eindelijk ben ik er toe geraakt...
ik schuim de laatste tijd al vaak jullie site en topic af voor nieuws en nu mijn GTT zeer dichtbij komt dacht ik, mmm, beter lid worden....
want zoals ik gezien had wordt iedereen hier zeer goed geholpen!
dus eerst effe mezelf voorstellen...
ik ben ward, uit kapellen, daar mijn achternaam wolfs is --> de bijnaam grey wölf

ik ben bijna 19, (29 julie)
ik ben een race en auto fanaat,
al lang ben ik opzoek naar een deftig autootje dat betaalbaar is, vrij uniek (niet zoals golf, op elke hoek staat er een) en het moet te tunen zijn..
een jaar gelede ofzo zag ik een R5 turbo, getuned... man, het water stond me in de mond... ik wist wat ik wou...
al lang schuim ik het internet af... nadeel: in nederland vind je ze in overvloed voor een goede prijs... laar in belgie.. de prijzen schommelen daar rond de 3000

dus iki verder op zoek. nu denk ik er een gevonden te hebben. op tweedehands.be, een grijze R5 gtt voor 1300 euro, enkel de deur kofferdeksel en motorkap moeten verangen worden...
na deze maand heb ik gedaan met school en begin ik met werken, dus dan is de tijd en het geld om er aan verder te werken.. ik ga me er een projectje van maken...
mijn stijl... RACING stijl. dit omdat ik al enkele jaren in het race-circuit zit. ik rijd karting kampioenschappen, antwerpsche club kampioenschappen.
in m'n vrije tijd ben ik pitcommisaris op zolder en francorchamps.. best wel leuk...
maar kom we zijn aan het uitwijken. dus zoals ik al zei mijn wagen komt dichterbij.
zaterdag ga ik er eens naar zien. en hopelijk kom ik niet met lege handen terug... dan kan ik beginnen.
ik heb op andere topics al duidelijk gezien waarop te letten!
dus vanaf als ik hem heb of twijfel neem ik foto's

en dan beginnen we, cleanen, strippen, spuiten, opbouwen, en lol trappen

zo
ik laat spoedig iets weten
greetz

Wölf