monopoint aansluit stekker

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
TeunvS
Contacteer:

Goedenavond, Ik ben vandaag begonnen met het overzetten van een 1.2 naar 1.4 maar nu loopt hij niet stationair de 1.4. Er zit wel een aansluiting op de monopoint (waarschijnlijk voor gasklep positie) aan de rechterkant. Ik heb wel het spruitstuk en monopoint module van de 1.2 gebruikt en geen stekkers over. Moet hier een stekker aan ja of nie? Ik denk dat het gewoon aan het aantal cc's benzine is die hij moet inspuiten in vergelijking met de 1.2 om stationair te draaien en dat hij daarom niet goed loopt. Iig graag jullie mening of aanpassingen :)
Bart V

Heb je de MAP sensor ook goed aangesloten?
En heb je nou wel of geen aangesloten TPS sensor?

Aantal cc's maakt niet zoveel uit, hij moet gewoon stationair kunnen lopen. Wel zou ik even kijken of de gasklepdiameter, en injectortype van de 1.4 niet anders/groter zijn, anders krijg je vermogensverlies op vollast.
TeunvS
Contacteer:

Bart V schreef:Heb je de MAP sensor ook goed aangesloten?
En heb je nou wel of geen aangesloten TPS sensor?

Aantal cc's maakt niet zoveel uit, hij moet gewoon stationair kunnen lopen. Wel zou ik even kijken of de gasklepdiameter, en injectortype van de 1.4 niet anders/groter zijn, anders krijg je vermogensverlies op vollast.

Nou het blok loopt goed, de stekker is gevonden en zit erop. sinds de stekker erop zit is de dip onderin weg dus dat is beter 8). Het blok heeft wel op gas gelopen dit zagen we aan de injectie zat een andere schijf onder de nozzle. We hebben de stappenmotor van de 1.2 gebruikt en de injector nozzle van de 1.4. Hij liep met de andere stappenmotor bagger. grote van de gasklep zal ik ff nalopen. maar Bart je blok loopt prima! 8)
Bart V

Daar was ik ook niet bang voor :)
Plaats reactie