We hebben een nieuwe auto gekocht.
Na een paar clio's bekeken te hebben is het een Clio 1.5DCI initiale geworden uit 5-2002.
De kleur is Antaciet grijs.
[img]http://images5.speurders.nl/images/37/3 ... 7025_1.jpg[/img]
[img]http://images5.speurders.nl/images/37/3 ... 7025_2.jpg[/img]
[img]http://images5.speurders.nl/images/37/3 ... 7025_3.jpg[/img]
De eerste dingen die gelijk gedaan gaan worden is de trekhaak eraf en een schroefsetje monteren.
We zijn bezig om een leuke set te zoeken voor niet te veel geld.
Hieronder gelijk even wat ik tot nu toe gevonden heb.
beste edwin
ik kan u een schroefset aanbieden voor 325euro incl.btw incl.stelsleutels en 3 jaar garantie.
deze zijn van het merk G&M.
Met vriendelijke groet: van den Berg "Parts" Haarlebrink 17 7544 wp Enschede The Netherlands Tel: 06-42203554 Fax: 053-4782600 kvk nummer:08146726 abn amro:60.17.42.761
of
Aangeboden: Nieuwe complete schroefset voor Twingo en Clio 2
Prijs: 278,00
----
NIEUWE COMPLETE SCHROEFSET
STREET PERFORMANCE heeft een complete nieuwe lijn schroefsets in het assortiment!
Onze sets zijn in Duitsland uitgebreid getest door de T.U.V. en goedgekeurd voor zowel straat als circuitgebruik. Elke set is voorzien van een voertuigspecifiek rapport met daarop de kenmerken van de set en natuurlijk het keurmerk. Op de sets heeft u 2 jaar volledige garantie.
Weet iemand iets over deze schroefsets?
Ik hoor het wel.
Alvast bedankt.
Edwin5gtt Clio 2 1.5DCI Initiale gekocht(vraagje schroefset)
-
- Contacteer:
Mooie wagen Edwin
Over dat soort schroefsetjes heb ik altijd men twijfels, heb zelf gekozen
voor een setje van FK en ben daar heel tevreden mee. Je hoort zoveel
slechte verhalen over die goedkope setjes, van binnen een maand schok-
dempers lek enz..
Ik raad het je inieder geval af, beter spaar je even verder zodat je een
betere set kan kopen !

dempers lek enz..
betere set kan kopen !

-
- Contacteer:
Ja dat is wel waar.Maar dat vind ik dus veel te duur.
Dan koop ik liever een paar veertjes.
Op de meeste zit 2 tot 3 jaar garantie op dus als het dan niet goed is merk je dat meestal vantevoren wel.
Ik heb er nog 1 gevonden die uit tilburg komt.
Is lekker in de buurt
Dan koop ik liever een paar veertjes.
Op de meeste zit 2 tot 3 jaar garantie op dus als het dan niet goed is merk je dat meestal vantevoren wel.
Ik heb er nog 1 gevonden die uit tilburg komt.
Is lekker in de buurt

-
- Contacteer:
Iemand bekend met dit merk?
Super-Tech schroefsets nu ook leverbaar in Nederland met 2 jaar garantie.
GTI-Tuning levert als enige in Nederland Super-Tech schroefsets voor veel verschillende automerken.
De schroefset bestaat uit veren en dempers voor verlaging van de voor en achterkant van de auto. Een Super-Tech schroefset verlaagt de auto niet alleen, maar verbeterd het onderstel voor een veel veiliger en sneller weggedrag. Met een Super-Tech schroefset van GTI-Tuning rijdt de auto veel stabieler en is er vele maler beter wegcontact! De sets zijn uiteraard TUV goedgekeurd! En GTI-Tuning geeft er 2 jaar garantie over.
Het grote voordeel van een Super-Tech schroefset is dat jezelf simpel en snel je eigen verlaging van de auto kiest, ook wanneer de set reeds gemonteerd is! Verlaging is mogelijk tussen 2 en 11 centimeter. Verstellen gaat nog makkelijker met de meegeleverde stelsleutel
Super-Tech schroefsets nu ook leverbaar in Nederland met 2 jaar garantie.
GTI-Tuning levert als enige in Nederland Super-Tech schroefsets voor veel verschillende automerken.
De schroefset bestaat uit veren en dempers voor verlaging van de voor en achterkant van de auto. Een Super-Tech schroefset verlaagt de auto niet alleen, maar verbeterd het onderstel voor een veel veiliger en sneller weggedrag. Met een Super-Tech schroefset van GTI-Tuning rijdt de auto veel stabieler en is er vele maler beter wegcontact! De sets zijn uiteraard TUV goedgekeurd! En GTI-Tuning geeft er 2 jaar garantie over.
Het grote voordeel van een Super-Tech schroefset is dat jezelf simpel en snel je eigen verlaging van de auto kiest, ook wanneer de set reeds gemonteerd is! Verlaging is mogelijk tussen 2 en 11 centimeter. Verstellen gaat nog makkelijker met de meegeleverde stelsleutel
-
- Contacteer:
mmm.. ik hoor er toch niet zo veel slechte verhalen over van die goedkopere schroefsetjes,Dnns schreef:Mooie wagen Edwin![]()
dempers lek enz..
betere set kan kopen !
ik zelf heb V-Maxx onder de Coupe en natuurlijk kan je niet zo veel verwachten als KW of al die duurdere merken, maar je hebt er gewoon normale garantie op.
En als je niet te veel geld wil uitgeven aan een schroefset is een goedkoper setje soms een mooie uitkomst.
in ieder geval sucses met het uitzoeken van een leuk en goed setje
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
Mooie clio
Ff bewonderen op een FNR binnenkort 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853