Buiten Temperatuur meter werkt niet goed

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
jjbouwman
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 27 nov 2005 18:30
Locatie: Veendam

Beste mensen,

Mijn Buitentemperatuur meter werkt niet goed, geeft soms 15 graden aan overdag, lijkt me niet helmaal fris met dit koude weer!

De meter/sensor is dus stuk, ik heb geen boekje van mijn clio 16v, waar zit hij, en de rechter buitenspiegel?
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

hij zit in de spiegel een rijderskant, onderaan zit een bobbeltje. Dat is de sensor. Search anders eens naar dit probleem, is wel vaker besproken
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marco V
Berichten: 1219
Lid geworden op: za 25 jan 2003 9:22

dat probleem had ik ook,bij mij gaftie tussen de 38 en de 59 graden aan.bij de dealer gevraagd wat het kost :( 30 eurie ex montage en 80 eurie inclusief :@ :@ :@. Vanmiddag deedie het weer goed, even afwachten oftie het blijft doen.
Strijder
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 14:55
Locatie: Haarlem

Marco V schreef:dat probleem had ik ook,bij mij gaftie tussen de 38 en de 59 graden aan.bij de dealer gevraagd wat het kost :( 30 eurie ex montage en 80 eurie inclusief :@ :@ :@. Vanmiddag deedie het weer goed, even afwachten oftie het blijft doen.
Die van mij kwam maximaal op de 50 graden :wink:
Die van mij doet het nu weer perfect, denk dat ie op vakantie was geweest :wink:
Gaat vast vanzelf weer over :D
mikko
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 14:21
Locatie: Deventer
Contacteer:

De mijne gaf afelopen week -31 ofzo aan, hij startte ook nog zonder problemen ;)
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

gelukkig staat die sensor los van je motor ja :D

zou wat zijn, temperatuursensortje kapot en je motor vertikt het :lol: >-)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
mtbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 22:18

bij onze mégane was het harder kapot precies, die ging van -99 tot 99° En vaak ook dat alle segmenten oplichten, dan krijg je zo een rare 8.

Was gelukkig nog garantie, want hij was maar een goed half jaar oud toen. Dacht dat het toen iets van een 10 minuten werk was ofzo, want dat was nog snel voor de sluitingstijd gedaan.
Marco V
Berichten: 1219
Lid geworden op: za 25 jan 2003 9:22

Strijder schreef:
Marco V schreef:bal bla bla.
Die van mij kwam maximaal op de 50 graden :wink:
Die van mij doet het nu weer perfect, denk dat ie op vakantie was geweest :wink:
Gaat vast vanzelf weer over :D
nou bij issie ook weer terug van vakantie :p , hij doet het weer (Y)
Plaats reactie