Ff een 2-tal dingetjes waar ik wat vraagtekens bij heb. Niet echt specifieke Williams problemen omdat het elk auto wel kan overkomen.
1) Vanmorgen moest ik mn auto (Williams dus) wegbrengen voor een APK keuring. Start ik mn auto, druk mn koppeling in en tja ik krijg de pook in geen enkele versnelling. Zet ik hem in achteruit, gaat ie kraken. Dus motor uit, werkt de pook wel in elke versnelling. Dus zet ik hem in "1" en druk de koppeling in, en start de motor, gaat de auto lopen. Remmen dus. Ik zeg dan een koppelings(pedaal)probleem, of herkent iemand hier een ander probleem.
2) Niet echt een vraag, maar meer een uiting van frustatie. Vanmorgen dus de Renault dealer gebeld met mn koppeling probleem. Zouden ze een busje langssturen om mn auto naar de garage te slepen. Komt er idd een monteur langs die een sleepriem bevestigt tussen zn busje en mn Clio.
Bij de eerst de beste bocht moest de monteur even remmen voor verkeer. Daarna trok ie op (waarschijnlijk was ie vergeten dat hij een Clio op sleeptouw had) en kraaakkk. Oh nee...dacht ik dus ik toeteren en gebaren van stoppen. Hij keek in de spiegel en aarzelde stoppen of niet. Dat deed hij dus stoppen, maar plotseling gaf hij weer gas..en BAAMM daar vliegt ineens de sleepring van mn auto...aaargghh... Ik heb gekeken, maar hij is dus gewoon afgescheurd van mn voorkant. Gelukkig weinig schade aan de bumper (wat krasjes) maar geen sleepring meer !! Zou zoiets nog te maken zijn ? (eigenlijk toch wel een vraag