
monopoint aansluit stekker
Goedenavond, Ik ben vandaag begonnen met het overzetten van een 1.2 naar 1.4 maar nu loopt hij niet stationair de 1.4. Er zit wel een aansluiting op de monopoint (waarschijnlijk voor gasklep positie) aan de rechterkant. Ik heb wel het spruitstuk en monopoint module van de 1.2 gebruikt en geen stekkers over. Moet hier een stekker aan ja of nie? Ik denk dat het gewoon aan het aantal cc's benzine is die hij moet inspuiten in vergelijking met de 1.2 om stationair te draaien en dat hij daarom niet goed loopt. Iig graag jullie mening of aanpassingen 

Heb je de MAP sensor ook goed aangesloten?
En heb je nou wel of geen aangesloten TPS sensor?
Aantal cc's maakt niet zoveel uit, hij moet gewoon stationair kunnen lopen. Wel zou ik even kijken of de gasklepdiameter, en injectortype van de 1.4 niet anders/groter zijn, anders krijg je vermogensverlies op vollast.
En heb je nou wel of geen aangesloten TPS sensor?
Aantal cc's maakt niet zoveel uit, hij moet gewoon stationair kunnen lopen. Wel zou ik even kijken of de gasklepdiameter, en injectortype van de 1.4 niet anders/groter zijn, anders krijg je vermogensverlies op vollast.
Bart V schreef:Heb je de MAP sensor ook goed aangesloten?
En heb je nou wel of geen aangesloten TPS sensor?
Aantal cc's maakt niet zoveel uit, hij moet gewoon stationair kunnen lopen. Wel zou ik even kijken of de gasklepdiameter, en injectortype van de 1.4 niet anders/groter zijn, anders krijg je vermogensverlies op vollast.
Nou het blok loopt goed, de stekker is gevonden en zit erop. sinds de stekker erop zit is de dip onderin weg dus dat is beter

