Even voorstellen: Grey Wölf

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Grey_Wölf
Contacteer:

hello iedereen,

eindelijk ben ik er toe geraakt...
ik schuim de laatste tijd al vaak jullie site en topic af voor nieuws en nu mijn GTT zeer dichtbij komt dacht ik, mmm, beter lid worden....

want zoals ik gezien had wordt iedereen hier zeer goed geholpen!
dus eerst effe mezelf voorstellen...

ik ben ward, uit kapellen, daar mijn achternaam wolfs is --> de bijnaam grey wölf :p

ik ben bijna 19, (29 julie)
ik ben een race en auto fanaat,
al lang ben ik opzoek naar een deftig autootje dat betaalbaar is, vrij uniek (niet zoals golf, op elke hoek staat er een) en het moet te tunen zijn..

een jaar gelede ofzo zag ik een R5 turbo, getuned... man, het water stond me in de mond... ik wist wat ik wou...

al lang schuim ik het internet af... nadeel: in nederland vind je ze in overvloed voor een goede prijs... laar in belgie.. de prijzen schommelen daar rond de 3000€ :s en dat is me wat veel :s

dus iki verder op zoek. nu denk ik er een gevonden te hebben. op tweedehands.be, een grijze R5 gtt voor 1300 euro, enkel de deur kofferdeksel en motorkap moeten verangen worden...
na deze maand heb ik gedaan met school en begin ik met werken, dus dan is de tijd en het geld om er aan verder te werken.. ik ga me er een projectje van maken...

mijn stijl... RACING stijl. dit omdat ik al enkele jaren in het race-circuit zit. ik rijd karting kampioenschappen, antwerpsche club kampioenschappen.
in m'n vrije tijd ben ik pitcommisaris op zolder en francorchamps.. best wel leuk...

maar kom we zijn aan het uitwijken. dus zoals ik al zei mijn wagen komt dichterbij.
zaterdag ga ik er eens naar zien. en hopelijk kom ik niet met lege handen terug... dan kan ik beginnen.

ik heb op andere topics al duidelijk gezien waarop te letten!

dus vanaf als ik hem heb of twijfel neem ik foto's :foto: en deze zullen snel te zien zijn.

en dan beginnen we, cleanen, strippen, spuiten, opbouwen, en lol trappen >-)

:lol: :lol: :lol: :D

zo

ik laat spoedig iets weten

greetz :smoke: :p

Wölf
don't drive fast! fly low...

Drive the spirit, trough the engine!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Eeeej! Welkom op het forum. :D

Ik ben zeer benieuwd wat je gaat aanschaffen. :) Hou ons zeker op de hoogte!

Enneh, ook al weet je waar je op moet letten, probeer niet verliefd te worden op de auto, want dan kijk je helemaal nergens meer naar. Zeg ik uit ervaring... :S

Veel succes met de zoektocht naar een goede, betaalbare 5! Is het geen idee om er 1 uit Nederland te halen?

Veel forumplezier en als je iets wilt weten: we're just a mouse-click away. ;)
Grey_Wölf
Contacteer:

ja, maar het laten inschrijven in belgie, kost dat niet vrij veel??

weet dat niet :s :(

alvast bedankt :d

Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik weet niet precies hoe dat bij jullie zit, maar het is volgens mij goedkoper om een auto van Nederland naar Belgie in te voeren dan andersom. Er zijn vast wel wat belgen op de site die weten hoe dit precies zit. :)
Grey_Wölf
Contacteer:

hopelijk lezen zij dit spoedig lol

want als dat idd niet veel kost kan ik beter in nederland een GTT halen, want kapellen is tegen de grens van putte-holland, dus als er daar al een paar staan...

heeft iemand die dit leest toevallig een GTT'tje te koop? liefst ,iet te duur (student) en mag wat werk aan zijn. enige vereiste, niet doorgeroest en moet door keuring kunnen (al rijdend :D :lol: )

greetz
:worship:

Grey_Wölf
Contacteer:

dit is de link van de wagen die ik op zicht heb: http://www.kapaza.be/detail/951148/Rena ... 87_14.html

is dit de moeite? :s

greetz

Robke
Car: Lexus IS250

Voor zover als ik weet kost het vrijwel niks om een auto in te voeren vanuit Nederland naar Belgie, hooguit een paar tientjes.

Dit is wat ik gehoord heb van een Belg, maar zeker weten doe ik het niet.
Grey_Wölf
Contacteer:

:worship: :worship: :worship: :worship:

dat zou super zijn...
ik ga eens horen...

btw als er iemand een iet of wa deftige gt turbo heeft staan en die er van af wilt...

ik zoek er dringend eentje

lol greetz

thx avast

bruno @af
Contacteer:

kost inderdaad weinig tot niks voor een gtt in te voeren . Even naar de douane stappen, en daar voor 52cent taxzegels betalen en klaar is kees, dan naar de keuring in zwijnaarde een invoerkeuring laten doen voor 99 euro en je kan de nummerplaat aanvragen .

Bruno
Grey_Wölf
Contacteer:

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

SUPER

dus kan ik verder zoeken, zelfs in nederland.. want het scheeld echt veel van prijs, daar en hier...

zeg nog een vraagje, het lukt me niet foto's te posten :s:s:s

moeten deze al op een internet site staan alvorens ze gezet kunnen worden???

greetz

Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

jup
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Plaats reactie