Mijn nieuwe tekstHoi,
Ik ben Priyantha Bleeker. Ik ben denk ik 1 van de jongere hiero(nog erg minderjarig...15 jaartjes oud).Ik ben helemaaaal Renault gek ! Mijn ouders rijden al hun leven lang Renault(5'jes en een 11 een 21 en nu een Laguna(1e versie) en volgend jaar een Laguna GT 2.0) en ik ben toch wel een beetje erg aangestoken door het Renault virus
Ik volg ook de Formule 1, ik ben lid van de fanclub van Jos Verstappen(sinds begin 1999). Ik ben fan van Jos Verstappen,Jacques Villeneuve,Jean Alesi.
Ik heb dus (nog) geen auto:sad: Maar als ik 18 ben en het roze papiertje heb gehaald dan zal het niet lang duren voordat mijn 1e Renault voor de deur zal staan !!! Ik twijfel tussen een R21 Turbo(meteen maar erg snel>-) Of een ander Renaultje...
Budget is iets meer dan 20 Mile.
mmm nu nog wat meer persoonlijke informatie,
Ik ben dus Priyantha Bleeker, ik ben geboren in Sri Lanka en ben geadopteerd door Hollandse ouders op anderhalfjarige leeftijd. Ik ben toen meegenomen naar Nederland en ben toen meteen in Amsterdam gaan wonen. Mijn ouders reden toen ook al eeuwig Renault. Mijn 1e woordje Nederlands was OTOOO...en dan wees ik naar pa's auto
...(Rode Renault 11 GTL Cheverny(nummberbord: TH-20-RX) was een puike wagen trouwens)die wij een lange tijd hielden...
De feiten op een rij:
Mijn naam: Bleeker
Mijn voornaam: Priyantha
Mijn leeftijd: 15
Mijn leeftijd van adoptie: anderhalf jaar
Mijn auto: is der nog niet...sml_frown.gif
Mijn geboorte land: Sri-Lanka
Mijn woonplaats/land: Amsterdam/Nederland
Mijn favo automerk: RENAULT(dUh).
zo...ik denk dat ik me zo genoeg heb voorgesteldZo niet, dan hoor ik dat graag.
PS. Sorry voor de spelfouten...
-----------------
Met vriendelijke groet,
Priyantha Bleeker

Ik ben dus Priyantha

Owja ik heb sinds 24 September een vriend