voorstellen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
jair

8) hallo ik zal me even voorstellen ik ben jair uit zeeland en ben 20 jaar ik heb nu zon half jaar een blauwe renault 19 1.4 phase uit 92 in prima staat!
ik heb nu 15 inch b2 brock velgen, een zelfgemaakte enkele ruitenwisser en een raceland herrie einddemper!wordt binnekort ook verlaagd en voorlopig blijft ie even zo weet namelijk nog niet hoe lang ik em nog hou vanwege kilometrs!!!groetn jair :)
frank_williams

welkom. er is een speciaal topic op dit forum om je voor te stellen, zou je je daar willen voorstellen? http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1459553
Laatst gewijzigd door frank_williams op do 5 aug 2004 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Frank M schreef:welkom. er is een speciaal topic op dit forum om je voor te stellen. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1459553
Dat heb jij snel geleerd na 618 posts :beer: :p
frank_williams

Matthijs schreef:
Frank M schreef:welkom. er is een speciaal topic op dit forum om je voor te stellen. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1459553

ah den niet dat mn posts er toe doen, meer hoe lang ik hier rondhang? :D
Anonymous

Frank M schreef:
Matthijs schreef:

ah den niet dat mn posts er toe doen, meer hoe lang ik hier rondhang? :D
En we vervuilen dit topic nog even lekker verder.

Alles goed daar ? Al aan het :beer: met dir warme weer ??

blabalbalabla :P
frank_williams

(S)
Anonymous

Frank M schreef:(S)
Maar jij hangt hier dus veel rond.... mhhhh post eens wat meer dan :p 618 kan niet he :p

Zo en nog een record erbij geplaatst in de DB........ scheelt weer 1KB ofzo :p

Volgens mij verveel ik me ofzo ? :smoke:
frank_williams

Matthijs schreef:
Frank M schreef:(S)
Maar jij hangt hier dus veel rond.... mhhhh post eens wat meer dan :p 618 kan niet he :p

Zo en nog een record erbij geplaatst in de DB........ scheelt weel 1KB ofzo :p

Volgens mij verveel ik me ofzo ? :smoke:
weet ik niet? :D
ik hang hier veel rond, op zn minst een paar uur per dag als het kan, maar post idd zelden...
ik vraag me af hoe lang het duurt voor dat dit topic op slot gaat overigens :p
Anonymous

Frank M schreef: ik vraag me af hoe lang het duurt voor dat dit topic op slot gaat overigens :p
Dat testen we nu uit.... we tellen de :beer:-tjes wel :p Niet dat ik hier bier heb...... Canei mag vast ook wel :D
frank_williams

canei? ieuw...hier staat een glas koude lessini voor me te sprankelen :smile:
Anonymous

Frank M schreef:canei? ieuw...hier staat een glas koude lessini voor me te sprankelen :smile:
Je hebt ook gezonde mensen..... gelukkig, het kan nog :D

Ik hbe nog wel malibu enzo staan........ Join tha club :P

Ik zag net dat er GEEN Mod online is...... das leuk :lol:
Anonymous

Ej topic was hier ineens verdwenen in Latest...... mhh ik miste hem al (U) :p
frank_williams

Matthijs schreef:
Frank M schreef:canei? ieuw...hier staat een glas koude lessini voor me te sprankelen :smile:
Je hebt ook gezonde mensen..... gelukkig, het kan nog :D
ja, maar ik rook wel :smoke:
Ik hbe nog wel malibu enzo staan........ Join tha club :P

Ik zag net dat er GEEN Mod online is...... das leuk :lol:
we gaan gewoon helemaal uit ons dak hier!
Anonymous

Maar roken ?? Die sigaretten moeten toch ook op..... dood gaan we toch..... owja.... let rond je 50-ste even op dat je dan wel gaat stoppen anders kunnen ze een keer een been afzetten. Ik heb zo'n leuke zus als chirurg waar ik dat dan weer van hoor...... lekker onder het eten..... eetsmakelijk hoor >-)

Wat heb jij verder gedaan vandaag ? Het was wel lekker weer he..... mannen hebben het dan goed..... je kijkt eens op de weg, gaat eens naar het strand.... en altijd mooi uitzicht.... zelfs in dit boeren gat. :lol:

Wat rij jij eigenlijk ?

Kinderspeeluurtje duurt vandaag wel erg lang :)

Leuk deze nieuwe chat-methode..... miste de chatbox altijd al :)
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 5 aug 2004 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
frank_williams

Matthijs schreef:Wat heb jij verder gedaan vandaag ? Het was wel lekker weer he..... mannen hebben het dan goed..... je kijkt eens op de weg, gaat eens naar het strand.... en altijd mooi uitzicht.... zelfs in dit boeren gat.

Wat rij jij eigenlijk ?

wat ik rij staat onder m'n naam en mn gallery. een williams uit '93
vandaag plee getegeld, duoblock geplaatst, rondgetoerd in mn eigen boerengat (rotterdam) en op mn dakterras gehangen met lessini :-)

morgen regen?
Anonymous

Frank M schreef:
Matthijs schreef:Wat heb jij verder gedaan vandaag ? Het was wel lekker weer he..... mannen hebben het dan goed..... je kijkt eens op de weg, gaat eens naar het strand.... en altijd mooi uitzicht.... zelfs in dit boeren gat.

Wat rij jij eigenlijk ?

vandaag plee getegeld, duoblock geplaatst, rondgetoerd in mn eigen boerengat (rotterdam) en op mn dakterras gehangen met lessini :-)

morgen regen?
Haha......dat kon ik zien idd onder je nick.... maarja...... we moeten toch ergens de gespreksstof vandaan halen :D

Maar jij bent dus lesini verslaafd ? Beetje gelukt met klussen..... ?

Regen ?? Laat maar komen..... ik sta lekker de hele dag binnen opde brug :D
frank_williams

Matthijs schreef:
Frank M schreef:

Wat rij jij eigenlijk ?

morgen regen?
Haha......dat kon ik zien idd onder je nick.... maarja...... we moeten toch ergens de gespreksstof vandaan halen :D

ah, we gaan het record quoten verbeteren...
lessini is goed tegen dorst en suikervrij. zo kan ik dus gezond doen, ter compensatie rook ik enkele peuken per dag :-)
been mag er af na mn 50e, als het maar niet mn linkerbeen is.
klussen is niet te doen met dit weer, met name tegelen is werk voor geduldige mensen...niet aan beginnen dus.
wat staat er op je brug dan?
ik zal je toch moeten verlaten vrees ik, morgen vroeg op want ik ga festivallen in belgie :-)
Anonymous

Frank M schreef:
Matthijs schreef:
Frank M schreef:

Wat rij jij eigenlijk ?

morgen regen?

ah, we gaan het record quoten verbeteren...
lessini is goed tegen dorst en suikervrij. zo kan ik dus gezond doen, ter compensatie rook ik enkele peuken per dag :-)
been mag er af na mn 50e, als het maar niet mn linkerbeen is.
klussen is niet te doen met dit weer, met name tegelen is werk voor geduldige mensen...niet aan beginnen dus.
wat staat er op je brug dan?
ik zal je toch moeten verlaten vrees ik, morgen vroeg op want ik ga festivallen in belgie :-)
Wow !! jij gaat een goed weekend tegemoed ! Waar ga je heen ?

Over dat been..... je pakt de verkeerde.... rechts moet er niet af juist !! Daar zit het gaspedaal slimmerd :lol:

Morgen even wat voorbereidingen voor mijn nieuwe schijven doen :) Verder even wat kleinde dingen aan mijn karretje wat ik nog tegen kom (kan intussen weinig zijn :)) Owja....... tis een GT :D

Veel plezier morgen dan maar :) :beer:
Bart V

Chatten kan in het chat topic :)

*slot*
Gesloten