Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Marius

Nou vandaag was baal dag, en dat niet alleen door het verliezen (oid) van een kentekenplaat, maar vooral door het werk en de kosten dat je ervan hebt.

Vanmorgen kom ik 'hier' aan, parkeer mijn auto en loop erachter langs, mis ik de kentekenplaat achter! Wat zullen we nou krijgen denk ik.
Dus dezelfde route teruggereden (zo'n 5km) om te kijken of het ding nog ergens ligt maar nee hoor.
Dus ik ben hem :

- Of gisteravond reeds verloren.
- Of hij is vanacht gestolen.
- Of ik heb hem in de ochtendspits verloren en iemand heeft hem al fijn 'opgeruimd'

Maar naar de politie gegaan om dit te melden en dat leek me ook handig om boetes die ik niet veroorzaakt zal hebben maar wel op mijn naam terechtkomen tegen te gaan.
Daar aangekomen hoef ik alleen maar een vermissingsformuliertje in te vullen, krijg er een stempel op. Dit lijkt me verdacht weinig, dus ik vraag: "Is dit alles?" (er werd niet eens naar mijn kentekenbewijs of legitimatie gevraagd) Hierop antwoord de politie-dame:"Ja hoor."

Met dat vermissingformulier vervolgens naar de kenteken-plaat-maker gegaan hier vlakbij. Daar werd het verhaal al minder.

" Tja, ik kan u nu alleen 2 witte platen meegeven. Daar mag u tot eind december mee rijden. Vervolgens moet u zsm bij een postkantoor een RDW formulier aanvragen waarmee u een nieuwe kentekenbewijs krijgt waarmee u weer gele platen kan aanschaffen.
De witte platen kosten fl 60,- by the way...."

Slik

"En die kan ik dan inruilen voor gele als ik de papierenboel van de rdw heb?"

"nee, dan moet u weer nieuwe gele platen (2stuks !!!) kopen...."

Aargh....

Dus nu heb rijdt ik rond met 2 witte platen. Morgen maar even het rdw verhaal regelen, pfff wat een gezeur.
Anonymous

Welcome to the world of bureaucratie!!!!!
Kan er over meepraten!
Menno

Maar wel straks Nummerrrrrrrrrrrrrrr 1 midden op je plaat,
rev it like a rental
Roy
Moderator

Nummer 1?
5 GT Turbo '88 GT5
Marius

On 2001-11-15 17:41, Menno
wrote:
Maar wel straks Nummerrrrrrrrrrrrrrr 1 midden op je plaat,
Ja dat wel, maar voor 100 nog wat piek....:sad:

Ik dacht dus dat ze er zo een bij zouden maken en dit zouden vermelden op het kentekenbewijs, maar dat is natuurlijk te simpel...
Marius

On 2001-11-15 17:42, Roy Steenland
wrote:
Nummer 1?
Ja je krijgt dan een klein nummertje derbij omdat het de 2de keer wordt dat dat kenteken op europese platen komt.
En aangezien de eersten er geen nr op stonden komt hier dus nr 1 op.
Menno

als je nieuwe platen krijgt staat er toch een 1 boven 't linker streepje, of heb ik 't spelletje nou helemaal verkeerd begrepen? (ben benieuwd wat er gebeurt als je je 9e setje bent verloren :smile: )
rev it like a rental
Anonymous

Ja een gozer die ik ken had dat ook, platen gestolen en kreeg eerst witte en toen weer gele met een eendje erop. :lol: :lol:
Anonymous

Dan zouden de ambtenaren niets meer te doen hebben....wat denk jij nou....
Anonymous

On 2001-11-15 17:43, Menno
wrote:
(ben benieuwd wat er gebeurt als je je 9e setje bent verloren :smile: )
Kheb ze al zien rijden met 3 tjes..
Anonymous

Trouwens die witte platen zijn best handig marius, voor als je met je caravan weg wil :wink:
Anonymous

Dan ben je pas echt een loser :smile:
Anonymous

Sorry Marius, daar bedoelde ik dus niet de caravan mee
Anonymous

ik vind je wel een redelijke koning als je met een GT en een caravan op pad gaat.
Anonymous

o

je bedoelde de drietjes.
Roy
Moderator

Oh vandaar dat nummer. Ik zag pas al iemand rijden en dacht dat het een drukfout of zoiets was :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

On 2001-11-15 17:51, ploegah
wrote:
ik vind je wel een redelijke koning als je met een GT en een caravan op pad gaat.
Nou ja koning....held, ja dat wel! Zou trouwens wel getuigen van veel lef en enorme bovenal een fikse wansmaak als je het presteert om met je mooie 5 een lelije sleurhut mee te nemen.
Roy
Moderator

Bij die meeting in Duitsland stond er een 5 met een sleurhut erachter :smile:. Was wel een GTE.
5 GT Turbo '88 GT5
Arjen

Ik heb begrepen dat ze maar tot vier tellen. Hoe het daarna verder gaat weet ik niet. Bij die vierkante platen (R4 bijvoorbeeld) komt het nummer links in de HOEK te staan.
Marius

Ik ga geen namen noemen maar ik ken iemand hier die eens heeft rondgereden met een twinnie-load.... incl fietsen. :smile:
Anonymous

Kijk als je met een Slopen met een sleurhut rijdt ben je een enorme loser, met een gt-tje of een 16v, ben je een echte king@!!!!
Ben het helemaal met je eens Ploegah!
Jeffrey E.

Wees blij dat je geen blauwe krijgt:wink: Moet je nog een bordt op je dak ook:lol:
Rudo

On 2001-11-15 17:36, Marius
wrote:
Dus nu heb rijdt ik rond met 2 witte platen.
COOOOOOOL!!!!!!!!!!

(Heb een witte GT! :wink: )

Nu alleen nog witte achterlicht-units!! :grin:
Marius

On 2001-11-15 18:44, Jeffrey Clio16V
wrote:
Wees blij dat je geen blauwe krijgt:wink: Moet je nog een bordt op je dak ook:lol:
LOL

En dan stappen er ineens ongevraagd mensen in enzo !
Marius

On 2001-11-15 18:52, Rudeboy
wrote:
On 2001-11-15 17:36, Marius
wrote:
Dus nu heb rijdt ik rond met 2 witte platen.
COOOOOOOL!!!!!!!!!!

(Heb een witte GT! :wink: )

Nu alleen nog witte achterlicht-units!! :grin:
Hey dan koop jij ze straks van me over, oke? :wink:
Rudo

Dat is goed Marius!!!

Hoef ik eindelijk niet meer op mijn snelheid te letten!! :wink: :lol:
Marius

Ja dat is goed en dan ga ik elke dag bij de methadonbus staan hahaha.
(was een tijdje rage onder verslaafden om tegen betalingen kentekens op hun naam te zetten, konden toch geen boetes betalen)

En als er dan nog meer mensen van RTC die kentekens van mij willen moeten ze het maar even zeggen ! :smile:
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc/index.php? ... tails&id=3" TARGET="_blank"> 5 GTT </A><!-- BBCode End -->| bwjr 86 | <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc" TARGET="_blank">carbase</A><!-- BBCode End --> | More than a Man
<font size=1>[ This message was edited by: Marius on 2001-11-15 19:02 ]</font>
Rudo

Hé, dat is wel een leuke aktie voor nieuwe leden van RTC!

"Een nieuw lid krijgt de beschikking over 2 witte platen met het kenteken van marius"!! :lol:
Marius

Jaaa ! Dit is echt een supergoed idee !!!
Jeffrey E.

:lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tja, mooi balen Marius.
Wel een goed excuus om gelijk nummerplaten met opgelegde letters te nemen.
Robert dB.

dat zuigt zeg

misschien ga ik maar ff een alarm installeren op me platen? :smile: :smile:

Op leg staat idd wel mooier! Maar als ik het goed begrijp kan ik ook niet zomaar opleg platen bestellen, zonder papieren e.d.?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

:sad: nummerplaat weg. :sad:

:smile: opgelegde letters :smile:

suc6.
Marius

On 2001-11-15 19:29, NonFerro
wrote:
Maar als ik het goed begrijp kan ik ook niet zomaar opleg platen bestellen, zonder papieren e.d.?
Ik denk dat je dan dezelfde procedure krijgt. Of misschien kan je je oude platen dan inruilen ?
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Met die gestolen platen: Dat met die 1, 2 en 3 bovenin is AFGELOPEN. Het is afgeschaft door het RDW omdat het VEEL te bewerkelijk was. Bovendien kost het klauwen met geld. Wat een gelul allemaal.
Trust me, ik had op de HNSX al een 3 moeten hebben omdat de papieren al 3x pleite zijn geweest. Die 3 zit er niet op omdat het afgeschaft is.

Voor oplegletters: je moet je kentekenbewijs meenemen naar de kentekenboer, + je originele platen. De platen geef je af, de k-boer maakt oplegplaten en die neem je mee. Ik kan er hier altijd op wachten, hoe het met bestellen gaat weet ik niet.

Mzzl

Bas
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Plaats reactie