Beste mensen,
Mijn Buitentemperatuur meter werkt niet goed, geeft soms 15 graden aan overdag, lijkt me niet helmaal fris met dit koude weer!
De meter/sensor is dus stuk, ik heb geen boekje van mijn clio 16v, waar zit hij, en de rechter buitenspiegel?
Buiten Temperatuur meter werkt niet goed
Die van mij kwam maximaal op de 50 gradenMarco V schreef:dat probleem had ik ook,bij mij gaftie tussen de 38 en de 59 graden aan.bij de dealer gevraagd wat het kost30 eurie ex montage en 80 eurie inclusief
![]()
![]()
. Vanmiddag deedie het weer goed, even afwachten oftie het blijft doen.
Die van mij doet het nu weer perfect, denk dat ie op vakantie was geweest
Gaat vast vanzelf weer over

De mijne gaf afelopen week -31 ofzo aan, hij startte ook nog zonder problemen 

bij onze mégane was het harder kapot precies, die ging van -99 tot 99° En vaak ook dat alle segmenten oplichten, dan krijg je zo een rare 8.
Was gelukkig nog garantie, want hij was maar een goed half jaar oud toen. Dacht dat het toen iets van een 10 minuten werk was ofzo, want dat was nog snel voor de sluitingstijd gedaan.
Was gelukkig nog garantie, want hij was maar een goed half jaar oud toen. Dacht dat het toen iets van een 10 minuten werk was ofzo, want dat was nog snel voor de sluitingstijd gedaan.
nou bij issie ook weer terug van vakantieStrijder schreef:Die van mij kwam maximaal op de 50 gradenMarco V schreef:bal bla bla.![]()
Die van mij doet het nu weer perfect, denk dat ie op vakantie was geweest![]()
Gaat vast vanzelf weer over