Agressie in het verkeer!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Juno

Nou wat ik vandaag weer heb mee gemaakt, niet normaal.

Ik rijd vanochtend gewoon naar mijn werk, op een gegeven moment heb je 2 banen, ik rijd op de linkerbaan achter een Seat Cordoba Vario, deze automobilist rijdt niet echt door en is bezig met iets in zijn auto.
De baan waar ik in rijdt houd op een gegeven moment op en dan moet je naar rechts, het gebeurt heel vaak dat mensen die op die baan rijden niet ff door rijden en lekker invoegen.

Dus ik denk op een gegeven moment, dan ga ik er rechts wel voorbij, dit doe ik en ga nadat ik de Seat voorbij ben, weer voor hem.
Wordt die kerel toch ff giftig!!! Begint te seinen met zijn lichten enzo, dus ik steek ff mijn duim op van alles goed ouwe.

Ik dacht hij zal wel weer weg gaan, rijdt die vent me toch ff klem?!!? Hij stapt uit en loopt naar mijn auto en klopt op mijn raam en gebaard mij uit te stappen, zodat hij me ff in elkaar kan meppen.

Ik blijf rustig zitten met gesloten deuren en een lekker muziekie, zie alleen zijn mond bewegen en ik begrijp dat hij erg boos is.

Op een gegeven moment besluit hij toch weer in te stappen, dus ik denk daar ben ik vanaf.

Ik draai de snelweg op en rijdt richting werk, maar die kerel blijft me achtervolgen.
Ik kom aan bij mijn werk en hij draait ook bij ons het terrein op, hij stapt uit en ik blijf uit veiligheids overwegingen toch maar achter gesloten deuren zitten.

Ik zie collega’s staan in de kantine en gebaar hun, dat er een idioot naast me staat.

Begint die gast ff zijn stoom uit te blazen op een collega van mij, dat ik asociaal weg gedrag vertoon enzo, wie is er nou aan het slingeren op de linkerbaan en rijdt niet door?!?!?!
Hij verteld ook dat hij 2 jaar voorwaardelijk heeft en als hij dat niet had, dan was ik volgens hem het zaad.
Hij heeft mij ook beloofd dat als hij mij ooit nog eens ziet in Monnickendam, dat hij me dan ff zou gaan verbouwen. Ook deelde hij mee, dat ik mazzel had, dat hij geen collega bouwvakkers bij zich had, want dan was mijn auto en ik naar de klootte.

Ik had er goed de schrik in! Waar gaat de wereld/nederland heen??!!?!

Wist niet dat er zulke idioten op de weg reden??

Gelukkig heb ik het overleefd!!! :D :D :D
Ad van Haperen
Contacteer:

hebbie zijn kenteken?

Je hebt getuigen (je collega's) dus dan zouk (helemaal omdat hij voorwaardelijk heeft) toch ff aangifte gaan doen hoor
PatrickG

Advies 1:

Ga op een vechtsport ;) Er zorg dat hij de 1e aanstoot maakt tot vechten.

Advies 2:

Bel de RTC knokploeg :P
Marcel B.

De man heeft duidelijk een steekje los.
Zal wel loslopen, waarschijnlijk is ie toch te dom om je te onthouden.
Don't walk the grass... smoke it
Juno

Marcel B. schreef:De man heeft duidelijk een steekje los.
Dat denk ik ook en aangezien hij weet waar ik werk, lijkt het me niet zo verstandig om aangifte te doen, want dan moet hij op het bureau komen. Dan heb ik weer een grotere kans dat hij toch nog ff een keertje me hersens wil komen inslaan! Geen zin in.
Remi

Idd gewoon aangifte doen, zulke types zullen het toch nooit leren naar mijn mening. Was het een grote kerel, want anders was ik echt wel uit mn fokking auto gestapt >-)
Steven
Car: M536

Hooliead schreef:hebbie zijn kenteken?

Je hebt getuigen (je collega's) dus dan zouk (helemaal omdat hij voorwaardelijk heeft) toch ff aangifte gaan doen hoor
Idd zou ik ook doen, mits je dat kenteken hebt...

En voordat we weer 83x reacties krijgen met 'ik was uitgestapt en had em ff vol op z'n bek getikt' ik vraag me toch af wat dat soort personen zouden doen als ze echt in zo'n situatie zitten :p
Juno

Ik zie al dat iedereen zich erg stoer voor doet, ik ben geen vechtersbaas, heb nog nooit gevochten in mijn leven en wil dat graag zo houden.

Het was best een forse kerel en ik geloofde dan ook best dat hij me wou stuk maken. :wink:
Steven

Juno schreef:
Marcel B. schreef:De man heeft duidelijk een steekje los.
Dat denk ik ook en aangezien hij weet waar ik werk, lijkt het me niet zo verstandig om aangifte te doen, want dan moet hij op het bureau komen. Dan heb ik weer een grotere kans dat hij toch nog ff een keertje me hersens wil komen inslaan! Geen zin in.
Nouja leg voor dat soort dingen gewoon een dikke maglite in je deurbak ;)

Nee als je nou aangifte doet dat wordt ie vaak echt wel zo aangepakt dat als ie nog een x zoiets flikt dat ie echt de lul is.... dan bedenken mensen zich toch vaak wel weer even waar z emee bezig zijn..
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Steven schreef:Nouja leg voor dat soort dingen gewoon een dikke maglite in je deurbak ;)
Wielmoersleutel, breekijzer. alles wat maar enigzins met je werk of auto te maken heeft. :D
Ad van Haperen
Contacteer:

Om deze rede heb ik dus een paar stalen stangen in mijn auto liggen (achter mijn stoel)

Ik heb exact hetzelde gehad een keer op de snelweg hij sneed mij af op de vluchtstrook en kwam ook ff naar me toe. Dus ik hmm.. wat nu, dus ik pak die stang voor het gaval hij naar binnen komt en dat zag hij en gelijk wassie weg.
Juno

Hooliead schreef:Om deze rede heb ik dus een paar stalen stangen in mijn auto liggen (achter mijn stoel)

Ik heb exact hetzelde gehad een keer op de snelweg hij sneed mij af op de vluchtstrook en kwam ook ff naar me toe. Dus ik hmm.. wat nu, dus ik pak die stang voor het gaval hij naar binnen komt en dat zag hij en gelijk wassie weg.
IK had in ieder geval het idee, dat hij zich daar niet door zou laten afschrikken.
Maar ik zal het wel mis hebben dan.
Steven

Naja al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen... ik zou iig zeker die aangifte doen.
Remi

Nou kep een keer gehad dat ik in de auto zat te wachten vlak bij het ziekenhuis hier en dat er 2 gasten en de deurklink begonnen te trekken, ongeveer mijn leeftijd. Gelukkig hadden we die middag net een nieuwe Maglite gekocht en die lag dus nog in de auto, zo een met 4 cellen :) Het is bij een woordenwisseling gebleven...
Madmaus

Hooliead schreef:Om deze rede heb ik dus een paar stalen stangen in mijn auto liggen (achter mijn stoel)

Daar zag ik dus laatst een stukje over, dat je bv geen houten stok in je auto mag hebben. Omdat dat als een wapen gezien kan worden.
Maar als je er een gaatje inboort en er een paar sleutels aanhangt, mag het ineens wel want dan is het een sleutel hanger.
Dus gewoon een oude sleutel eraan hangen en dan kan je niets gemaakt worden.
Remi

Juno schreef:

IK had in ieder geval het idee, dat hij zich daar niet door zou laten afschrikken.
Maar ik zal het wel mis hebben dan.
Ik zou echt aangifte doen, de politie is nu veel actiever met het aanpakken van bedreigingen. Sinds de moord op Theo van Gogh zijn er al tientallen mensen opgepakt voor soortgelijke incidenten, was gisterenavond toevallig op de radio.
Remi

Madmaus schreef:

Daar zag ik dus laatst een stukje over, dat je bv geen houten stok in je auto mag hebben. Omdat dat als een wapen gezien kan worden.
Maar als je er een gaatje inboort en er een paar sleutels aanhangt, mag het ineens wel want dan is het een sleutel hanger.
Zo'n dikke stok van 1 meter met je fietsenfleuteltje eraan, ja agent das mijn sleutelhanger :lol: Raak je wel je sleutel nooit meer kwijt :p
Madmaus

Remi schreef:
Madmaus schreef:

Zo'n dikke stok van 1 meter met je fietsenfleuteltje eraan, ja agent das mijn sleutelhanger :lol: Raak je wel je sleutel nooit meer kwijt :p
Je lacht nu wel maar het verhaal was het volgende:
Een juwelier was geweldadig overvallen en had een overvaller een doodsklap met een honkbal knuppel gegeven. Nu zei die agent dat is een wapen en daarvoor werd die juwelier vervolgd. Daarna zei die zelfde agent als je er nou een sleutelbosje aanhangt wordt het bij de wet gezien als een sleutel hanger (Voor mensen die hun sleutels snel kwijtraken) en is het dus geen wapen.
In hoeverre dit werkelijk waar is weet ik niet. Maar die agent zei het zo echt. :lol:
Remi

Madmaus schreef:
Remi schreef:
Madmaus schreef:

Je lacht nu wel maar het verhaal was het volgende:
Een juwelier was geweldadig overvallen en had een overvaller een doodsklap met een honkbal knuppel gegeven. Nu zei die agent dat is een wapen en daarvoor werd die juwelier vervolgd. Daarna zei die zelfde agent als je er nou een sleutelbosje aanhangt wordt het bij de wet gezien als een sleutel hanger (Voor mensen die hun sleutels snel kwijtraken) en is het dus geen wapen.
In hoeverre dit werkelijk waar is weet ik niet. Maar die agent zei het zo echt. :lol:
Haha, maar krijg je dan niet zo'n verhaal van. Je hebt je sleutelhanger als wapen gebruikt ofzo? Want lijkt me sterk dat een honkbalknuppel van 1 meter als sleutelbos word gezien...
Rémi clio ph3

Boh, kut situatie zeg!!!
Ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben denk ik!! Ik zou hem wel nog geprobeerd hebben weg te rijden, met een snelle auto als die van ons :wink: :lol:

Basic schreef:Advies 2:

:lol: :lol: , dat is natuurlijk ook nog altijd een optie :D :lol: >-)
jeroen.k

Ach, bijmij op werk ligt een honkbalknuppel als realtiegeschenk :P
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hoppakee, aangifte doen met die hap!

Hij heeft voorwaardelijk en zal echt wel oppassen als hij op het bureau moet komen. Ook zal ie niet langskomen op je werk, want daarmee werkt ie zich alleen maar dieper in de nesten, want je hebt al aangifte gedaan. De politie weet hem zo te vinden.

Of hij moet gewoon gruwelijk stom zijn. ;)
Calle

Als je geen aangifte doet heeft hij zijn doel eigenlijk bereikt, namelijk jou bang maken en daarmee zijn macht gedemonstreerd. Juist van dit soort dingen moet duidelijk zijn dat dat niet getollereerd wordt in dit land, dat dit geen manier van omgaan is met elkaar. We hebben een instantie waar we genoeg belasting voor betalen (mensen metsnelle auto's wat vaker :p ) zodat we het niet in eigen hand hoeven te nemen en het op een ordelijke manier gebeurd en die heet de Politie, laat ze maar eens voor je werken!
Merijn
Über-Spammer

Juist!
PatrickG

Rémi clio ph3 schreef:
Basic schreef:Advies 2:

:lol: :lol: , dat is natuurlijk ook nog altijd een optie :D :lol: >-)
RTC Knokploeg bestaande uit:
Basic
Remi
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nee ik snap de situatie Juno. Maar als je er niks aan doet helpt het ook niets. Ik maak het ook liever niet mee, en ik zou er ook even over nadenken, maar ik zou toch wel naar de politie gaan.

Wat kan hij je nou maken, als hij ook maar 1 klap uitdeelt kan hij je een smak geld betalen.

Succes als je er nog wat aan doet...
Madmaus

Ja ach of het echt veel zin heeft om naar de politie te stappen weet ik niet.
Hij heeft je niets fisieks aangedaan, alleen bedreigt. Het enige waar je wat aan kan hebben is dat ie je heeft klem gereden en dan jou in gevaar heeft gebracht.
Maar goed hij weet ook waar je werkt en heeft waarschijnlijk ook je nummerbord.

Ik persoonlijk zou het hierbij laten. Die vent snijt zichzelf toch wel een keertje in de vingers.

Maar goed ik ben jouw natuurlijk niet he...
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

't is dattie niet tegen je auto is gaan schoppen of slaan, ik had eens een topic gelezen waar dat wél is gebeurd (weet even naam niet meer).

Maar aangifte zou ik in ieder geval wel doen, je hebt daarnaast ook nog eens getuigen van je werk.
Merijn
Über-Spammer

Madmaus schreef:Ja ach of het echt veel zin heeft om naar de politie te stappen weet ik niet.
Hij heeft je niets fisieks aangedaan, alleen bedreigt. Het enige waar je wat aan kan hebben is dat ie je heeft klem gereden en dan jou in gevaar heeft gebracht.

Ik persoonlijk zou het hierbij laten. Die vent snijt zichzelf toch wel een keertje in de vingers.

je hoeft ook niet meteen dingen te eisen of zo. Het is maar dat het geregistreerd is bij de cops, zodat ze, als er ooit wat voorvalt, ze het zwart op wit hebben dat je al bedreigd bent.
PatrickG

aangifte van bedreiging. in ieder geval zal hij wel schrikken als de politie langskomt i.v.m. z'n voorwaardelijke straf. Als je dat de politie meld, nemen ze het heus wel serieus.
Rémi clio ph3

Merijn schreef:
Madmaus schreef:Ja ach of het echt veel zin heeft om naar de politie te stappen weet ik niet.

je hoeft ook niet meteen dingen te eisen of zo. Het is maar dat het geregistreerd is bij de cops, zodat ze, als er ooit wat voorvalt, ze het zwart op wit hebben dat je al bedreigd bent.
Daar heb je opzich wel gelijk in Merijn!
Dus Juno, even naar de politie melden (Y) , altijd beter dan eigen rechter spelen 8)
Madmaus

Merijn schreef:

Das waar, je hebt helemaal gelijk!
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Net zoals Merijn zegt, meld dit bij de politie. Neem desnoods je collega's mee als getuige. Dan staat dit geregistreerd bij de politie.
Turbo-Peer

Ik denk dat ik ook maar eens zo'n dikwandige pijp van een meter in m'n auto leg, samen met een wielsleutel. Als ze dan vragen waarvoor het is, zeg ik dat ik die over die wielsleutel moet zetten omdat ik anders de wielbouten nie los krijg.

Ik heb het zelf pas geleden ook meegemaakt: Ik reed niet snel genoeg volgens meneer. Was echt zo'n uitsmijterskerel. Je schrikt echt wel ff. M'n gezicht kan wel wat hebben, maar die autolak he :wink:
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Juno schreef:Nou wat ik vandaag weer heb mee gemaakt, niet normaal.

Ik rijd vanochtend gewoon naar mijn werk, op een gegeven moment heb je 2 banen, ik rijd op de linkerbaan achter een Seat Cordoba Vario, deze automobilist rijdt niet echt door en is bezig met iets in zijn auto.
De baan waar ik in rijdt houd op een gegeven moment op en dan moet je naar rechts, het gebeurt heel vaak dat mensen die op die baan rijden niet ff door rijden en lekker invoegen.

Dus ik denk op een gegeven moment, dan ga ik er rechts wel voorbij, dit doe ik en ga nadat ik de Seat voorbij ben, weer voor hem.
Wordt die kerel toch ff giftig!!! Begint te seinen met zijn lichten enzo, dus ik steek ff mijn duim op van alles goed ouwe.

Ik dacht hij zal wel weer weg gaan, rijdt die vent me toch ff klem?!!? Hij stapt uit en loopt naar mijn auto en klopt op mijn raam en gebaard mij uit te stappen, zodat hij me ff in elkaar kan meppen.

Ik blijf rustig zitten met gesloten deuren en een lekker muziekie, zie alleen zijn mond bewegen en ik begrijp dat hij erg boos is.

Op een gegeven moment besluit hij toch weer in te stappen, dus ik denk daar ben ik vanaf.

Ik draai de snelweg op en rijdt richting werk, maar die kerel blijft me achtervolgen.
Ik kom aan bij mijn werk en hij draait ook bij ons het terrein op, hij stapt uit en ik blijf uit veiligheids overwegingen toch maar achter gesloten deuren zitten.

Ik zie collega’s staan in de kantine en gebaar hun, dat er een idioot naast me staat.

Begint die gast ff zijn stoom uit te blazen op een collega van mij, dat ik asociaal weg gedrag vertoon enzo, wie is er nou aan het slingeren op de linkerbaan en rijdt niet door?!?!?!
Hij verteld ook dat hij 2 jaar voorwaardelijk heeft en als hij dat niet had, dan was ik volgens hem het zaad.
Hij heeft mij ook beloofd dat als hij mij ooit nog eens ziet in Monnickendam, dat hij me dan ff zou gaan verbouwen. Ook deelde hij mee, dat ik mazzel had, dat hij geen collega bouwvakkers bij zich had, want dan was mijn auto en ik naar de klootte.

Ik had er goed de schrik in! Waar gaat de wereld/nederland heen??!!?!

Wist niet dat er zulke idioten op de weg reden??

Gelukkig heb ik het overleefd!!! :D :D :D
Tsja ik leef met je mee kerel, heb iets vergelijkbaars meegemaakt(zie topic over bmw rijder!!!), heb wel aangifte gedaan, en de zaak word heel serieus opgenomen door politie en justitie echt tot aan de officier van justitie aan toe alles loopt op rolletjes. Kijk je hebt getuigen van dit voorval!! Alleen heb je geen schade aan je auto, dus het zal lastig zijn dit heerschap iets ten laste te leggen. Maar als hij al aangeeft dat hij 2 jaar voorwaardelijk heeft is dit mijnsinziens zeker iets om mee te nemen naar justitie.

Sterkte (Y) (Y) PTTM
Ad van Haperen
Contacteer:

Als ik word aangehouden voor die pijp in mijn wagen dan is het omdat mijn startmotor weleens blijft hangen, en deze kun je weer werkend krijgen door er een tik op te geven met die stang.
Plaats reactie