Hey mensen,
Afgelopen Dinsdag 28 okt. Heb ik mijn Twingo RS in ontvangst genomen bij van Kerkhof & Visscher in Rotterdam.
Ik had deze auto in augustus gewonnen met een computer game in ahoy rotterdam en eindelijk was het moment daar.
Op de terug reis na venray viel al meteen op dat de stugge vering ervoor zorgt dat de auto heerlijk stuurt en lekker direct.
Heb er verder nog geen langere afstanden mee gereden omdat ik nog niet weet of ik de auto ga houden, mocht dit wel zo zijn zal ik zeker hier nog een update bij doen om te laten weten hoe het verder afloopt.
gr. danny
[img]http://img89.imageshack.us/img89/6449/twingo291008003kleinqy0.th.jpg[/img][img]http://img89.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
[img]http://img89.imageshack.us/img89/7964/twingo291008004kleinwb7.th.jpg[/img][img]http://img89.imageshack.us/images/thpix.gif[/img]
Danny's Twingo RS
Mag ik vragen welke auto je liever zou willen als de twingo RS ? 

Maar een focus st.
Heeft een Ram dikke 5cil + turbo. En dat kan ik niet vergelijken met die clio.
De corsa daarin tegen heeft een lichte 1.6 met turbo alleen die is gruwelijk snel.
6sec na de 100 als die auto gechipped is.
En dat blijft leuk..
Gr. danny
De corsa daarin tegen heeft een lichte 1.6 met turbo alleen die is gruwelijk snel.
En dat blijft leuk..
Gr. danny
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Als je alles op de weg kan brengen houden wel ja.dannyj schreef:Maar een focus st.
En dat blijft leuk..
Gr. danny

-
Dat is dan ook niet wat ik bedoel, het moet wel de bocht om willen.....snap?dannyj schreef:Nou, dat zal het probleem niet zijn hoor.
Heb jaren en jaren gekart en heb daar heel wat ervaring opgedaan en kan/durf autos dus ook zonder problemen tot de limit te rijden.
-
Overdrijven is ook een vak. Het zullen echt geen verkeerde wagens zijn. Dus laat Danny lekker de wagen kopen die bij hem past. En hopelijk komt de Twingo RS dan in het bezit van iemand voor wie de Twingo RS helemaal het einde is.Arno17 schreef:Tja, 3 verschillende zeg jij, ik zeg 1 goede en 2 slechte..dannyj schreef:Er zijn verschillende autos:
Corsa opc
Focus st
Clio r27 F1![]()

-
Ik zeg nergens welke de slechte zijn, kan dus alle kanten op...LotuzClioWilliams schreef:Overdrijven is ook een vak. Het zullen echt geen verkeerde wagens zijn. Dus laat Danny lekker de wagen kopen die bij hem past. En hopelijk komt de Twingo RS dan in het bezit van iemand voor wie de Twingo RS helemaal het einde is.Arno17 schreef:Tja, 3 verschillende zeg jij, ik zeg 1 goede en 2 slechte..dannyj schreef:Er zijn verschillende autos:
Corsa opc
Focus st
Clio r27 F1![]()
Maar je hebt gelijk, Danny succes met de verkoop van de Twingo en veel geluk met de Focus of de Opel.
nu alleen nog even de Twingo verkopen!!
Zon corsa kan inderdaad mega gechipt worden , 210 pk met een zipchip ofzoiets , dat zal wel de 6 sec gaan halen en dan heb je wel een sprint kanonnetje.
Veel plezier en ik hoop dat jou twingo een goeie eigenaar zal treffen
Veel plezier en ik hoop dat jou twingo een goeie eigenaar zal treffen
-
Corsa gaat inderdaad hard ( op een recht stuk ), de wegligging in de bochten schijnt niet zo goed te zijn. Clio is qua bochtenwerk absoluut de betere keuze. dus clio of focus zou mijn keuze zijn 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Waarom ruil je dat hok niet gewoon ergens in voor een Corsa of wat je dan ook wil? Lijkt me het makkelijkst? Zo staat ie ook maar weg te teren en af te schrijven...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Wat denk je dat dit doet met de inruilprijs, dan krijgt hij nooit die 15.500 euro ben ik bang voor.MartijnG schreef:Waarom ruil je dat hok niet gewoon ergens in voor een Corsa of wat je dan ook wil? Lijkt me het makkelijkst? Zo staat ie ook maar weg te teren en af te schrijven...
Dus heeft heeft hij een gat om de ST, RS of OPC aan te schaffen.
-
Hmmm, ik heb dat anders ervaren de laatste keer.......gewoon leuk onderhandelen is volgens mij de boodschap.dannyj schreef:Het is altijd beter om een nieuwe auto te kopen zonder inruil.
Meeste korting.
En je krijgt voor je eigen auto het meeste terug.
-
- Über-Spammer
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
Feli met de verkoop.
Enne.... we hebben nog een gloednieuwe Clio III RS in het geel staan.
Zie bovenstaande link.

Enne.... we hebben nog een gloednieuwe Clio III RS in het geel staan.

Zie bovenstaande link.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"