Ik rijd vanochtend gewoon naar mijn werk, op een gegeven moment heb je 2 banen, ik rijd op de linkerbaan achter een Seat Cordoba Vario, deze automobilist rijdt niet echt door en is bezig met iets in zijn auto.
De baan waar ik in rijdt houd op een gegeven moment op en dan moet je naar rechts, het gebeurt heel vaak dat mensen die op die baan rijden niet ff door rijden en lekker invoegen.
Dus ik denk op een gegeven moment, dan ga ik er rechts wel voorbij, dit doe ik en ga nadat ik de Seat voorbij ben, weer voor hem.
Wordt die kerel toch ff giftig!!! Begint te seinen met zijn lichten enzo, dus ik steek ff mijn duim op van alles goed ouwe.
Ik dacht hij zal wel weer weg gaan, rijdt die vent me toch ff klem?!!? Hij stapt uit en loopt naar mijn auto en klopt op mijn raam en gebaard mij uit te stappen, zodat hij me ff in elkaar kan meppen.
Ik blijf rustig zitten met gesloten deuren en een lekker muziekie, zie alleen zijn mond bewegen en ik begrijp dat hij erg boos is.
Op een gegeven moment besluit hij toch weer in te stappen, dus ik denk daar ben ik vanaf.
Ik draai de snelweg op en rijdt richting werk, maar die kerel blijft me achtervolgen.
Ik kom aan bij mijn werk en hij draait ook bij ons het terrein op, hij stapt uit en ik blijf uit veiligheids overwegingen toch maar achter gesloten deuren zitten.
Ik zie collegas staan in de kantine en gebaar hun, dat er een idioot naast me staat.
Begint die gast ff zijn stoom uit te blazen op een collega van mij, dat ik asociaal weg gedrag vertoon enzo, wie is er nou aan het slingeren op de linkerbaan en rijdt niet door?!?!?!
Hij verteld ook dat hij 2 jaar voorwaardelijk heeft en als hij dat niet had, dan was ik volgens hem het zaad.
Hij heeft mij ook beloofd dat als hij mij ooit nog eens ziet in Monnickendam, dat hij me dan ff zou gaan verbouwen. Ook deelde hij mee, dat ik mazzel had, dat hij geen collega bouwvakkers bij zich had, want dan was mijn auto en ik naar de klootte.
Ik had er goed de schrik in! Waar gaat de wereld/nederland heen??!!?!
Wist niet dat er zulke idioten op de weg reden??
Gelukkig heb ik het overleefd!!!