remcilinder kapot
-
- Contacteer:
vorige week moest ik met mijn gte n d apk,alles was perfect behalve dat de achterremmen 50%remverschil hadden,werd mij verteld dat de handremkabel linksachter vast bleef staan,waardoor t wiel ging slepen,daar lag t aan volgens hun,dus de kabel vervangen,wiel sleepte niet meer,en ik weer terug n d apk,nu remverschil van 80%,wel heel erg veel,toen de trommels allebei opengemaakt,en bleek gewoon de rechter cilinder hartstikke kapot te zijn,dus dat is zo verholpen.ben er achter dat trommels vaak problemen geven,dus mischien maar e andere as monteren.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
in welke vijf rijd jij kom sochtends vaak een vijfje tegen met een dame erinjeannette klok schreef:vorige week moest ik met mijn gte n d apk,alles was perfect behalve dat de achterremmen 50%remverschil hadden,werd mij verteld dat de handremkabel linksachter vast bleef staan,waardoor t wiel ging slepen,daar lag t aan volgens hun,dus de kabel vervangen,wiel sleepte niet meer,en ik weer terug n d apk,nu remverschil van 80%,wel heel erg veel,toen de trommels allebei opengemaakt,en bleek gewoon de rechter cilinder hartstikke kapot te zijn,dus dat is zo verholpen.ben er achter dat trommels vaak problemen geven,dus mischien maar e andere as monteren.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Steven schreef:Vet ik ben van student gepromoveert tot flippo?
Dat zal wel die Flip-po zijn van mijn zus, die hij bedoelt.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik kom soms een rode tegen met meerdere dames maar ook wel eens een witte en dat is toch een gtt dacht ik met een dame
mijn vrouw rijdt toch echt in een gtt
ze heeft er zelfs twee
mijn vrouw rijdt toch echt in een gtt

jeanette heeft een witte met 16v schoepenvelgen, rolkooi en gechipte gte motor! dus valt wel op!Luco/Alpine-racer schreef:ik kom soms een rode tegen met meerdere dames maar ook wel eens een witte en dat is toch een gtt dacht ik met een dame
mijn vrouw rijdt toch echt in een gttze heeft er zelfs twee
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij kwam ik die vanochtend om half acht op de hartelbrug tegen 

-
- Contacteer:
ik rij inderdaad in een witte 5,valt op door paarse kooi en xenon,verder is de buitenkant van een sl,behalve dan,dat hij aardig verlaagd is,nog 2 weekjes en dan gaat ze de garage in,dan zie je me rijden met een tr,ook wit.Luco/Alpine-racer schreef:volgens mij kwam ik die vanochtend om half acht op de hartelbrug tegen