Kabeltje in Clio I

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
RonLooij
Contacteer:

Ik heb een vraagje over mijn clio RL 1.2 uit 94: Ik wil een dubbelle tulp kabel naar achter leggen in mijn clio, maar krijg niet het plastic instap-scherm eraf!
[img]http://img405.imageshack.us/img405/8341/cliovh1.th.png[/img]
Ik heb het even met rood omcirkeld: dat stuk krijg ik er niet af. Aan welke kant moet ik beginnen? Ik heb al gezocht op de site, maar kon het niet vinden...

Alvast bedankt! groeten Ron
Arnoud

volgens mij torxjes losschroeven en er vanaf trekken met beleid. ter hoogte van je gordel net na de deur (sluitzijde) zit het kunsstof er onder geschoven/geklemd daar moet je wel even bij stil staan.

succes!
RonLooij
Contacteer:

Ehm, ik zie geen torxjes? :S
Tom
Moderator
Car: MB

zitten ook geen torxjes. Gewoon sjorren :p . boven zit hij over de dorpel rand geschoven dus deze laatje zitten. je zet je handen onder om de rand heen (tussen plastic en tapijt) en trekt ze gewoon met beleid los. Ze zitten met klemmetjes die ja later weer gewoon vast kun drukken
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Siempie

met wat gepast bruut geweld moet het zo los komen. Ik begin altijd aan de voorkant van de auto met het los trekken.
RonLooij
Contacteer:

Super mensen! Het is gelukt! Was idd gewoon sjor-werk!!! (Y)
Tommeer

Haha dat had ik ook laatst toen ik erbij moest! Net op het moment dat je t gaat slopen laat het los :lol:

Ik moest erbij omdat mijn leiding los was gesprongen van me ruitenwissersproeier achter. Gevolg onder me stoel gigantische plas ruitensproeiervloeistof |: |: |: Je ruikt het nu nog een heeeeeel klein beetje :p
Rianne RT

Tommeer schreef:Haha dat had ik ook laatst toen ik erbij moest! Net op het moment dat je t gaat slopen laat het los :lol:

Ik moest erbij omdat mijn leiding los was gesprongen van me ruitenwissersproeier achter. Gevolg onder me stoel gigantische plas ruitensproeiervloeistof |: |: |: Je ruikt het nu nog een heeeeeel klein beetje :p
Heb ik ook al eens gehad, alleen had ik niet meteen door wat er aan de hand was. :) Ik denk, ik hoor het pompje toch, maar er komt niks op het raam. Radio zachter... Hey ik hoor ook water lopen, maar nog steeds niet op het raam... Owja het loopt achter de stoel (I) |:
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Plaats reactie