Wat kan de oorzaak hiervan zijn,heb het al geprobeert met een andere dop maar dat helpt niet. Heb verder geen probleem ermee,maar het wordt een smeerboel onder de kap

Gr Marcel
als hij bij warm oploopt heb je een verstopping in je systeem. koelwater hoort de zelfde hoogte te houden. of zit ik er nou naast?bart_kerkvliet schreef:Oud tipic, 'k weet het
Het is sowieso verstandig om hem koud net op MIN te vullen (of ietsje erboven)? Bij een warme motor heb je dan presies MAX.
Vul je hem koud tot MAX dan gaat het warm tot boven de dop
Scheelt wel iets met uitzetten, maar toch niet zoveel dat hij overloopt normaliter.5gt8vturbo schreef:als hij bij warm oploopt heb je een verstopping in je systeem. koelwater hoort de zelfde hoogte te houden. of zit ik er nou naast?bart_kerkvliet schreef:Oud tipic, 'k weet het
Het is sowieso verstandig om hem koud net op MIN te vullen (of ietsje erboven)? Bij een warme motor heb je dan presies MAX.
5gt8vturbo schreef:als hij bij warm oploopt heb je een verstopping in je systeem. koelwater hoort de zelfde hoogte te houden. of zit ik er nou naast?bart_kerkvliet schreef:Oud tipic, 'k weet het
ik was eerder jongens maar jullie mogen hem wel delen hoor samenDus waar blijft dat bier voor mij en doe er maar 2 voor Xabre
het schijnt ook dat jeniet twee verschillende koelvloeistoffen door elkaar mag gooien, was het nou rood en blauw? want dat schijnt ook de werking te verminderen en je blok aan te passen.als je te lang je koelvloeistof erin laat zitten zonder verversen dan verliest het z'n eigenschappen (chemische samenstelling) geloof ik en kan door die ouwe vloeistof je onderblok gaan rotten (dat bruine koffie water wat je dan krijgt), al die rommel wil dan wel eens voor verstoppingen zorgen
blauw en groen is geen probleem maar rood in combinatie met blauw of groen wel... maargoed, ik zou gewoon altijd 't zelfde kopen en erin doen, met 2 verschillende kleuren door elkaar krijg je zo'n poepkleur5gt8vturbo schreef: het schijnt ook dat jeniet twee verschillende koelvloeistoffen door elkaar mag gooien, was het nou rood en blauw? want dat schijnt ook de werking te verminderen en je blok aan te passen.
Dat mag ook inderdaad niet!Xabre schreef:blauw en groen is geen probleem maar rood in combinatie met blauw of groen wel... maargoed, ik zou gewoon altijd 't zelfde kopen en erin doen, met 2 verschillende kleuren door elkaar krijg je zo'n poepkleur5gt8vturbo schreef: het schijnt ook dat jeniet twee verschillende koelvloeistoffen door elkaar mag gooien, was het nou rood en blauw? want dat schijnt ook de werking te verminderen en je blok aan te passen.
't 'stroomt' toch altijd in 't reservoir sowieso. Als het maar niet uit het doppie komtPaul1916v schreef:Inderdaad..metertje staat gewoon 'goed'..fan draait en toch stoomt het vaatje als een gek...echt heel vreemd..:S:S
t komt bij marcel dus wel uit het doppie.....bart_kerkvliet schreef:'t 'stroomt' toch altijd in 't reservoir sowieso. Als het maar niet uit het doppie komtPaul1916v schreef:Inderdaad..metertje staat gewoon 'goed'..fan draait en toch stoomt het vaatje als een gek...echt heel vreemd..:S:S