remcilinder kapot

Vragen en antwoorden m.b.t. het remsysteem
Plaats reactie
jeannette klok
Contacteer:

vorige week moest ik met mijn gte n d apk,alles was perfect behalve dat de achterremmen 50%remverschil hadden,werd mij verteld dat de handremkabel linksachter vast bleef staan,waardoor t wiel ging slepen,daar lag t aan volgens hun,dus de kabel vervangen,wiel sleepte niet meer,en ik weer terug n d apk,nu remverschil van 80%,wel heel erg veel,toen de trommels allebei opengemaakt,en bleek gewoon de rechter cilinder hartstikke kapot te zijn,dus dat is zo verholpen.ben er achter dat trommels vaak problemen geven,dus mischien maar e andere as monteren.
Steven
Car: M536

Ok :p

Voor elk klein akkefietje een nieuwe topic? Dan kunnen we nog wel even, gezien je een 5 rijd....
pierre

trommels geven niet meer problemen dan schijven, tis gewoon ouderdom, remcylinders gaan vast zitten door vocht en stilstand
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

jeannette klok schreef:vorige week moest ik met mijn gte n d apk,alles was perfect behalve dat de achterremmen 50%remverschil hadden,werd mij verteld dat de handremkabel linksachter vast bleef staan,waardoor t wiel ging slepen,daar lag t aan volgens hun,dus de kabel vervangen,wiel sleepte niet meer,en ik weer terug n d apk,nu remverschil van 80%,wel heel erg veel,toen de trommels allebei opengemaakt,en bleek gewoon de rechter cilinder hartstikke kapot te zijn,dus dat is zo verholpen.ben er achter dat trommels vaak problemen geven,dus mischien maar e andere as monteren.
in welke vijf rijd jij kom sochtends vaak een vijfje tegen met een dame erin
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
pierre

luco zegt :
in welke vijf rijd jij kom sochtends vaak een vijfje tegen met een dame erin

85 procent van de vijfjes rijdt een vrouw in, behalve de gt's, hier rijden jonge mannelijke studenten en andere flippo's in.
Steven
Car: M536

Vet ik ben van student gepromoveert tot flippo? :D
clio 1.4 16v look
Contacteer:

Steven schreef:Vet ik ben van student gepromoveert tot flippo? :D

Dat zal wel die Flip-po zijn van mijn zus, die hij bedoelt. :wink: >-)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik kom soms een rode tegen met meerdere dames maar ook wel eens een witte en dat is toch een gtt dacht ik met een dame

mijn vrouw rijdt toch echt in een gtt :D ze heeft er zelfs twee
Vos

Luco/Alpine-racer schreef:ik kom soms een rode tegen met meerdere dames maar ook wel eens een witte en dat is toch een gtt dacht ik met een dame

mijn vrouw rijdt toch echt in een gtt :D ze heeft er zelfs twee
jeanette heeft een witte met 16v schoepenvelgen, rolkooi en gechipte gte motor! dus valt wel op!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

volgens mij kwam ik die vanochtend om half acht op de hartelbrug tegen (Y)
jeannette klok
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:volgens mij kwam ik die vanochtend om half acht op de hartelbrug tegen (Y)
ik rij inderdaad in een witte 5,valt op door paarse kooi en xenon,verder is de buitenkant van een sl,behalve dan,dat hij aardig verlaagd is,nog 2 weekjes en dan gaat ze de garage in,dan zie je me rijden met een tr,ook wit.
Plaats reactie