Megane RS 2.0 dci

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
tedq
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 9:10
Contacteer:

Hoi,
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Ik weet niet zeker of fastchip hem ook doet maar die is zeker een aanrader (Y)
tedq
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 9:10
Contacteer:

[quote="AnthonyR"]Ik weet niet zeker of fastchip hem ook doet maar die is zeker een aanrader (Y)[/quote]

Dank je.
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Er zijn er meerdere voorzien van chip.
Komt ie rond de 200 pk uit...., lekker vlot dieselen... :beer:
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

AnthonyR schreef:Ik weet niet zeker of fastchip hem ook doet maar die is zeker een aanrader (Y)
Uhh, jaja
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

tedq schreef:Hoi,
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted
Ted, heb niets van je gehoord. Is ie inmiddels al gedaan ?
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

klanten nodig jonge? :lol:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

Fastchip schreef:
tedq schreef:Hoi,
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted
Ted, heb niets van je gehoord. Is ie inmiddels al gedaan ?
Uhhh........Megane III dCi 110pk?........ :p
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Megane RS DCI is type 2 hé!! :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

ARNO16V schreef:Megane RS DCI is type 2 hé!! :)
Ja ik weet het, maar wat bedoel je er verder mee?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Ik dacht dat dat je vraag was, of het ging om een Megane 3 DCI... Maar niet dus... :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

ARNO16V schreef:Ik dacht dat dat je vraag was, of het ging om een Megane 3 DCI... Maar niet dus... :)
Uitleg.

Twingo is gedaan door Henk, Twingo gaat eruit voor een Megane III dCi 110 pk. ( half/eind september waarschijnlijk )

Vraag al eerder gesteld aan Henk of hij deze kar ook kan en wil doen, diesel dus.........rest is dan verklaard toch? :wink:
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

Martijn Kool schreef:klanten nodig jonge? :lol:
Nee, maar kwam er laatst een paar tegen waarvan de raildruk omhoog gezet was en de turbo druk piekt op 1.85 Bar.
't gaat best hard, ...dat dan weer wel
Laatst gewijzigd door Fastchip op vr 10 sep 2010 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

moet kunnen toch :lol:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

Martijn Kool schreef:moet kunnen toch :lol:
Nou nee, als je de raildruk omhoog zet heb je er absoluut helemaal niks van begrepen.
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

Fastchip schreef:
Martijn Kool schreef:moet kunnen toch :lol:
Nou nee, als je de raildruk omhoog zet heb je er absoluut helemaal niks van begrepen.
Is dat dan schadelijk of is het de simpelste manier van "chippen"...?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

Arno17 schreef:
Fastchip schreef:
Martijn Kool schreef:moet kunnen toch :lol:
Nou nee, als je de raildruk omhoog zet heb je er absoluut helemaal niks van begrepen.
Is dat dan schadelijk of is het de simpelste manier van "chippen"...?
De dieselapparatuur, pomp verstuivers etc, is gespecificeerd tot een bepaalde maximum druk. In dit geval 1600 Bar.
Ga je daarboven dan slijt op z'n minst de inspuitpomp sneller.
In het ergste geval komen er metaaldeeltjes vrij die verdere schade opleveren.
tedq
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 9:10
Contacteer:

[quote="Fastchip"][quote="tedq"]Hoi,
Ik vroeg me af of je de Megane RS 2.0 dci middels chiptuning op een verantwoorde(heel blijven) manier aan meer pk's/nm kunt helpen en zo ja bij wie ik dan het beste terecht kan.
Dank voor de info.
Ted[/quote]

Ted, heb niets van je gehoord. Is ie inmiddels al gedaan ?[/quote]

Hoi, nee nog niet.
Wat kan (verantwoord) en wat kost het?
tedq@live.nl
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

Heb je mailtje gestuurd.

De Nissan 2.0L Dci motor is erg sterk gebleken in de praktijk. Goede Tuning is geen probleem mits de olie verversingstermijnen in acht genomen worden.
Plaats reactie