niks van begrepen.Martijn Kool schreef:moet kunnen toch
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
De dieselapparatuur, pomp verstuivers etc, is gespecificeerd tot een bepaalde maximum druk. In dit geval 1600 Bar.Arno17 schreef:Is dat dan schadelijk of is het de simpelste manier van "chippen"...?Fastchip schreef:Nou nee, als je de raildruk omhoog zet heb je er absoluut helemaal niks van begrepen.Martijn Kool schreef:moet kunnen toch
Ga je daarboven dan slijt op z'n minst de inspuitpomp sneller.
In het ergste geval komen er metaaldeeltjes vrij die verdere schade opleveren.
[quote="Fastchip"][quote="tedq"]Hoi,
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted[/quote]
Ted, heb niets van je gehoord. Is ie inmiddels al gedaan ?[/quote]
Hoi, nee nog niet.
Wat kan (verantwoord) en wat kost het?
tedq@live.nl
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted[/quote]
Ted, heb niets van je gehoord. Is ie inmiddels al gedaan ?[/quote]
Hoi, nee nog niet.
Wat kan (verantwoord) en wat kost het?
tedq@live.nl
Heb je mailtje gestuurd.
De Nissan 2.0L Dci motor is erg sterk gebleken in de praktijk. Goede Tuning is geen probleem mits de olie verversingstermijnen in acht genomen worden.
De Nissan 2.0L Dci motor is erg sterk gebleken in de praktijk. Goede Tuning is geen probleem mits de olie verversingstermijnen in acht genomen worden.