Even Voorstellen: Priyantha Bleeker

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Priyantha
Contacteer:

Mijn oude tekst uit 2001 :lol:
Hoi,

Ik ben Priyantha Bleeker. Ik ben denk ik 1 van de jongere hiero(nog erg minderjarig...15 jaartjes oud).Ik ben helemaaaal Renault gek ! Mijn ouders rijden al hun leven lang Renault(5'jes en een 11 een 21 en nu een Laguna(1e versie) en volgend jaar een Laguna GT 2.0) en ik ben toch wel een beetje erg aangestoken door het Renault virus:wink:

Ik volg ook de Formule 1, ik ben lid van de fanclub van Jos Verstappen(sinds begin 1999). Ik ben fan van Jos Verstappen,Jacques Villeneuve,Jean Alesi.

Ik heb dus (nog) geen auto:sad: Maar als ik 18 ben en het roze papiertje heb gehaald dan zal het niet lang duren voordat mijn 1e Renault voor de deur zal staan !!! Ik twijfel tussen een R21 Turbo(meteen maar erg snel>-) Of een ander Renaultje...
Budget is iets meer dan 20 Mile.

mmm nu nog wat meer persoonlijke informatie,

Ik ben dus Priyantha Bleeker, ik ben geboren in Sri Lanka en ben geadopteerd door Hollandse ouders op anderhalfjarige leeftijd. Ik ben toen meegenomen naar Nederland en ben toen meteen in Amsterdam gaan wonen. Mijn ouders reden toen ook al eeuwig Renault:grin:. Mijn 1e woordje Nederlands was OTOOO...en dan wees ik naar pa's auto:grin:...(Rode Renault 11 GTL Cheverny(nummberbord: TH-20-RX) was een puike wagen trouwens)die wij een lange tijd hielden...

De feiten op een rij:

Mijn naam: Bleeker
Mijn voornaam: Priyantha
Mijn leeftijd: 15
Mijn leeftijd van adoptie: anderhalf jaar
Mijn auto: is der nog niet...sml_frown.gif
Mijn geboorte land: Sri-Lanka
Mijn woonplaats/land: Amsterdam/Nederland
Mijn favo automerk: RENAULT(dUh).

zo...ik denk dat ik me zo genoeg heb voorgesteld:smile: Zo niet, dan hoor ik dat graag.

PS. Sorry voor de spelfouten...
-----------------
Met vriendelijke groet,

Priyantha Bleeker
Mijn nieuwe tekst ;)

Ik ben dus Priyantha ;) en vrijwel iedereen kent mij intussen wel. Ben nog altijd autoloos, maar ik heb 4 November 2004 mijn rijbewijs gehaald en mag in de auto's van mijn ouders rijden :D
Owja ik heb sinds 24 September een vriend :smoke:.
Marcel B.

Gefeli :)
Don't walk the grass... smoke it
Priyantha
Contacteer:

Wilma
Contacteer:

Leuke foto (Y)
Calle

Gefeliciteerd, ik denk wel dat je de aankoop van een 21 Turbo nog even uit wil stellen, of je moet een fan zijn van gigantische premies betalen, waarschijnlijk krijg je hem niet eens verzekerd. Een bekende van mij is gedoemd om in een SlOpel Tigra rond te rijden omdat hij de Peugot 306 S16 niet verzekerd kreeg met zijn verse rijbewijs en de koop al gesloten had... Als je echt op zoek gaat naar een auto zou ik eerst even informeren, voor je tot aankoop overgaat.
-Ray-
Contacteer:

briljante achternaam heb je trouwens ;)

heb je geen foto van jezelf met je kartmuts op? verders nog gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, dat het een mooie Renault mag worden. :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Priyantha
Contacteer:

-Ray- schreef:briljante achternaam heb je trouwens ;)

heb je geen foto van jezelf met je kartmuts op? verders nog gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, dat het een mooie Renault mag worden. :)
Thx :)

Jawel ik heb een foto met kartmuts :D

[img]http://www.priyantha.nl/fotogallerij/al ... C_3254.jpg[/img]
Foto is genomen op de Kartbaan in Uitgeest. Tijdens een race met georganiseerd door een Online Racing League. Waar een man of 25 aan mee deden. Ik werd 3e, en het was ook de 3e keer dat ik er kwam ;) De mensen die 1ste en 2de werden kwamen er vrijwel elke dag :lol:
PatrickG

Calle schreef:Gefeliciteerd, ik denk wel dat je de aankoop van een 21 Turbo nog even uit wil stellen, of je moet een fan zijn van gigantische premies betalen, waarschijnlijk krijg je hem niet eens verzekerd. Een bekende van mij is gedoemd om in een SlOpel Tigra rond te rijden omdat hij de Peugot 306 S16 niet verzekerd kreeg met zijn verse rijbewijs en de koop al gesloten had... Als je echt op zoek gaat naar een auto zou ik eerst even informeren, voor je tot aankoop overgaat.
Volgens mij zat het met het budget wel goed 8)
Zie z'n 1e post..

Succes met de aankoop (Y)
Calle

Basic schreef:
Calle schreef:Gefeliciteerd, ik denk wel dat je de aankoop van een 21 Turbo nog even uit wil stellen, of je moet een fan zijn van gigantische premies betalen, waarschijnlijk krijg je hem niet eens verzekerd. Een bekende van mij is gedoemd om in een SlOpel Tigra rond te rijden omdat hij de Peugot 306 S16 niet verzekerd kreeg met zijn verse rijbewijs en de koop al gesloten had... Als je echt op zoek gaat naar een auto zou ik eerst even informeren, voor je tot aankoop overgaat.
Volgens mij zat het met het budget wel goed 8)
Zie z'n 1e post..

Succes met de aankoop (Y)
Dat was wel een budget van 2001, ik weet niet hoe dat bij jou gaat, maar bij mij wil het over 3 jaar wel wat fluctueren :D .

Je kan dan misschien wel budget hebben, maar verzekerd krijgen is dan nog steeds niet een 'done deal'.

Maar inderdaad, dat het een mooie Reno mag worden! Een 21 T is wel een heel erg stoere eerste auto! Wel een kleine waarschuwing, als je eenmaal aan die Renos begint dan wil dat wel eens bepaalde gevolgen hebben... :lol: :D
PatrickG

Calle schreef:Wel een kleine waarschuwing, als je eenmaal aan die Renos begint dan wil dat wel eens bepaalde gevolgen hebben... :lol: :D
maar daar krijg je dan wel iets leuks voor terug :worship:
Jeroen
Contacteer:

Volgens mij is Priyantha al jaren lang besmet het het Renault virus :wink:

Trouwens, mooi verhaal over je coming out op je site.
(Y)
Priyantha
Contacteer:

Jeroen schreef:Volgens mij is Priyantha al jaren lang besmet het het Renault virus :wink:

Trouwens, mooi verhaal over je coming out op je site.
(Y)
Klopt helemaal Jeroen :D

Bedankt voor de complimenten, het was voor mij ook wel belangerijk om het van me af te schrijven ja.
-jacco-
Über-Spammer

Priyantha schreef: Owja telkens staat er een mafketel bij :lol: das me vader :P
Als jij hem zo noemt, hoop ik maar voor je dat ie niet meeleest :wink:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Priyantha
Contacteer:

Nou het grappige is, ik had hier ooit eens een advertentie op het forum gezet, om een Rover Mini te verkopen.
Daarin stond dat de auto was bereden door een vrouw van middelbare leeftijd.
En mijn vader had mijn naam in Google in getypt en vond dit bericht :D Sinds dien zegt hij steeds, is dat niet een leuke auto voor een vrouw van middelbare leeftijd ? :lol:
PS. Moeders heeft nu ook weer een Renault, vroeger ook altijd al gereden eerst 3x een 5je waarvan 2x een Super5. En nu een Renault Twingo :)
Plaats reactie