Nou vandaag was baal dag, en dat niet alleen door het verliezen (oid) van een kentekenplaat, maar vooral door het werk en de kosten dat je ervan hebt.
Vanmorgen kom ik 'hier' aan, parkeer mijn auto en loop erachter langs, mis ik de kentekenplaat achter! Wat zullen we nou krijgen denk ik.
Dus dezelfde route teruggereden (zo'n 5km) om te kijken of het ding nog ergens ligt maar nee hoor.
Dus ik ben hem :
- Of gisteravond reeds verloren.
- Of hij is vanacht gestolen.
- Of ik heb hem in de ochtendspits verloren en iemand heeft hem al fijn 'opgeruimd'
Maar naar de politie gegaan om dit te melden en dat leek me ook handig om boetes die ik niet veroorzaakt zal hebben maar wel op mijn naam terechtkomen tegen te gaan.
Daar aangekomen hoef ik alleen maar een vermissingsformuliertje in te vullen, krijg er een stempel op. Dit lijkt me verdacht weinig, dus ik vraag: "Is dit alles?" (er werd niet eens naar mijn kentekenbewijs of legitimatie gevraagd) Hierop antwoord de politie-dame:"Ja hoor."
Met dat vermissingformulier vervolgens naar de kenteken-plaat-maker gegaan hier vlakbij. Daar werd het verhaal al minder.
" Tja, ik kan u nu alleen 2 witte platen meegeven. Daar mag u tot eind december mee rijden. Vervolgens moet u zsm bij een postkantoor een RDW formulier aanvragen waarmee u een nieuwe kentekenbewijs krijgt waarmee u weer gele platen kan aanschaffen.
De witte platen kosten fl 60,- by the way...."
Slik
"En die kan ik dan inruilen voor gele als ik de papierenboel van de rdw heb?"
"nee, dan moet u weer nieuwe gele platen (2stuks !!!) kopen...."
Aargh....
Dus nu heb rijdt ik rond met 2 witte platen. Morgen maar even het rdw verhaal regelen, pfff wat een gezeur.
Vanmorgen kom ik 'hier' aan, parkeer mijn auto en loop erachter langs, mis ik de kentekenplaat achter! Wat zullen we nou krijgen denk ik.
Dus dezelfde route teruggereden (zo'n 5km) om te kijken of het ding nog ergens ligt maar nee hoor.
Dus ik ben hem :
- Of gisteravond reeds verloren.
- Of hij is vanacht gestolen.
- Of ik heb hem in de ochtendspits verloren en iemand heeft hem al fijn 'opgeruimd'
Maar naar de politie gegaan om dit te melden en dat leek me ook handig om boetes die ik niet veroorzaakt zal hebben maar wel op mijn naam terechtkomen tegen te gaan.
Daar aangekomen hoef ik alleen maar een vermissingsformuliertje in te vullen, krijg er een stempel op. Dit lijkt me verdacht weinig, dus ik vraag: "Is dit alles?" (er werd niet eens naar mijn kentekenbewijs of legitimatie gevraagd) Hierop antwoord de politie-dame:"Ja hoor."
Met dat vermissingformulier vervolgens naar de kenteken-plaat-maker gegaan hier vlakbij. Daar werd het verhaal al minder.
" Tja, ik kan u nu alleen 2 witte platen meegeven. Daar mag u tot eind december mee rijden. Vervolgens moet u zsm bij een postkantoor een RDW formulier aanvragen waarmee u een nieuwe kentekenbewijs krijgt waarmee u weer gele platen kan aanschaffen.
De witte platen kosten fl 60,- by the way...."
Slik
"En die kan ik dan inruilen voor gele als ik de papierenboel van de rdw heb?"
"nee, dan moet u weer nieuwe gele platen (2stuks !!!) kopen...."
Aargh....
Dus nu heb rijdt ik rond met 2 witte platen. Morgen maar even het rdw verhaal regelen, pfff wat een gezeur.
Ja dat wel, maar voor 100 nog wat piek....On 2001-11-15 17:41, Menno
wrote:
Maar wel straks Nummerrrrrrrrrrrrrrr 1 midden op je plaat,

Ik dacht dus dat ze er zo een bij zouden maken en dit zouden vermelden op het kentekenbewijs, maar dat is natuurlijk te simpel...
Ja je krijgt dan een klein nummertje derbij omdat het de 2de keer wordt dat dat kenteken op europese platen komt.On 2001-11-15 17:42, Roy Steenland
wrote:
Nummer 1?
En aangezien de eersten er geen nr op stonden komt hier dus nr 1 op.
Ja een gozer die ik ken had dat ook, platen gestolen en kreeg eerst witte en toen weer gele met een eendje erop.

Kheb ze al zien rijden met 3 tjes..On 2001-11-15 17:43, Menno
wrote:
(ben benieuwd wat er gebeurt als je je 9e setje bent verloren)
Trouwens die witte platen zijn best handig marius, voor als je met je caravan weg wil 
Nou ja koning....held, ja dat wel! Zou trouwens wel getuigen van veel lef en enorme bovenal een fikse wansmaak als je het presteert om met je mooie 5 een lelije sleurhut mee te nemen.On 2001-11-15 17:51, ploegah
wrote:
ik vind je wel een redelijke koning als je met een GT en een caravan op pad gaat.
Kijk als je met een Slopen met een sleurhut rijdt ben je een enorme loser, met een gt-tje of een 16v, ben je een echte king@!!!!
Ben het helemaal met je eens Ploegah!
Ben het helemaal met je eens Ploegah!
-
Wees blij dat je geen blauwe krijgt
Moet je nog een bordt op je dak ook:lol:
Hey dan koop jij ze straks van me over, oke?On 2001-11-15 18:52, Rudeboy
wrote:COOOOOOOL!!!!!!!!!!On 2001-11-15 17:36, Marius
wrote:
Dus nu heb rijdt ik rond met 2 witte platen.
(Heb een witte GT!)
Nu alleen nog witte achterlicht-units!!![]()
Ja dat is goed en dan ga ik elke dag bij de methadonbus staan hahaha.
(was een tijdje rage onder verslaafden om tegen betalingen kentekens op hun naam te zetten, konden toch geen boetes betalen)
En als er dan nog meer mensen van RTC die kentekens van mij willen moeten ze het maar even zeggen !
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc/index.php? ... tails&id=3" TARGET="_blank"> 5 GTT </A><!-- BBCode End -->| bwjr 86 | <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc" TARGET="_blank">carbase</A><!-- BBCode End --> | More than a Man
<font size=1>[ This message was edited by: Marius on 2001-11-15 19:02 ]</font>
(was een tijdje rage onder verslaafden om tegen betalingen kentekens op hun naam te zetten, konden toch geen boetes betalen)
En als er dan nog meer mensen van RTC die kentekens van mij willen moeten ze het maar even zeggen !

-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc/index.php? ... tails&id=3" TARGET="_blank"> 5 GTT </A><!-- BBCode End -->| bwjr 86 | <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/rtc" TARGET="_blank">carbase</A><!-- BBCode End --> | More than a Man
<font size=1>[ This message was edited by: Marius on 2001-11-15 19:02 ]</font>
-

-
dat zuigt zeg
misschien ga ik maar ff een alarm installeren op me platen?

Op leg staat idd wel mooier! Maar als ik het goed begrijp kan ik ook niet zomaar opleg platen bestellen, zonder papieren e.d.?
misschien ga ik maar ff een alarm installeren op me platen?

Op leg staat idd wel mooier! Maar als ik het goed begrijp kan ik ook niet zomaar opleg platen bestellen, zonder papieren e.d.?
-
- Über-Spammer

suc6.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Met die gestolen platen: Dat met die 1, 2 en 3 bovenin is AFGELOPEN. Het is afgeschaft door het RDW omdat het VEEL te bewerkelijk was. Bovendien kost het klauwen met geld. Wat een gelul allemaal.
Trust me, ik had op de HNSX al een 3 moeten hebben omdat de papieren al 3x pleite zijn geweest. Die 3 zit er niet op omdat het afgeschaft is.
Voor oplegletters: je moet je kentekenbewijs meenemen naar de kentekenboer, + je originele platen. De platen geef je af, de k-boer maakt oplegplaten en die neem je mee. Ik kan er hier altijd op wachten, hoe het met bestellen gaat weet ik niet.
Mzzl
Bas
Trust me, ik had op de HNSX al een 3 moeten hebben omdat de papieren al 3x pleite zijn geweest. Die 3 zit er niet op omdat het afgeschaft is.
Voor oplegletters: je moet je kentekenbewijs meenemen naar de kentekenboer, + je originele platen. De platen geef je af, de k-boer maakt oplegplaten en die neem je mee. Ik kan er hier altijd op wachten, hoe het met bestellen gaat weet ik niet.
Mzzl
Bas
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'