Allen,
Ik heb een remote switchboxje gekocht waarmee ik als het goed is me auto op afstand de knipperlichten aan kan laten gaan zodat ik de auto sneller terug vind op 'n parkeerterrein.
Nou vroeg ik me dus af vanaf welke plek ik 't beste de 12v op de lijn kan laten komen, bij de richtingaanwijzer klingelateur of vlak voor 't relais van de knipperlichten in de relaiskast onde r't dashboard.. Iemand ervaring mee met o.a. 't aansluiten van 'n aftermarket alarm? Ze hoeven wat mij betreft niet echt te knipperen, blijven branden is ook ok. Nou weet ik dat langs het alarm licht knop alle draden lopen, zou ik ze daarop kunnen tappen dat ze wel knipperen? Gaat dan de klingelateur niet raar doen?
Miss ist ook leuk mn koplampen erop te zetten maar die moeten dan vast voor 't relais (zijn die er uberhaupt??) ivm met de ampere die ze trekken...
p.s. int werkplaats handboek staat wel leuk een overzicht van 't relais bakje, van o.a. de mistlichten voor etc maar numertje 4 word beschreven als de 'knipperlicht automaat'.. is dit gewoon 't relais om ze te laten knipperen??
Hoop vragen, doe 't liever gelijk goed voor ik 't weer vernueck.

m'n hoofd vraag is iig, op welke poot van het relais moet 12v komen te staan om de relais te laten schakelen?