Buiten Temperatuur meter werkt niet goed

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
jjbouwman

Beste mensen,

Mijn Buitentemperatuur meter werkt niet goed, geeft soms 15 graden aan overdag, lijkt me niet helmaal fris met dit koude weer!

De meter/sensor is dus stuk, ik heb geen boekje van mijn clio 16v, waar zit hij, en de rechter buitenspiegel?
Tom
Moderator
Car: MB

hij zit in de spiegel een rijderskant, onderaan zit een bobbeltje. Dat is de sensor. Search anders eens naar dit probleem, is wel vaker besproken
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marco V

dat probleem had ik ook,bij mij gaftie tussen de 38 en de 59 graden aan.bij de dealer gevraagd wat het kost :( 30 eurie ex montage en 80 eurie inclusief :@ :@ :@. Vanmiddag deedie het weer goed, even afwachten oftie het blijft doen.
Strijder

Marco V schreef:dat probleem had ik ook,bij mij gaftie tussen de 38 en de 59 graden aan.bij de dealer gevraagd wat het kost :( 30 eurie ex montage en 80 eurie inclusief :@ :@ :@. Vanmiddag deedie het weer goed, even afwachten oftie het blijft doen.
Die van mij kwam maximaal op de 50 graden :wink:
Die van mij doet het nu weer perfect, denk dat ie op vakantie was geweest :wink:
Gaat vast vanzelf weer over :D
mikko
Contacteer:

De mijne gaf afelopen week -31 ofzo aan, hij startte ook nog zonder problemen ;)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

gelukkig staat die sensor los van je motor ja :D

zou wat zijn, temperatuursensortje kapot en je motor vertikt het :lol: >-)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
mtbiker

bij onze mégane was het harder kapot precies, die ging van -99 tot 99° En vaak ook dat alle segmenten oplichten, dan krijg je zo een rare 8.

Was gelukkig nog garantie, want hij was maar een goed half jaar oud toen. Dacht dat het toen iets van een 10 minuten werk was ofzo, want dat was nog snel voor de sluitingstijd gedaan.
Marco V

Strijder schreef:
Marco V schreef:bal bla bla.
Die van mij kwam maximaal op de 50 graden :wink:
Die van mij doet het nu weer perfect, denk dat ie op vakantie was geweest :wink:
Gaat vast vanzelf weer over :D
nou bij issie ook weer terug van vakantie :p , hij doet het weer (Y)
Plaats reactie