Ik heb een vraagje over mijn clio RL 1.2 uit 94: Ik wil een dubbelle tulp kabel naar achter leggen in mijn clio, maar krijg niet het plastic instap-scherm eraf!
[img]http://img405.imageshack.us/img405/8341/cliovh1.th.png[/img]
Ik heb het even met rood omcirkeld: dat stuk krijg ik er niet af. Aan welke kant moet ik beginnen? Ik heb al gezocht op de site, maar kon het niet vinden...
Alvast bedankt! groeten Ron
Kabeltje in Clio I
Ehm, ik zie geen torxjes? 

-
- Moderator
- Car: MB
zitten ook geen torxjes. Gewoon sjorren
. boven zit hij over de dorpel rand geschoven dus deze laatje zitten. je zet je handen onder om de rand heen (tussen plastic en tapijt) en trekt ze gewoon met beleid los. Ze zitten met klemmetjes die ja later weer gewoon vast kun drukken

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Super mensen! Het is gelukt! Was idd gewoon sjor-werk!!! 

Haha dat had ik ook laatst toen ik erbij moest! Net op het moment dat je t gaat slopen laat het los
Ik moest erbij omdat mijn leiding los was gesprongen van me ruitenwissersproeier achter. Gevolg onder me stoel gigantische plas ruitensproeiervloeistof
Je ruikt het nu nog een heeeeeel klein beetje 

Ik moest erbij omdat mijn leiding los was gesprongen van me ruitenwissersproeier achter. Gevolg onder me stoel gigantische plas ruitensproeiervloeistof

Heb ik ook al eens gehad, alleen had ik niet meteen door wat er aan de hand was.Tommeer schreef:Haha dat had ik ook laatst toen ik erbij moest! Net op het moment dat je t gaat slopen laat het los![]()
Ik moest erbij omdat mijn leiding los was gesprongen van me ruitenwissersproeier achter. Gevolg onder me stoel gigantische plas ruitensproeiervloeistof![]()
![]()
Je ruikt het nu nog een heeeeeel klein beetje

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]